نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران

نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران

اگر شما هم به دنبال یک جاروبرقی خوب هستید، حتما تا به حال نام برند الکترولوکس را شنیده‌اید و یا اینکه با این برند و خدمات آن آشنا هستید. الکترولوکس همیشه بین انواع لوازم خانگی موجود در بازار ایران معروف بوده و افراد زیادی به علت قیمت مناسب و خدماتی که دارد آن را انتخاب می‌کنند. به همین خاطر در ادامه این مطلب قصد داریم درباره نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران با شما صحبت کنیم و بیشتر درباره آن بدانیم پس تا آخر این مطلب با آی پی سرویس تهران همراه باشید.

اهمیت نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران به چه دلیل است؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که یک برند برای جلب مشتری خود می‌تواند در نظر بگیرد، نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش آن است. الکترولوکس این کار را انجام داده است و در تمام نقاط ایران از جمله تهران برای برند خود نمایندگی تعمیر را تاسیس کرده است. نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران برای کسانی که از این کالا استفاده می‌کنند بسیار مهم است.

به این دلیل که کسانی که برای این نمایندگی به عنوان یک تعمیرکار کار می‌کنند، تمامی قسمت‌ها و قطعات جاروبرقی الکترولوکس را می‌شناسند. هم‌چنین این افراد به راحتی می‌توانند جاروی شما را در کوتاه‌ترین زمان تعمیر کنند و این کار برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. از طرفی شاید جارو نیازمند بازسازی یا تعویض هرگونه از جزئیات خود را داشته باشد. شما می‌توانید این مورد را نیز در نمایندگی جاروبرقی الکترولوکس داشته باشید و از آن برای خود استفاده کنید.

به همین دلیل اهمیت این نمایندگی بسیار بالا است و آی پی سرویس تهران به شما پیشنهاد می‌دهد که اگر جاروبرقی شما خراب شد حتما این نمایندگی را برای تعمیر آن انتخاب کنید.

چطور می‌ توان با نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران تماس گرفت؟

برای اینکه بتوان با نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران تماس گرفت و آن‌ها را از خرابی دستگاه خود مطلع کرد، چند راه در پیش رو داریم. اولین راه که به ذهن ما خواهد رسید این است که با شماره‌های آن‌ها تماس بگیریم. معمولا هنگام خرید کارتی به ما داده خواهد شد که در آن شماره‌های تماس این نمایندگی‌ ذکر شده است.

بعد از تماس معمولا اپراتور پاسخگو است و مشخصات دستگاه و علت خرابی را می‌پرسد. سپس مشخصات ما نیز ثبت شده و در اسرع وقت تعمیرکار به محل اعزام خواهد شد. یک راه دیگر که در هر ساعت از شبانه روز می‌توان آن را انجام داد این است که به سایت آی پی سرویس تهران مراجعه کرده و دستگاه خود را در آن ثبت کنید.

بعد از پر کردن فرم درخواست برای شما پیامی ارسال خواهد شد که نشان دهنده این است که مشخصات تعمیرکار برای شما ارسال شده است و می‌توانید او را در محل خود داشته باشید. حتی شما می‌توانید زمان لازم را برای آمدن تعمیرکار به سایت بدهید که در این صورت بسیار برای شما بهتر می‌شود.

چه مشکلاتی برای جاروبرقی الکترولوکس ممکن است پیش آید؟

 

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران

به طور معمول، علل ناتوانی جاروبرقی در از بین بردن کثیفی و خرابی آن می‌تواند به چندین موضوع اساسی مرتبط باشد که به راحتی با آن‌ها توسط نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران مقابله خواهد شد. گرفتگی فیلتر هوا می‌تواند باعث عدم مکش شود. این قسمت را می‌توان به راحتی جدا کرده، بررسی کرد و به طور کامل تمیز کرد.

اگر آسیب قابل توجهی به فیلتر وارد شد، باید آن را تعویض کرد. هم‌چنین باید فیلتر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مسدود، پاره نشده یا آسیب فیزیکی دیگری وارد نشده است. اگر آسیب وارد شده باشد نمایندگی آن را تعویض می‌کند. اگر به نظر می رسد جاروبرقی شما سوخته است، می‌‍‌تواند نشان دهنده این باشد که مشکلی در موتور وجود دارد. هم‌چنین لازم است قبل از اینکه توجه خود را به خود دستگاه معطوف کنید، دوشاخه برق آن را بررسی کنید.

سوئیچ ممکن است با یک کنترل کننده جریان یا اهم متر بررسی شود تا اطمینان حاصل شود که برق به جاروبرقی تامین می شود. احتمال دیگر این است که برد کنترل الکترونیکی (PCB) دستگاه سوخته باشد. در مواردی که چراغ پاور روی جاروبرقی روشن است اما موتور درگیر نمی‌شود، احتمال سوختن فیوز حرارتی وجود دارد. با این کار منبع تغذیه موتور قطع می‌شود. در بدترین موارد، این نشان دهنده خرابی در موتور درایو است.

به طور معمول، این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که موتور دچار گرمای بیش از حد شده و متعاقبا می‌سوزد. در این حالت باید در اولین فرصت تعمیرکار را خبر کنید و با نمایندگی تماس بگیرید. اگر به نظر می رسد سر و صدا از برس جاروبرقی نشات می‌گیرد، می‌تواند نشانه شکستگی غلتک برس باشد. در این صورت غلتکی برس باید تعویض شود.

در موارد نادرتر، ممکن است در نقطه ای که برس به بدنه جاروبرقی متصل می‌شود، شکستگی یا فرسایش ایجاد شود که در این حالت باید لوله جدید توسط نمایندگی جایگزین شود. در هر صورت اگر بوی نامطبوع یا سوختگی از دستگاه متوجه شدید امکان آسیب جدی به آن وجود دارد. به همین خاطر باید سریع جاروبرقی را برای تعمیر ببرید و آن را تحویل فردی که در این زمینه متخصص است دهید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران چقدر است؟

بنا بر هر مشکلی که برای جاروبرقی پیش آمده باشد و حتی نوع آن، هزینه تعمیر می‌تواند متفاوت باشد. همانطور که در بالا مشاهده کردید، تعداد زیادی مشکل برای جاروبرقی وجود دارد که هرکدام نیازمند تعمیر خاصی است که ممکن است چندین ساعت وقت تعمیرکار را بگیرد.

هم‌چنین در بسیاری از اوقات نیازمند قطعات جدید هستیم به همین دلیل همیشه هزینه تعمیر متفاوت است و گاهی اوقات ممکن است به علت استفاده از قطعه اورجینال مجبور به دادن هزینه زیاد باشیم. اما باید این نکته را در نظر داشته باشیم که معمولا نمایندگی‌ها قیمت کمتری را از تعمیرکارهای محلی دریافت می‌کنند.

به همین خاطر هزینه تعمیر با نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران معمولا به مقرون به صرفه ‌تر است و آی پی سرویس تهران همیشه آن را بیشتر از بقیه توصیه می‌کند. ممکن است یک تعمیرکار دیگر از شما هزینه کم بگیرد اما از قطعه‌ای استفاده کند که تقلبی است و در این صورت احتمال بدتر شدن شرایط جاروبرقی وجود دارد.

آیا امکان حضور در نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران وجود دارد؟

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که دوست دارند خودشان وسیله را به نمایندگی برای تعمیر ببرند، باید به‌ شما بگوییم که می‌توانید به صورت حضوری نیز به نمایندگی مراجعه کنید و جاروبرقی را برای تعمیر ببرید.

البته این کار ممکن است وقت زیادی را از شما بگیرد. به همین دلیل است که تعمیرکار برای شما در محل حاضر می‌شود و جارو را برای تعمیر می‌برد. اما اگر اصرار دارید که خود در نمایندگی حضور یابید، می‌توانید آدرس آن را از طریق اینترنت به دست آورده و به آنجا بروید.

سخن آخر

نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران یکی از بهترین نمایندگی‌های تعمیر جاروبرقی است که از تمامی امکانات استفاده می‌کند تا جاروبرقی شما را مانند روز اول تحویل دهد. این نمایندگی در تمام هزینه‌ها به صورت منصفانه عمل می‌کند و می‌توانید به راحتی با آن‌ها تماس گرفت و برای محل خود یک تعمیرکار را داشت.

این افراد متخصص هستند و به راحتی به شما کمک خواهند کرد تا جاروبرقی را به صورت اول خود در اختیار داشته باشید. پس آی پی سرویس تهران به شما پیشنهاد می‌کند در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه خود با نمایندگی تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس