نمایندگی نصب مایکروفر ال جی در شهر بزرگ تهران

نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی در تهران

الکرا سرویس به عنوان نمایندگی نصب مایکروفر ال جی با داشتن چندین سال سابقه کار در زمینه‌ی آموزش ، نصب و تعمیر لوازم خانگی و با داشتن کادری حرفه ای ، آماده‌ی اعزام متخصصان ماکروفر ال جی به تمام مناطق مختلف تهران در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

در نظر داشته باشید کاربرانی که از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز اقدام به خرید مایکروفر نمی کنند ، الکرا سرویس با اعزام تکنسین های حرفه ای به محل می تواند این مایکروفر ها را در سریع ترین زمان ممکن نصب کرده و آموزش های لازم را به صورت مشتریان گرامی ارائه دهد ، اما توجه داشته باشید که این نمایندگی هیچ گونه ضمانتی در قبال مایکروفر شما نخواهد داشت.

خدمات نمایندگی نصب مایکروفر ال جی تهران به شرح زیر می باشد:

  • نصب مایکروفر در منزل
  • آموزش کامل کار با ماکروفر
  • تعویض شیشه درب و دستگیره مایکروفر
  • تعویض مگنترون مایکروفر
  • تعمیر برد الکترونی مایکروفر
  • تعمیر و تعویض قطعات الکترونیکی و میکروسوئیچ درب
  • تعویض لامپ مایکروفر
  • رفع نشتی اشعه مایکروفر
  • تعویض موتور گردان کف مایکروفر
  • و دیگر خدماتی که با قیمتی مناسب در نمایندگی نصب مایکروفر ال جی ارائه می شوند.

سایر مقالات : تعمیر مایکروفر

برخی از نکات مهم هنگام نصب ماکروفر های توکار

بعضی از ماکروفرها را می‌توانید روی کابینت ‌بگذارید و از آن ها استفاده کنید. اما نمونه‌هایی از انواع مایکروفر ها وجود دارند که بین کابینت ‌ها و در فضای مخصوص قرار می گیرند.

این فضا باید درست به اندازه ماکروفر باشد تا دستگاه بعد از نصب شدن تکان نخورد.

اولین چیزی که برای نصب ماکروفر باید در نظر گرفت دسترسی راحت و نزدیک به پریز برق است.

در نظر داشته باشید که مایکروفر را نزدیک ماشین ظرفشویی ، لباسشویی ، یا یخچال قرار ندهید ، به این دلیل که حرارتی تولید دشه توسط مایکروفر باعث آسیب رساندن به این دستگاه ها می شود.

همجنین محل قرار گیری ماکروفر نباید بیش از حد پایین یا بالا باشد. اگر مایکروفر در ارتفاع پایین نصب شود ، برای کودکان خردسال می تواند خطرساز باشد ، همچنین اگر ماکروفر شما در ارتفاع بالا نصب شود ، افرادی که قد کوتاهی دارند و همینطورکودکان و نوجوانان قادر به استفاده از آن نخواهند بود.

در صورت که نیاز به نصب مایکروفر توکار دارید ، الکرا سرویس به عنوان نمایندگی نصب مایکروفر ال جی تهران می تواند در این زمینه بهترین خدمات را به شما ارائه کند.

نمایندگی تعمیر تمامی مایکروفر های ال جی

مایکروفرها از جمله دستگاه هایی می باشند که مانند ماشین ظرفشویی و لباسشویی توانسته اند به کار های ما سرعت ببخشد اما بسیار طبیعی است که پس از مدتی در روند انجام کار خود ، دچار مشکل شوند و مانند قبل کار نکنند ، اما به هیچ وجه جای نگرانی نیست.

دلیل کار نکردن ماکروفر شما هر چه باشد ، الکرا سرویس می تواند مشکل دستگاه شما را در کم ترین زمان ممکن حل نماید.

برخی از مشکلات رایج مایکروفر های ال جی شامل روشن نشدن و گرم نکردن خوراک ، حذف نشدن کد های خطا ، صدا و لرزش در ماکروفر ، مشکل دود کردن و خاموش شدن ناگهانی مایکروفر می باشد.

در ادامه به بررسی این مشکلات و ارائه راه حل های مناسب میپردازیم تا بتوانید در صورت نیاز دستگاه خود را با روش های ساده تعمیر کنید.

در صورتی که با استفاده از روش های گفته شده در زیر دستگاه ماکروفر شما درست نشد ، کافیست با الکرا سرویس که نمایندگی نصب مایکروفر ال جی و همینطور نمایندگی تعمیر ماکروفر در تهران می باشد تماس حاصل نمایید تا متخصص مربوطه به منزل یا محل کار شما اعزام شوند.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر LG در تهران

مشکلاتی که گاهی اوقات برای مایکروفرهای LG به وجود می آیند و نکاتی که باید رعایت کنید:

زمان شمارش ثانیه ها در ماکروفر ال جی با سرعت بالا انجام می شود

اگر زمان شمارش ثانیه ها در ماکروفر ال جی با سرعت بالا انجام می شود ، ممکن است حالت نمایشی   (Demo)  مایکروفر فعال باشد.

برای غیرفعال کردن حالت دمو ، مایکروفر را به مدت چند ثانیه از پریز برق بکشید و دوباره آن را به برق وصل نمایید.

خاموشی نور داخلی ماکروفر

اگر نور داخل ماکروفر شما خاموش شد ، در مرحله اول ، ابتدا اطمینان حاصل کنید که سیم برق قطع نباشد و جریان داشته باشد.

بعد از آن وجود جریان برق را در جعبه فیوز خانه خود امتحان کنید ، تا علت روشن نشدن مایکروفر مشخص شود.

اگر ماکروفر پریز و جعبه فیوز برق دارد ، فیوز آن را قطع و وصل نمایید.

در غیر این صورت ممکن است لامپ داخلی پیچ خورده و خراب شده باشد. در این صورت نیاز به تعویض لامپ توسط متخصصین و نمایندگی نصب مایکروفر ال جی دارید.

 

وقتی مایکروفر خوراک شما را گرم نمی کند

اطمینان حاصل کنید که درب مایکروفر کاملاً بسته شده باشد. از ظرف های خیلی بزرگ برای قرار دادن در داخل ماکروفر اکیدا استفاده نکنید.

هنگامی که مایکروفر گرم نمی کند ، این احتمال وجود دارد که تنظیمات به صورت اشتباه وارد شده باشند یا مشکلی در قطعات ایجاد شده باشد.

برای این منظور ، زمان درست گرم کردن را تنظیم کنید و دکمه شروع را انتخاب کنید. اگر ماکروفر شما به درستی کار نمی کند دکمه پاک کردن را انتخاب کنید و دوباره دکمه شروع را انتخاب کنید.

در صورتی که به نتیجه نرسیدید ، تمامی عواملی از جمله مگنترون ، خرابی ترانس های ولتاژ ، دیود ، خازن و حتی برد الکتریکی مایکروفر ال جی برای تعمیرات و عیب یابی دقیق تر باید توسط متخصصین مورد بررسی قرار گیرند. در این صورت با نمایندگی نصب مایکروفر ال جی تهران تماس حاصل نمایید.

وقتی ماکروفر جرقه می زند

هنگامی که ماکروفر در حال پخت غذا یا گرم کردن می باشد ، ممکن است متوجه جرقه زدن ماکروفر شوید. در این حالت فورا ماکروفر را خاموش کنید و آن را از پریز برق بکشید.

از مهمترین عواملی که باعث به وجود آمدن این مشکل می شوند :

  • قرار دادن ظرف فلزی در ماکروفر
  • عدم بی توجهی به چربی زدایی مایکروفر که باعث انباشته شدن و در نتیجه جرقه تولید می کند
  • آسیب دیدن پایه فلزی
  • خراب شدن همزن
  • خرابی کاور انتشار امواج
  • سوختن دیود و یا خرابی مگنترون می باشد.

بهتر است سرویس مایکروفر را هر 6 ما یکبار انجام دهید. شما کاربران عزیز می توانید با ثبت درخواست تعمیر آنلاین در وبسایت ، منتظر اعزام نیرو های متخصص نمایندگی نصب مایکروفر ال جی به منزل خود باشید تا از آسیب ‌های احتمالی و خسارات بیشتر جلوگیری کنید.

مشکل خاموش شدن ناگهانی مایکروفر ال جی

خاموش شدن مایکروفر در حین کار مشکل نسبتا رایجی می باشد که ممکن است با آن مواجه شده باشید.

یکی از عمده ترین دلایل خاموشی ناگهانی مایکروفر استفاده از ماکروفر در فضایی بسته و به حالت توکار می باشد.

در چنین شرایطی ماکروفر به طور اتوماتیک خاموش می شود. البته در نظر داشته باشید که گاهی نیز خاموش شدن ناگهانی مایکروفر ممکن است به این دلیل باشد که ماکروفر قدیمی است و نیاز به سرویس و تعمیر دارد.

دلایل عمده خاموش شدن ماکروفر در زیر آورده شده اند که باید توسط متخصصین و نمایندگی نصب مایکروفر ال جی تهران برطرف گردند :

  • خراب شدن محافظ حرارتی
  • خراب شدن ترانس
  • خراب بودن ترموستات
  • خرابی میکروسوئیچ درب مایکروفر
  • خراب بودن صفحه کلید و یا صفحه لمسی
  • مشکل برد مایکروفر

الکرا سرویس نمایندگی و مرکز تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله مایکروفر ، ماشین لباسشویی ، یخچال ، جاروبرقی ، ماشین ظرفشویی ، تلویزیون و … می باشد که تیمی از متخصص ترین مهندسان و کارشناسان را به همکاری دعوت کرده است و پیشرفته ترین تجهیزات مورد نیاز را برای تعمیرات انواع لوازم خانگی در اختیار آن ها قرار داده است و با فراهم آوردن فضایی پیشرفته و مجهز در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با نصب ، آموزش و تعمیرات را به دارندگان این دستگاه ها ارائه کند. زندگی با LG خوب است اما با الکرا سرویس حتی بهتر است.

مطالعه کنید » نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر

کافیست در صورت نیاز به نمایندگی نصب مایکروفر ال جی و سایر دستگاه ها و برند ها ، با ما در تماس باشید یا از طریق فرم درخواست تعمیر موجود در سایت ، سفارش خود را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس