تعمیر ماکروفر هایتک در تهران

تعمیر مایکروفر هایتکشاید یکی دشوارترین کارها به نظر آید. این در حالی است که اگر آموزش تعمیر این دستگاه به صورت صحیح ارائه شود بسیاری از افراد قادر خواهند بود تا آن را در منزل عیب یابی کرده و مشکلات به وجود آمده را بدون صرف هزینه گزاف، تعمیر نمایند. البته باید خاطر نشان کنیم که برخی از این ایرادات را افراد غیر متخصص نمی توانند برطرف کنند، زیرا دلیل بروز چنین ایراداتی به قطعاتی برمی گردد که دارای ساختمانی حساس هستند. در این حالت نیز نمایندگی مایکروفر هایتک آماده ارائه خدمات می باشد.

به هر حال در این مقاله به بررسی مایکروفر هایتک و ایرادات موجود در آن می پردازیم. با مطالعه این مطلب می توانید با نحوه عیب یابی و تعمیرات مایکروفر هایتک آشنا شوید.

مطالعه کنید » تعمیر مایکروفر

چرا مایکروفر هایتک روشن نمی شود؟

یکی از ایراداتی که در مایکروفرها با آن مواجه هستیم روشن نشدن آنها است. به منظور عیب یابی این خرابی باید ابتدا از وجود جریان برق مطمئن شده و سپس سراغ دوشاخه و کابل دستگاه بروید. اگر ایراد به وجود آمده با این قطعات، ارتباطی نداشت سراغ یکی از قطعات میکروسوئیچ درب، فیوز سرامیکی، ترموستات، خازن، دیود و برد می روید. بررسی کنید که میکروسوئیچ های درب مشکلی نداشته باشند و درب دستگاه به صورت کامل بسته شود.

ترموستات وظیفه دارد تا از افزایش یا کاهش بیش از حد دمای دستگاه به هنگام کار، جلوگیری کند. چنانچه این قطعه معیوب شده باشد احتمالاً به منظور پیشگیری از بروز خرابی های جدی تر، دستگاه روشن نشود. در صورت نیاز به بررسی خازن، دیود و برد دستگاه، بهتر است از افراد ماهر کمک بگیرید. تکنسین های نمایندگی مایکروفر هایتک تهران با بررسی دقیق ساختمان این قطعات، ایراد به وجود آمده را رفع کرده و یا این قطعات را تعویض خواهند کرد.

چرا موتور گردان مایکروفر هایتک کار نمی کند؟

تعمیر موتور گردان مایکروفر از جمله خدماتی است که در نمایندگی مایکروفر هایتک به مشتریان ارائه می شود. در زیر سینی گردان مایکروفر، قطعه ای به نام کوپل قرار دارد. این قطعه با موتور گردان در تماس است که با شروع به کار موتور، سبب چرخش سینی می شود. در صورتی که موتور خراب شده باشد، سینی نچرخیده و غذا به صورت یکنواخت پخته نمی شود.

در این حالت باید مایکروفر را خاموش کرده و از برق جدا کنید تا خطر برق گرفتگی وجود نداشته باشد. با جدا کردن قاب مایکروفر می توانید به موتور که توسط سیم و پیچ در جای خود ثابت شده است دسترسی داشته باشید. موتور را جدا کرده و بررسی کنید. در صورتی که ایراد موجود قابل تعمیر باشد آن را تعمیر کنید. در غیر این صورت موتوری جدید را جایگزین آن نمایید. برای این کار می توانید با تکنسین های مجاز نیز تماس بگیرید.

چرا مایکروفر هایتک جرقه می زند؟

جرقه زدن مایکروفر هایتک از جمله ایراداتی است که ممکن است کاربران این دستگاه آن را تجربه کرده باشند. در برخی موارد، دلیل این خرابی به نحوه استفاده نادرست کاربران برمی گردد و در برخی موارد نیز به دلیل خراب شدن یکی از قطعات داخلی، بروز می کند.

اگر کاربران در داخل این محصول از ظروف آلومینیومی و یا فویل های فلزی استفاده کنند با جرقه هایی در آن مواجه خواهند شد. به نوع و جنس ظروفی که داخل مایکروفر قرار می دهید توجه کنید.

خرابی لامپ مگنترون، از بین رفتن پوشش دیواره های داخلی و خرابی دیود از دلایل دیگر بروز این ایراد به شمار می روند. در این موارد توصیه می گردد با نمایندگی مایکروفر هایتک در تهران تماس گرفته و از خدمات آنها در جهت تعمیر دستگاه کمک بگیرید. تکنسین های این مجموعه، با بررسی پوشش هدایت کننده موج موجود بر روی لامپ مگنترون، بررسی دیواره های داخلی و رنگ کردن آنها و همچنین بررسی دیود و در صورت نیاز، تعویض آن، کمک می کنند تا مشکل دستگاه برطرف شود.

چرا فن مایکروفر هایتک کار نمی کند؟

در ساختمان مایکروفر از فنی استفاده شده است که با عملکرد خود موجب از بین رفتن حرارت به وجود آمده می شود این امر از آسیب دیدن قطعات داخلی دستگاه پیشگیری می کند. چنانچه فن دستگاه کار نکند، احتمال این که ایرادات دیگری نیز در عملکرد این دستگاه به وجود آید وجود خواهد داشت. از این رو برای تعمیر فن باید فیلترهای دستگاه نظیر فیلترهای چربی و زغالی و همچنین دمپر دستگاه بررسی شوند. با تعمیر و یا تعویض این قطعات، مشکل رفع می شود. در صورت نیاز و عدم توانایی در تعمیر این خرابی می توانید با نمایندگی مایکروفر هایتک تهرانبگیرید تا تکنسین ها به صورت مجهز در محل حاضر شده و در مدت زمان کمی، مشکل را برطرف نمایند.

چرا مایکروفر هایتک خاموش نمی شود؟

نمایندگی تعمیر ماکروفر هایتک در تهران

در برخی موارد نیز کاربران به دلیل این که مایکروفر آنها خاموش نمی شود به نمایندگی مایکروفر هایتک مراجعه می کنند. در صورتی که دستگاه بعد از اتمام برنامه پخت، خاموش نشود احتمال این که قفل درب آن معیوب باشد وجود دارد. در این حالت می توان با تعمیر و یا تعویض این قفل، مشکل را برطرف نمود. برای تعمیر قفل باید سیم های متصل به قفل با استفاده از مولتی متر بررسی شوند. در صورتی که درب بسته است باید پیوستگی در جریان برق وجود داشته باشد و در صورت باز بودن درب، جریان قطع گردد. در صورتی که چنین بود، مشکلی وجود نخواهد داشت. در غیر این صورت باید قفل تعویض شود.

نحوه تعمیر ایرادات مایکروفر هایتک

برای تعمیر مایکروفر هایتک که دچار خرابی شده است باید از دانش کافی در زمینه تعمیرات برخوردار باشید. مایکروفرهای امروزی به دلیل این که در آنها قابلیت های مختلفی تعبیه شده است دارای قطعات متفاوتی بوده و از ساختمانی پیچیده برخوردار هستند. به جز دانش، برخورداری از تجربه و همچنین دسترسی به ابزارآلات مختلفی که ممکن است در تعمیرات این دستگاه لازم باشد نیز ضروری است.

در برخی موارد، قطعات معیوب دستگاه، قابلیت تعمیر نداشته و نیاز است تا آنها را تعویض کنید. در این موارد به منظور افزایش طول عمر و راندمان کاری دستگاه باید از قطعات اورجینال استفاده کنید. در بازار، این قطعات به صورت فیک به مشتریان عرضه می شوند. پس باید خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. نمایندگی مایکروفر هایتک به تمامی قطعات اورجینال مایکروفر هایتک  دسترسی داشته و آنها را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

نمایندگی مایکروفر هایتک چه خدماتی ارائه می کند؟

احتمالاً شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از مایکروفر هایتک استفاده می کنید و با خرابی در آن مواجه شده اید. با گشتی در اینترنت و یا پرس و جو از افراد وارد به این کار، متوجه خواهید شد که برای تعمیر مایکروفر خود باید به نمایندگی مجاز تعمیرات آن مراجعه کنید. شاید با خود بپرسید که دلیل این توصیه ها چیست؟

دلیل این توصیه ها، خدماتی است که در این مراکز به مشتریان ارائه می شود. این خدمات به شرح زیر هستند:

ثبت سفارش آسان

دوری مسیرها، هزینه های بالای رفت و آمد و همچنین دشواری پیدا کردن مرکز تعمیرات معتبر، از جمله دغدغه هایی است شهروندان تهرانی با آن روبرو هستند. این در حالی است که این عزیزان می توانند در منزل نشسته و با یک تماس تلفنی و یا پر کردن فرم درخواست خدمات به صورت آنلاین در سایت این نمایندگی، تعمیرگاه را به منزل خود بیاورند. به این ترتیب دیگر دغدغه ای از بابت مشکلات بیان شده نخواهند داشت.

اعزام تعمیرکار مایکروفر هایتک به محل

این نمایندگی در جهت تأمین رفاه حال مشتریان خود، انتقال دستگاه معیوب به محل نمایندگی را حذف کرده است. با تماس شما، تکنسین های این نمایندگی به سرعت در محل شما حاضر می شوند. تعمیرکاران نمایندگی مایکروفر هایتک، تمامی تجهیزات لازم برای تعمیرات را به خود به همراه می آورند تا در روند تعمیرات با مشکل و خللی مواجه نشوند. به این ترتیب از بابت نبود مایکروفر، مشکلی نخواهید داشت و از کیفیت تعمیرات، لذت خواهید برد.

تعمیر مایکروفر هایتک به صورت تخصصی

تکنسین های نمایندگی مایکروفر هایتک تهران از میان تعمیرکاران باتجربه و تحصیل کرده انتخاب شده اند. به همین دلیل به قطعات موجود در ساختمان دستگاه ها و وظایف آنها، واقف هستند. از این رو کار عیب یابی را به صورت صحیح و سریع انجام می دهند. از آنجایی که عیب یابی، اصلی ترین مرحله در تعمیرات به شمار می رود در صورت صحت عیب یابی، مسیر تعمیر دستگاه نیز به صورت اصولی و صحیح پیگیری می شود. این افراد با توجه به تجربه خود به این موضوع نیز اشراف دارند که تعمیر قطعات معیوب بر تعویض آنها اولویت دارد. از این رو در وهله اول، تمام تلاش خود را می کنند تا قطعات را تعمیر کنند. در صورت عدم امکان تعمیر، با استفاده از قطعات اورجینال، آنها را جایگزین خواهند کرد.

ارائه ضمانت یک ساله تعمیرات مایکروفر هایتک

این نمایندگی و تعمیرکاران آن به خدمات و کار خود اطمینان کامل دارند. از این رو خدمات ارائه شده را برای یک سال، تضمین می کنند. در صورت بروز هر گونه خرابی در بخش تعمیر شده در طول یک سال، این خرابی ها را به صورت رایگان تعمیر خواهند کرد.

کلام آخر

نمایندگی مایکروفر هایتک با تکیه بر اصل مشتری مداری، تلاش دارد تا خدماتی حرفه ای و مناسب به مشتریان خود ارائه دهد. با مراجعه به این مجموعه می توانید ماکروفر هایتک معیوب خود را با هزینه مقرون به صرفه و در مدت زمان کم، تعمیر کرده و تحویل بگیرید.

1 دیدگاه

  • شماره دفتر مرکزی و شعبه هاتون جواب نمیده یک مورد هم که میگه شماره اشتباه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس