نمایندگی تعمیر سولاردام LG در تهران

با توجه به این که سولاردام قابلیت پخت غذا و گرم کردن مواد غذایی را دارد، امروزه استقبال از این محصول و میزان تقاضا برای خرید آن بالا رفته است. در این میان، سولاردام های ال جی به دلیل کیفیت ساخت بالای خود، جزو محبوب ترین انواع این محصولات به شمار می آیند؛ اما متأسفانه به دلیل عدم آشنایی برخی از کاربران با طرز استفاده از آن و یا عدم رعایت اصول ایمنی و مواردی از این قبیل، در برخی موارد با خرابی آن مواجه هستیم. در این حالت اگر مصرف کنندگان با ایرادات این محصول، ساختمان آن و همچنین نحوه تعمیرات سولاردام آشنا باشند می توانند برخی از این ایرادات را رفع کنند؛ اما در اکثر موارد نیاز است تا با نمایندگی تعمیر سولاردام ال جی تماس گرفته و از خدمات کارآمد آن بهرمند شوند.

این مرکز دارای کادری حرفه ای بوده و با توجه به نیاز مشتریان و در راستای اجرای اصل مشتری مداری، خدمات تعمیرات را در محل ارائه می کند. از این رو مشکلی در روند تعمیرات این محصولات وجود نخواهد داشت.

تعمیر جرقه زدن سولاردام ال جی

یکی از ایراداتی که اغلب کاربران سولاردام با آن مواجه هستند، ایجاد جرقه هایی در این دستگاه می باشد. در عیب یابی این ایراد می توان چنین اظهار داشت که استفاده نامناسب از آن می تواند یکی از دلایل بروز این خرابی باشد. به این معنا که اگر میزان زیادی چربی و مواد غذایی داخل دستگاه انباشته شود به دلیل برخورد امواج به آنها  و سوختن این مواد، جرقه هایی در دستگاه ایجاد خواهد شد. از این رو توصیه می شود برای پیشگیری از نیاز به تعمیر سولاردام، آن را به صورت دوره ای تمیز کنید.

مطالعه کنید » نمایندگی تعمیرات مایکروفر ال جی در تهران

ایراد در چرخش سینی و یا خود این قطعه نیز می تواند باعث بروز جرقه شود. توجه داشته باشید که رنگ سینی از بین نرود و لب پریدگی نداشته باشد. در غیر این صورت باید آن را تعویض کنید. در ضمن اگر قسمت کوپل که در زیر سینی قرار دارد و باعث چرخش آن می شود نیز اگر کثیف باشد باعث بروز جرقه در دستگاه می شود.

چنانچه ایراد از این موارد نبود باید جنس ظرفی که داخل دستگاه گذاشته اید را بررسی کنید تا فلزی نباشد. سپس سراغ دیود، فیلترها و المنت ها بروید. از آنجایی که این قطعات از جمله قطعاتی هستند که تعمیر آنها به تخصص نیاز دارد باید این کار را به عهده تکنسین های نمایندگی تعمیر سولاردام ال جی بگذارید.

تعمیر سر و صدای اضافی در سولاردام ال جی

به منظور عیب یابی این که چرا سولاردام هنگام کار، سر و صدای زیادی ایجاد می کند باید تراز بودن دستگاه را بررسی کنید. برای این کار دقت کنید که سولاردام بر روی سطح همواری قرار داشته و فاصله آن از طرفین در حد استاندارد باشد. اگر محل قرارگیری دستگاه، مناسب باشد، بهتر است سینی و شفت سولاردام را نیز چک کنید تا به درستی در محل خود قرار گرفته باشد. بررسی نحوه جای گذاری ریل را نیز نباید فراموش کرد.

دقت داشته باشید که قرار دادن ظرف غذایی با وزن زیاد بر روی سینی و یا کثیف بودن داخل دستگاه نیز می تواند سبب ایجاد سر و صدا شود. با توجه به این گفته می توان دریافت که این ایراد دستگاه را می توان به راحتی در منزل و با رعایت موارد گفته شده، برطرف کرد و نیازی به حضور تعمیرکار نیست.

تعمیر نچرخیدن سینی سولاردام ال جی

چرخش سینی در سولاردام، ماکروفر و ماکروویو باعث می شود تا حرارت به صورت یکنواخت به غذا رسیده و منجر به پخت عالی آن شود. در صورتی که سینی نچرخد با مشکلی جدی در عملکرد این دستگاه مواجه خواهیم بود. این خرابی می تواند دلایل مختلفی نظیر خراب شدن و یا شکستن کوپلینگ داشته باشد. کوپل به قطعه ای گفته می شود که از یک طرف به موتور و از طرف دیگر به سینی وصل است و با عملکرد موتور، باعث چرخش سینی می شود. اگر کوپل خراب شود سینی نمی چرخد. در این حالت باید کوپل را تعویض کرد.

ایراد در چرخ های پلاستیکی موجود در زیر سینی نیز باعث نچرخیدن سینی می شود. سوختن این چرخ ها و یا شکستن یکی از آنها می تواند در نچرخیدن سینی مؤثر باشد که با تعویض آنها، مشکل رفع خواهد شد. برای این کار می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر سولاردام ال جی کمک بگیرید. 

ایراد در موتور و برد دستگاه نیز از دیگر دلایل بروز این خرابی است و باید توسط تکنسین های مجرب مورد بررسی قرار گیرد.

تعمیر گرم نکردن سولاردام ال جی

در برخی موارد ممکن است با عجله سراغ سولاردام رفته و با روشن کردن آن، اقدام به پخت غذا نمایید؛ اما در کمال ناباوری با عدم وجود گرما در آن مواجه شوید. در این موارد اگر دلیل بروز خرابی، مواردی از قبیل بالا بودن حجم غذا، وجود چربی زیاد در مواد غذایی و یا کثیف بودن داخل دستگاه باشد می توان مشکل را به راحتی رفع کرد؛ اما اگر چنین نبود باید میکروسوئیچ های درب، دیود و ترموستات مورد بررسی قرار گیرند. بررسی و تعمیر این قطعات باید به دست تعمیرکاران ماهر انجام شود؛ بنابراین باید با نمایندگی مجاز تعمیرات سولاردام ال جی تماس بگیرید.

تعمیرات در نمایندگی تعمیرات سولاردام ال جی

نمایندگی تعمیر سولاردام ال جی در تهران

اگر تا به اینجای مقاله را به دقت مطالعه کرده باشید متوجه شده اید که در صورت نیاز به تعمیر تخصصی، توصیه شده است تا از خدمات نمایندگی تعمیرات سولاردام ال جی کمک بگیرید. الکرا سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات این دستگاه، دلیل این توصیه ها را ارائه خدمات ارزنده در این مجموعه می داند. از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر سولاردام ال جی در محل

برای تعمیر سولاردام ال جی در تهران باید به دنبال مرکزی مطمئن بوده و پس یافتن آن نیز هزینه زیادی برای انتقال دستگاه به محل این تعمیرگاه خرج کرد. این در حالی است که این نمایندگی با ارائه خدمات تعمیرات در محل، مشتریان را از این دغدغه رهانیده و سبب صرفه جویی در هزینه تعمیرات شده است. به این ترتیب نیازی نیست تا دستگاه از منزل خارج شود. شما می توانید بر نحوه عیب یابی و تعمیرات نظارت کرده و از عملکرد صحیح دستگاه پس از تعمیر، مطمئن گردید.

تعمیر سولاردام ال جی به صورت تخصصی

تعمیرکاران این مرکز دارای تخصص و تجربه بالایی هستند. آنها تعمیر را بر تعویض قطعات، اولویت داده و سعی دارند از تعویض قطعات فابریک دستگاه خودداری کنند؛ اما در صورت نیاز به تعویض نیز از قطعات اورجینال استفاده می کنند تا کارایی دستگاه افت نکند.

مطالعه کنید » نمایندگی نصب مایکروفر ال جی

ضمانت تعمیرات سولاردام ال جی

این نمایندگی به منظور اطمینان دادن به مشتریان خود از بابت کیفیت تعمیرات، خدمات ارائه شده را تا شش ماه تضمین می کند. در صورتی که طی این مدت در قسمت تعمیر شده، ایرادی بروز کرد مشتریان می توانند به این مرکز مراجعه کرده و دستگاه را به صورت رایگان تعمیر نمایند.

تعمیر سولاردام ال جی با هزینه پایین

یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از خدمات این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیر سولاردام ال جی دارد این است که این نمایندگی، تعمیرات را با هزینه پایین و طبق تعرفه ها انجام می دهد. تمامی این هزینه ها طی فاکتوری به مشتریان ارائه شده و از آنها دریافت خواهد شد. با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید در مدت زمان کوتاهی، دستگاه را تعمیر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس