تعمیر مایکروفر بوتان در تهران

 

مشغله زیاد باعث می شود تا افراد فرصت کافی برای انجام کارهای منزل و پخت و پز را نداشته باشند. از این رو تمایل زیادی دارند تا از دستگاه و لوازم خانگی که این امور را برای آنها راحت می کنند، استفاده نمایند. مایکروفر یکی از این محصولات است که در کار پخت و پز، همراه افراد بوده و در مدت زمان کمی، غذایی با کیفیت عالی تحویل می دهد. با توجه به نقش پر رنگ این محصول در منزل باید در استفاده از آن، نهایت دقت را به خرج داده و مراقب بود تا خللی در عملکرد آن به وجود نیاید. در صورتی هم که با خرابی در یکی از قطعات آن مواجه شدید باید سریعاً نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. برای این کار، نمایندگی مایکروفر بوتان در تهران آماده است تا به صورت تخصصی این محصول را تعمیر کند.

به منظور آشنایی با نحوه تعمیر این دستگاه ضروری در منزل و خدماتی که می توانید در نمایندگی مجاز تعمیرات ماکروفر دریافت کنید، با ما در ادامه این مطلب همراهی نمایید.

مطالعه کنید» تعمیر مایکروفر

برند بوتان جزو باسابقه ترین برندهای تولید کننده محصولات خانگی و صنعتی در ایران به شمار می رود. محصولات این برند دارای کیفیت قابل قبولی بوده و از راندمان کاری نسبتاً خوبی برخوردار هستند؛ اما این محصولات نیز همانند دیگر لوازم خانگی ممکن است در اثر استفاده زیاد و یا استفاده نادرست و عوامل محیطی، با خرابی هایی مواجه شود. به منظور تعمیر این خرابی ها باید اطلاعاتی فنی در مورد ساختمان این دستگاه، نحوه عملکرد آن و وظیفه هر کدام از قطعات موجود در آن را داشته باشید. با وجود این اطلاعات می توانید در برخی موارد، خرابی های به وجود آمده را تعمیر کنید.

البته توجه داشته باشید که تمامی این خرابی ها را نمی توانید در منزل و به دست خودتان برطرف کنید، زیرا بسیاری از آنها ریشه در قطعات پیچیده ای دارند که تعمیر آنها از توانایی های شما خارج خواهد بود. در این موارد با نمایندگی ماکروفر بوتان در غرب تهران تماس گرفته و از آنها کمک بگیرید.

از جمله ایراداتی که ممکن است در کار با مایکروویو بوتان با آنها مواجه شوید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دلیل جرقه زدن ماکروفر بوتان چیست؟

اگر دفترچه راهنمای این دستگاه را مطالعه کرده باشید حتماً با این موضوع برخورد کرده اید که از ظروف و فویل های آلومینیومی در داخل دستگاه استفاده نکنید. چنانچه غذا را در این ظروف داخل مایکروفر قرار دهید، امواج با آنها برخورد کرده و در این برخورد، مسیر آنها منحرف می شود. همین امر نیز دلیلی می شود تا جرقه در دستگاه ایجاد شود؛ پس زمانی که با جرقه هایی در دستگاه مواجه شدید لزومی به تماس با نمایندگی مایکروفر بوتان در تهران ندارید. به نحوه استفاده خود توجه کرده و مشکل به وجود آمده را رفع کنید.

در برخی موارد، این جرقه ها به دلیل از بین رفتن پلاستیک موجود در پایه های داخلی دستگاه و یا رنگ دیواره های آن به وجود می آید. در این حالت باید این پایه ها تعویض شده و دیواره های داخلی، رنگ کاری شوند. برای این کار، بهتر است از خدمات نمایندگی های مجاز استفاده کنید.

چرا در ماکروفر بوتان با عدم کارکرد گریل مواجه می شویم؟

اکثر افرادی که در مایکروفر، غذا می پزند تمایل دارند تا غذاهای خود را به صورت گریل شده میل نمایند. این در حالی است که اگر این فناوری در مایکروفر، خراب شده باشد نمی توان غذاها را گریل کرد. در بروز چنین خرابی، قطعات مختلفی دخیل هستند. از جمله  آنها می توان به برد، المنت، ترموستات و موتور دستگاه اشاره کرد. در صورتی که المنت سوخته باشد و یا ایرادی در اتصالات  آن به وجود آمده باشد، المنت بخش گریل کار نمی کند. در نتیجه باید این المنت تعویض شده و یا اتصالات آن مورد بررسی قرار گیرد.

عدم کارکرد ترموستات نیز دلیلی دیگر بر این خرابی است. در صورتی که ایرادی در ساختمان ترموستات به وجود آمده باشد از روشن شدن گریل، پیشگیری خواهد کرد. این قطعه باید تعمیر و یا تعویض شده و ایراد به وجود آمده رفع گردد. برد و موتور مایکروفر نیز از قطعات دیگری هستند که باید بررسی شوند. به دلیل پیچیدگی هایی که این قطعات دارند، بهتر است تعمیرات آنها توسط نمایندگی مایکروفر بوتان در تهران انجام شود.

چرا در ماکروفر بوتان، گرما ایجاد نمی شود؟

عملکرد صحیح مایکروفر در گروی آن است که گرمای لازم را تولید کند. در شرایطی که این گرما ایجاد نشود در واقع این محصول، کارایی نخواهد داشت. چنانچه با عدم وجود گرما در این دستگاه مواجه هستید اولین مسئله ای که باید بررسی کنید این است که آیا تنظیمات دستگاه را به درستی انجام داده اید یا خیر. در صورت عدم وجود مشکل در تنظیمات مایکروفر باید قطعه مگنترون بررسی شود.

مگنترون را می توان جزو ارکان های اصلی این دستگاه به شمار آورد که با تولید امواجی با طول موج کوتاه، سبب پختن و یا گرم شدن غذا ها می شود. سوختن دیود نیز از موارد دیگری است که باید بررسی شود. در نمایندگی ماکروفر بوتان در غرب تهران، این مسائل به صورت اصولی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز، اقدام به تعمیر و یا تعویض آنها می شود.البته شایان ذکر است که قبل از هر اقدامی می توان قفل درب را نیز بررسی کرد. ایراد در این قسمت باعث بسته نشدن صحیح درب شده و در نتیجه، عملکرد دستگاه ادامه پیدا نخواهد کرد. با بررسی قفل و رفع ایراد آن، شاید این مشکل به راحتی قابل رفع باشد.

چرا ماکروفر بوتان روشن نمی شود؟

رایج ترین مشکلی که در مایکروفر بوتان به آن مواجه هستیم، روشن نشدن آن است. این خرابی به دو دلیل اصلی بروز می کند: عدم برقراری جریان برق و ایراد در برد دستگاه.

اولین موردی که در این موارد باید بررسی کنید، اطمینان از وجود جریان برق، سلامت پریز و دوشاخه دستگاه است. سپس باید سراغ بررسی اتصالات داخلی دستگاه بروید. بررسی این بخش، نیاز به رعایت موارد ایمنی و آگاهی از ساختمان اتصالات داخلی دستگاه دارد. تکنسین های نمایندگی مایکروفر بوتان در تهران با تجهیزات و دانشی که دارند این بخش را بررسی کرده و در صورت وجود ایراد، آن را برطرف می کنند.

برد مایکروویو نیز از دیگر بخش هایی است که بر عملکرد کلی دستگاه تأثیر می گذارد. در صورت خرابی این قطعه، سیگنالی در دستگاه هدایت نشده و دستورات کاربر مبنی بر روشن شدن مایکروفر به قطعات دیگر ارسال نخواهد شد. با تعویض این قطعه، مشکل برطرف خواهد شد.

چرا ماکروفر بوتان، دود تولید می کند؟

اگر با تولید دود در مایکروفر بوتان خود مواجه شدید، نگران نباشید. این ایراد به دلیل کثیف بودن فضای داخلی دستگاه است. اگر محفظه ماکروفر تمیز نباشد، به هنگام کار کردن دستگاه، مواد غذایی و چربی های موجود در آن می سوزند. این امر به تولید دود در دستگاه منجر می شود. با تمیز کردن به موقع دستگاه می توان از بروز این ایرادجلوگیری نمود.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوتان چه خدماتی ارائه می کند؟

نمایندگی مایکروفر بوتان در تهران

در صورت مواجه به هرگونه خرابی در ماکروفر بوتان، کارشناسان توصیه می کنند در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیرید. این توصیه به دلیل خدمات ارزنده ای است که در این نمایندگی ارائه می شود. خدمات این مرکز به شرح زیر می باشد:

  • تعمیر با نرخ مصوب: 
    هزینه تعمیرات از اصلی ترین چالش های کاربران است. در این مجموعه، هزینه تعمیرات بر اساس نرخ های مصوب تعیین شده و هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی شود.
  • ارائه خدمات در محل:
    رفت و آمد در کلان شهر تهران و یافتن تعمیرگاهی مطمئن، از دشوارترین و پرهزینه ترین کارها خواهد بود. این در حالی است که با مراجعه به نمایندگی مایکروفر بوتان در تهران دیگر لزومی به صرف این هزینه های اضافی و هدر دادن وقت نیست. تکنسین های این مرکز با تجهیزات کامل در محل، حضور پیدا کرده و عیب یابی و تعمیرات را به شیوه اصولی و در کمترین زمان انجام خواهند داد.
  • تعمیر به صورت تخصصی:
    تکنسین های این مرکز با توجه به سوابق و سطح دانش خود انتخاب می شوند. این افراد در کار خود وارد بوده و کار تعمیرات را به صورت تخصصی انجام می دهند. بعد از تعمیر مایکروفر توسط این افراد شاهد ارتقای کیفی عملکرد دستگاه معیوب خود خواهید بود.
  • ارائه ضمانت تعمیرات:
    نمایندگی ماکروفر بوتان در غرب تهران، خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می کند. ضمانت یک ساله خدماتی که در این مرکز ارائه می شود به مشتریان این اطمینان را خواهد داد که از کیفیت تعمیرات مایکروفر خود آسوده خاطر باشند. در صورت بروز مشکل در طول یک سال در بخش تعمیر شده، این نمایندگی موظف به تعمیر دستگاه به صورت رایگان است.

کلام آخر

به دلیل نقش مهمی که ماکروفر در منزل دارد نباید ایرادات به وجود آمده در آن را سهل شمرده و از کنار آنها به راحتی عبور کرد. با سپردن تعمیرات این محصولات به دست تعمیرکاران مجرب نمایندگی مایکروفر بوتان در تهران می توانید آنها را در مدت زمان کم و به شیوه اصولی تعمیر کرده و در اختیار داشته باشید. خدمات این مجموعه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس