نمایندگی تعمیر ماکروفر ناسیونال در تهران

 

ناسیونال یکی از برندهای نام آشنا در حوزه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی می باشد. ماکروفرهای این برند همانند دیگر محصولات آن از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار بوده و قادرند تا نیازهای کاربران را در بالاترین سطح برآورده سازند. این محصولات از قابلیت ها و فناوری های به روزی پشتیبانی کرده و از ساختمانی پیچیده برخوردار هستند. لذا کاربران این محصولات باید نهایت دقت را در استفاده از آنها به خرج داده و تمامی نکاتی که در دفترچه راهنمای آن ذکر شده اند را به خوبی رعایت نمایند. در غیر این صورت احتمال خرابی دستگاه و در نتیجه آن، کاهش طول عمر دستگاه وجود خواهد داشت؛ اما با وجود تمامی این گفته ها، باز هم احتمال خرابی این محصول وجود خواهد داشت. در صورتی که ماکروفر ناسیونال شما به هر دلیل خراب شده و ایرادی در عملکرد آن به وجود آید باید قبل از هر اقدامی با نمایندگی تعمیر ماکروفر ناسیونال تماس بگیرید.

 

تکنسین های این مرکز با انواع خرابی هایی که ممکن است در این محصول به وجود آید آشنایی داشته و با سرعت و دقت بالایی اقدامات لازم را انجام می دهند.

تعمیر روشن نشدن ماکروفر ناسیونال

مهمترین ایرادی که در ماکروفرهای ناسیونال به وجود می آید، روشن نشدن آن است. به منظور تعمیر ماکروفر ناسیونالی که روشن نمی شود باید اطمینان حاصل کرد که جریان برق قطع نشده است. سپس سراغ کنترل پریز، دو شاخه و کابل رفت. چنانچه تمامی این موارد، بدون ایراد باشند باید بررسی کنید که درب دستگاه به درستی بسته شده است یا خیر؟ اگر درب بسته نمی شود باید میکروسوئیچ ها را چک کنید. در صورتی که این قطعات معیوب باشند ممکن است از بسته شدن درب جلوگیری کنند. با تعمیر و یا تعویض این قطعات، مشکل برطرف خواهد شد.

اما اگر با بررسی این قطعه به نتیجه نرسیدید باید خازن، دیود، ترانس و ترموستات دستگاه را بررسی کنید. بررسی و تعمیر این قطعات نیاز به تخصص دارد؛ بنابراین اگر در زمینه تعمیرات، تجربه و تخصصی ندارید هرگز دستگاه را دست‌کاری نکنید. در این موارد می توانید با نمایندگی تعمیر ماکروفر ناسیونال تماس گرفته و از خدمات آن برای تعمیر این محصول بهرمند شوید.

تعمیر کار نکردن گریل ماکروفر ناسیونال

امروزه برای این که کاربران بتوانند غذاها را به راحتی گریل کنند، قابلیت گریل کردن در ماکروفرها تعبیه می شود. عملکرد این بخش در گروی عملکرد صحیح المنت آن است. در صورتی که دستگاه در بخش گریل با خرابی مواجه شود باید سریعاً المنت آن را بررسی کنید. برای این کار کافی است گریل را روشن کرده و درب دستگاه را باز بگذارید و رنگ المنت را بررسی کنید. اگر بعد از مدتی، رنگ المنت سرخ شد می توان مطمئن بود المنت سالم است و ممکن است ایراد به دیگر قطعات ربط دارد. در این صورت نیز عیب یابی و تعمیر ماکروفر ناسیونال باید به دست افراد حرفه ای انجام شود.

اما اگر المنت بعد از شروع به کار دستگاه، دچار تغییر رنگ نشده و همچنان سرد باشد باید آن را تعمیر و یا تعویض نمود. در تعویض این قطعه باید اطمینان حاصل کنید که المنت جدید از نوع اورجینال باشد. در غیر این صورت با افت کیفیت عملکرد دستگاه مواجه خواهید بود و بعد از مدتی، این قطعه دوباره خراب می شود.

تعمیر نچرخیدن سینی ماکروفر ناسیونال

سینی داخل ماکروفر به صورت چرخان طراحی می شود. زیر این سینی، قطعه ای به نام کوپلر قرار دارد. این قطعه در نقش واسطه میان سینی و موتور ظاهر شده و با انتقال قدرت موتور به سینی، باعث چرخیدن آن می شود. حال که با عملکرد کلی این سیستم آشنا شدید لازم است جهت تعمیر نچرخیدن سینی دستگاه با دلایل آن نیز آشنا گردید. طبق تجربه تکنسین های نمایندگی تعمیر ماکروفر ناسیونال، اولین دلایلی که باید بررسی شوند حجم غذای روی سینی و اندازه ظرفی است که غذا در آن بر روی سینی قرار گرفته است. حجم غذا نباید بیشتر از ظرفیت دستگاه باشد. در ضمن نباید از ظروف بزرگ در این دستگاه استفاده شود، زیرا ممکن است به دیوارهای دستگاه گیر کرده و مانع از چرخش سینی شود.

در غیر این صورت باید از صحت عملکرد کوپلر و موتور مطمئن باشید. ایراد در هر کدام از این قطعات منجر به نچرخیدن سینی خواهد شد.

تعمیر بسته نشدن درب ماکروفر ناسیونال

تعمیر ماکروفر ناسیونال در تهران

عملکرد ماکروفر به گونه ای است که اگر درب آن بسته نشود، جریان برق در دیگر قطعات و بخش های دستگاه جریان پیدا نکرده و دستگاه به هیچ عنوان روشن نشده و یا پس از چند ثانیه، خاموش می شود. به همین سبب باید دلیل بسته نشدن درب را پیدا نکرده و آن را رفع کنید.

تکنسین ها برای تعمیر ماکروفر ناسیونال در این حالت توصیه می کنند میکروسوئیچ های درب را بررسی کنید. با بررسی و تعمیر این قطعه، مشکل برطرف خواهد شد. البته در اکثر موارد این قطعات باید تعویض شوند. در صورتی که میکروسوئیچ ها سالم باشند باید برد هوشمند دستگاه بررسی شود. تعمیر برد باعث می شود تا مشکل بسته نشدن درب ماکروفر، برطرف گردد.

برای تعمیر ماکروفر ناسیونال باید به کجا مراجعه کرد؟

یکی از سؤالات رایجی که دغدغه صاحبان ماکروفرهای ناسیونال معیوب را به خود مشغول می کند این است که برای تعمیر این محصول باید به کجا مراجعه نمود. توجه داشته باشید که مراجعه به تعمیرگاه ها و مراکز ناآشنا و غیر مجاز به هیچ عنوان توصیه نمی شود، زیرا یافتن و انتقال دستگاه به محل این تعمیرگاه ها، کاری هزینه بر است. این در حالی است که نمایندگی تعمیر ماکروفر ناسیونال آماده خدمات رسانی در محل بوده و می توانید به صورت تلفنی و یا آنلاین، سفارش تعمیرات را در آن ثبت کنید.

در ضمن به دلیل این که رزومه و کارنامه این مراکز در دست نیست نمی توان مطمئن بود که نحوه عملکرد تعمیرکاران آن به چه صورت خواهد بود. ممکن است برخی از این مراکز به منظور کسب سود بیشتر، قطعات معیوب را با قطعات تقلبی تعویض کرده و هزینه بالایی از شما دریافت کنند. در حالی که این قطعه بعد از مدتی از کار می افتد و نیاز خواهد بود تا دوباره برای تعمیر ماکروفر ناسیونال خود، هزینه کنید؛ بنابراین در این مواقع باید به نمایندگی تعمیرات مجاز این محصولات مراجعه نمایید.

دلایل انتخاب الکرا سرویس برای تعمیر ماکروفر ناسیونال

الکرا سرویس که نمایندگی تعمیرات ماکروفر ناسیونال را دارد بهترین گزینه برای تعمیر این محصول خواهد بود. این مرکز با ارائه خدمات زیر، شما را از بابت کیفیت کار دستگاه بعد از تعمیر و هزینه های تعمیرات، آسوده خاطر می کند:

  • تعمیر در محل: با مراجعه به این مرکز، دیگر نیازی به انتقال دستگاه به محل نمایندگی نیست. تکنسین های این مرکز در محل شما حاضر شده و تعمیرات را با کیفیت بالایی انجام می دهند.
  • تعمیر به جای تعویض قطعات: این تعمیرکاران ابتدا تلاش می کنند تا قطعه یا قطعات معیوب را تعمیر کنند. در صورتی که تعمیر آنها امکان‌پذیر نبود اقدام به تعویض آنها با قطعات اورجینال می نمایند.
  • تعمیر به صورت ضمانتی: در پایان کار، تعمیرکاران ضمانت خدمات را به مشتری ارائه می کنند. این کارت گارانتی دارای شش ماه اعتبار بوده و در طول این مدت می توانید از خدمات رایگان آن استفاده کنید.
  • تعمیر با هزینه مناسب: در این نمایندگی تعمیر ماکروفر ناسیونال، هزینه تعمیرات بر اساس نرخ های اعلام شده از سوی اتحادیه مشخص می شود. این هزینه ها در فاکتور، قید شده و به مشتری تحویل داده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس