تعمیر ماکروفر پاناسونیک در تهران

 

برند پاناسونیک همیشه محصولات مرغوبی و بسیار با کیفیتی را به بازار ارائه می دهد ، اما در نظر داشته باشید که برای هر دستگاهی ممکن است مشکلاتی به وجود آید و مایکروویو پاناسونیک نیز از این مشکلات مستثنی نیست. از بین تمام وسایل آشپزخانه ، مایکروویو احتمالاً پرکاربردترین دستگاه محسوب می شود و از آن جایی که هر روز چندین بار از آن استفاده می شود ، هر از چندگاهی ممکن است با مشکلات خاصی روبه رو شود. قبل از اینکه به دنبال نمایندگی تعمیر مایکروویو پاناسونیک در تهران بگردید ، لازم دانستیم تا شما را با برخی از مشکلات این دستگاه آشنا کنیم تا شاید قبل از تعمیر مشکلات دستگاه شما رفع شود.

در صورتی که مشکل شما با آموزش های زیر برطرف نشد و یا متوجه مشکل جدیدی در دستگاه خود شدید که از آن اطلاعی نداشتید با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران حرفه ای در سریعترین زمان ممکن به سوی شما اعزام شوند. در ادامه با ما همراه باشید.

مطالعه کنید » تعمیر مایکروفر

در زیر برخی از مشکلاتی که ممکن است برای مایکروویو های پاناسونیک به وجود بیایند را با هم مرور می کنیم :

درب مایکروویو

درب مایکروویو اگر درب محکم بسته نشود ، دستگاه کار نمی کند. اگر درب حتی کمی نیمه باز باشد ، مایکروویو شروع به گرم کردن خوراک شما نخواهد کرد.

اگر مایکروویو برای چند ثانیه کار کند و سپس متوقف شود ، ممکن است به دلیل شل شدن قلاب های نگهدارنده میکروسویچ در بدنه مایکررویو باشد.

مجموعه چفت درب مایکروفر پاناسونیک در اغلب موارد دو قلاب دارد که به نگهدارنده‌ی میکروسویچ در بدنه‌ی مایکروویو وصل می‌شود.

چفت در مایکروویو ، فنری دارد که کشش لازم برای درگیر کردن قلاب‌ها را تأمین می‌کند.

اگر قلاب شکسته باشد یا فنر خراب شده باشد ، ضروری است که کل مجموعه چفت درب عوض شود.

همچنین چک کنید که درز گیر های پلاستیکی پاره یا خراب نشده باشند.

جهت تعمیر مایکروویو پاناسونیک غرب تهران می توانید درخواست آنلاین خود را در وبسایت ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

صفحه لمسی مایکروفر

در گذشته ، بیشتر مایکروویو های موجود در بازار به جای صفحه لمسی خود از یک دکمه ی برجسته چرخشی استفاده می کردند.

اما امروزه ، مایکروویو های جدید با صفحه کلید لمسی کار می کنند. این صفحه کلید های لمسی نسبت به دکمه های برجسته ی قدیمی بسیار حساس تر می باشند.

زود خاموش شدن ناگهانی مایکروویو پاناسونیک ممکن است به دلیل قرار دادن زمانی کوتاه بر روی صفحه لمسی باشد.

فن مایکروویو

همه مایکروویو ها فن دارند. این فن هنگام روشن بودن مایکروویو کار می کند تا مگنترون را خنک نگه دارد.

اگر مایکروویو روشن شود اما فن از کار بیفتد ، ممکن است به دلایل ایمنی به طور خودکار متوقف شود.

به صدای فن گوش کنید ، اگر صدای روشن شدن آن را نمی شنوید ، احتمالاً باید موتور فن را تعمیر یا تعویض کنید. در این زمینه الکرا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر مایکروویو پاناسونیک در تهران می تواند به شما کمک کند.

هواکش مایکروویو

مایکروویو پاناسونیک شما هواکش یا تهویه دارد. اگر با دوده و خاک ، روغن و خرده های غذا مسدود شده باشد ، مایکروویو شما برای گرم کردن خوراک شما درست کار نخواهد کرد.

مانند فن که در بالا ذکر شد ، مایکروویو در هنگام درست کار نکردن هواکش به دلایل ایمنی خاموش می شود.

نمایندگی تعمیر مایکروویو پاناسونیک غرب تهران به شما پیشنهاد می کند با یک برس کوچک هواکش دستگاه را تمیز نمایید.

مشکلات رطوبتی

بعضی مواقع انواع مایکروویو ها به دلیل بلند شدن بخار از روی خوراک در حال گرم شدن ، ممکن است دچار مشکل شوند.

در این حالت ، جریان برق ممکن است با مشکل مواجه شود و نیازمند تعمیر توسط تکنسین های متخصص می باشد.

مشکلات مربوط به صدای زیاد مایکروویو پاناسونیک

نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک در تهران

آیا هنگام روشن شدن و کارکردن مایکروویو صدای بسیار بلندی را شنیده اید؟ فکر می کنید سر و صدای دستگاهتان نسبت به قبل بیشتر شده است؟

در زیر مهم ترین دلایلی که مایکروویو شما ممکن است صدای عجیبی را تولید کند ، آورده شده است.

مشکل کوپل مایکروویو

رایج ترین دلیل ایجاد صدا در مایکروویو ، مشکل کوپل آن است. کوپل مایکروویو از قطعاتی است که به چرخش سینی گردان کمک می‌کند و سر شفت موتور چفت می‌شود.

اگر دهانه کوپل بشکند یا ترک بخورد ، مایکروویو صدای غیرمعمول می‌دهد. در این حالت کوپل باید توسط یک نمایندگی معتبر تعمیر مایکروویو پاناسونیک در تهران تعویض شود.

خرابی مگنترون مایکروویو

اگر مایکروویو شما نوعی صدای بلند تولید می کند ، ممکن است مشکل از مگنترون باشد.

مگنترون وسیله ای تعبیه شده در مایکروویو می باشد که با دریافت کردن ولتاژ دو برابر شده از دیود ، باعث به وجود آمدن حرارت در مایکروویو شده و باعث گرم شدن خوراک شما خواهد شد.

اگر مایکروویو شما قدیمی باشد و معلوم شود که مگنترون مسئول صدای بلند آن است ، تعویض این قطعه توسط متخصصین می تواند به شما کمک کند.

فن خنک کننده مایکروویو

فن مایکروویو وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد. این قطعه درون کابین مایکرویو تعبیه شده است و اگر علت صدای زیاد مایکروویو فن خنک کننده باشد ، باید مایکروویو توسط متخصصین باز شود تا اطمینا ن حاصل شود که قطعه ای با فن برخورد نمی‌کند و پره‌ های فن به درستی کار می کنند.

خطرهای برق گرفتگی در هنگام کار کردن با مایکروویو

قرار دادن مایکروویو در یک سطح عایق بندی شده مناسب ، می تواند خطر ایجاد برق گرفتگی را کاهش دهد و همچنین ما به عنوان نمایندگی با سابقه تعمیر مایکروویو پاناسونیک غرب تهران به شما پیشنهاد می کنیم سطحی که می خواهید مایکروویو را روی آن قرار دهید ، باید غیر فلزی و خشک باشد.

قرار دادن مایکروویو در مکان های مرطوب باعث افزایش خطر برق گرفتگی می شود که می تواند خطرناک یا کشنده باشد.

در نظر داشته باشید که مایکروویو در ولتاژهای بالا کار می کند ، بنابراین توصیه می شود با احتیاط از آن استفاده کنید.

در زیر چند دلیل احتمالی برای برق گرفتگی مایکروویو وجود دارد :

  • ممکن است سیم اتصال به زمین مایکروویو به درستی متصل نشده باشد.
  • مایکروفر در مکان مرطوبی قرار گرفته باشد.
  • عایق سیم پاره شده باشد و به زمین برخورد کند.
  • ممکن است به بخش فلزی نزدیک محفظه درب دست زده باشید.
  • ممکن است هنگام کار با مایکروویو پوست دستتان خیس بوده باشد.

مشکلات نشت اشعه مایکروویو و نیاز به تعمیر مایکروویو پاناسونیک در تهران

امواجی که در مایکروویو به کار برده می شود ، در واقع برای گرم کردن خوراک شما تعبیه شده است. در نظر داشته باشید که بدن ما به طور طبیعی اشعه مایکروویو را جذب خواهد کرد.

در صورتی که دستگاه مایکروویو شما مشکل نشتی اشعه داشته باشد ، خطرات زیادی شما را تهدید می کند که از جمله آن ها می توان به آب مروارید ، سرطان ، تاثیرات بسیار مضر بر روی قلب و سطح گلبول های خون اشاره کرد.

در نظر داشته باشید قبل از این که مایکروویو خود را به هر دلیلی تعویض کنید ، ممکن است تعمیر آن خیلی به صرفه تر باشد.

اعزام تکنسین ها در سریع ترین زمان ممکن

 

در صورتی که با هر یک موارد ذکر شده در بالا مواجه شدید و نیاز به تعمیر مایکروویو پاناسونیک در تهران داشتید ، الکرا سرویس در خدمت شماست.

الکرا سرویس با سال ها تجربه فعالیت در زمینه تعمیر لوازم برقی خانگی و داشتن متخصصان و تکنسینهای مجرب ، به کلیه مشتریان عزیزی که در شهر بزرگ تهران زندگی می کنند خدمات با کیفیتی ارائه دهد.

کاربران عزیز جهت تعمیر مایکروویو پاناسونیک در تهران می توانند پس از تماس با نمایندگی ما ، منتظر تعمیرکار متخصص مربوطه باشند تا در سریع ترین زمان ممکن به محل آن ها مراجعه نموده و نسبت به تعمیر مایکروویو اقدام نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس