تعمیر گولر گازی در خاش

نصب اصولی و تعمیر به موقع هر وسیله ای باعث می شود تا راندمان کاری دستگاه، ارتقا یافته و با افت راندمان در عملکرد آن مواجه نشویم. کولرهای گازی نیز جزو همین تجهیزات به شمار می آیند که باید آن را توسط نمایندگی مجاز آن، نصب و تعمیر کرد. این در حالی است که برخی افراد به دلایلی چون مشغله زیاد، دوری راه و … این موضوع را نادیده می گیرند. الکرا سرویس که نمایندگی تعمیر کولر گازی خاش را دارد با توجه به این موضوعات، خدمات خود را در محل ارائه می کند و نیازی نیست تا کولر گازی به محل نمایندگی انتقال داده شود. در صورتی که برای تعمیر و نصب کولر گازی خاش به این نمایندگی مراجعه کنید، خدمات توسط تکنسین های مجربی ارائه می شود که تبحر کافی در این زمینه را دارند.

مطالعه کنید » تعمیر کولر گازی زاهدان

این مجموعه به منظور آموزش تعمیر کولر گازی به مخاطبان خود، قصد دارد تا با ارائه اطلاعاتی ارزنده در زمینه ایرادات کولر گازی و نحوه تعمیر آنها، آموزش های لازم را به آنها ارائه کند؛ پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

نکات مهم برای استفاده از کولر گازی

در اغلب موارد، خرابی هایی که در کولر گازی به وجود می آیند تحت تأثیر استفاده نادرست از این محصول می باشد. از این رو مهم است که با نحوه استفاده صحیح از این محصول آشنا بوده و به نکاتی که باید در این امر رعایت شوند، پایبند باشید. در همین راستا در ادامه به بررسی چند نکته مهم در استفاده از این دستگاه خواهیم پرداخت:

  • خرید کولر گازی را از نمایندگی های آن انجام دهید.
  • کولر گازی مد نظر خود را با توجه به آب و هوای منطقه و ابعاد منزل انتخاب کنید.
  • برای نصب کولر گازی باید از خدمات نمایندگی های مجاز کمک بگیرید.
  • هرگز از چند کولر گازی به صورت همزمان استفاده نکنید.
  • برای نصب یونیت داخلی و خارجی، محل مناسبی انتخاب کنید.
  • پایه های کمپرسور باید در محل نصب، کاملاً سفت باشند.
  • تمیزکاری اسپیلت را جدی بگیرید.
  • کولر گازی را به صورت دوره ای و حداقل سالیانه یک بار، سرویس کنید.
  • در صورت خرابی کولر گازی از نمایندگی تعمیر کولر گازی خاش کمک بگیرید.

ایرادات رایج در کولر گازی کدامند؟

کولر گازی ممکن است به دلایل مختلفی، خراب شود. این موضوع باعث می گردد تا بازده دستگاه کاهش پیدا کرده و با گسترش وسعت خرابی در این دستگاه مواجه باشیم. از این رو باید تعمیر به موقع کولر گازی را جدی شمرده و از طریق نمایندگی مجاز تعمیر و نصب کولر گازی خاش، اقدامات لازم را انجام داد.

برای این که مصرف کنندگان این تجهیزات با خرابی های رایج در کولر گازی آشنا شوند و نحوه عیب یابی آن را یاد بگیرند، ایرادات رایج در کولر گازی را معرفی کرده و چند مورد از این خرابی ها و نحوه تعمیر آنها را بررسی خواهیم کرد.

رایج ترین ایرادات اسپیلت ها عبارتند از:

  1. روشن نشدن کولر گازی
  2. کار نکردن ریموت کولر گازی
  3. برفک یا یخ زدن کولر گازی
  4. کار نکردن فن کولر گازی
  5. کار نکردن کمپرسور کولر گازی
  6. صدای زیاد به هنگام کار کردن کولر گازی
  7. خاموش شدن کولر گازی
  8. یکسره کار کردن کولر گازی
  9. خنک نکردن کولر گازی
  10. و …

دلیل کار نکردن ریموت کولر گازی چیست؟

تنظیم کولر گازی و روشن و خاموش کردن آن توسط ریموت، کاری بسیار راحت است. حال اگر این کنترل خراب شود، مجبور خواهید شد برای تنظیم آن، پای کولر گازی رفته و با بالا رفتن از چهار پایه، آن را تنظیم کنید. برای رفع این مشکل به راحتی می توانید دلایل خرابی ریموت را بررسی کرده و مشکل را رفع کنید.

 از دلایل کار نکردن ریموت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتمام باتری ریموت کولر گازی
  • ایراد در کریستالی تعبیه شده بر روی برد ریموت
  • خرابی و یا تعویض برد اصلی دستگاه

اگر مشکل به وجود آمده با تعویض باتری برطرف نشد، تعمیرکاران نمایندگی تعمیر کولر گازی خاش با بررسی برد، تعمیر و یا تعویض آن، خرابی را تعمیر خواهند کرد.

دلیل کار کردن یکسره کولر گازی چست؟

نمایندگی تعمیر گولر گازی در خاش

زمانی که تایم تنظیم شده بر روی دستگاه به اتمام رسید و یا کاربر، دستگاه را خاموش کرد باید کلیه قطعات از کار بایستند و دستگاه خاموش شود. در صورتی که چنین نشد، قطعاً مشکلی در یکی از قطعات داخلی دستگاه به وجود آمده است. تعمیر این خرابی از عهده شما خارج بوده و باید با نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. تکنسین ها با حضور در محل و بررسی موارد زیر، خرابی را عیب یابی و در اسرع وقت، تعمیر می کنند:

  • خرابی ترموستات کولر گازی
  • ایراد در عملکرد برد کولر گازی
  • ایراد در سنسورهای کولر گازی
  • کثیف شدن کویل ها و یا فیلتر هوای کولر گازی
  • ایراد در فن کولر گازی
  • خرابی کنتاکتور کولر گازی

دلیل کار نکردن فن کولر گازی چیست؟

در تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، فن جزو مهمترین قطعات به شمار می آید، زیرا اگر این قطعه کار نکند، هوای گرم و سرد به خوبی در داخل دستگاه در جریان نبوده و ممکن است مشکلات عدیده ای برای دستگاه به وجود آید. کولر گازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این محصول دو فن، یکی در یونیت داخلی و دیگری در یونیت خارجی تعبیه شده است. در صورتی که هر دو یا یکی از آنها آسیب دیده باشد با نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی خاش تماس بگیرید. تعمیرکاران این مجموعه با بررسی این موارد، سعی در عیب یابی و تعمیر دستگاه خواهند داشت:

  • خرابی خازن کولر گازی
  • ایراد در عملکرد برد کولر گازی
  • خرابی ترموستات کولر گازی
  • عدم عملکرد صحیح موتور فن کولر گازی

دلیل برفک زدن کولر گازی چیست؟

اگر با وجود برفک بر روی لوله های کولر گازی مواجه شدید، تعجب نکنید. این ایراد ممکن است به دلایل مختلفی در دستگاه ایجاد شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید تماس با تکنسین های معتبر در نمایندگی تعمیر و نصب کولر گازی خاش است. آنها با بررسی قطعاتی چون:

  • سنسور کولر گازی
  • برد کولر گازی
  • کمپرسور کولر گازی
  • میزان گاز مبرد کولر گازی
  • وجود نشتی گاز در کولر گازی

مشکل به وجود آمده را عیب یابی کرده و با انجام اقدامات لازم، این ایراد را برطرف خواهند کرد.

دلیل کار نکردن کمپرسور کولر گازی چیست؟

کار نکردن کمپرسور کولر گازی از اصلی ترین مشکلات این دستگاه است. کمپرسور به موتور این دستگاه گفته می شود که وظیفه دارد گاز مبرد را در دستگاه به جریان آورده و با جذب هوای گرم و تولید هوای سرد، خنکی محل را تضمین کند. در صورتی که این بخش از دستگاه کار نکند، عملکرد کل دستگاه با اختلال مواجه می شود.

مطالعه کنید : تعمیر کولر گازی میرجاوه

طبق تجربیات نمایندگی تعمیر کولر گازی خاش دلیل بروز این خرابی به موارد زیر مربوط می شود:

  • خرابی قطعه خازن کولر گازی
  • ایراد در عملکرد برد کولر گازی
  • عدم سرویس سالیانه کولر گازی و پوسیدگی سیم کشی داخلی دستگاه در نتیجه آن

آشنایی با خدمات ارائه شده در الکرا سرویس

کولرهای گازی هر چقدر هم که دارای ساخت باکیفیت باشند باز هم ممکن است به دلیل نوسان برق و یا استفاده نادرست از آن، دچار خرابی شوند. در این موارد توصیه می شود از دست کاری دستگاه خودداری کرده و با نمایندگی تعمیر و نصب کولر گازی خاش تماس گرفته و از خدمات آن بهرمند شوید.

خدمات این مرکز به شرح زیر هستند:

تعمیر در محل

این نمایندگی به منظور رعایت اصل مشتری مداری و فراهم آوردن زمینه رفاه مشتریان خود، خدمات را در محل ارائه می کند. به این ترتیب، پس از تماس مشتری، تکنسین ها به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام می شوند. پس از حضور در محل نیز بدون ریخت و پاش اضافی، دستگاه را عیب یابی کرده و سپس اقدامات لازم در جهت تعمیر آن را انجام خواهند داد.

تعیمرات تخصصی

تکنسین های نمایندگی تعمیر کولر گازی خاش از میان افراد خبره و باتجربه انتخاب شده اند. این تعمیرکاران با عیب یابی صحیح کولر گازی، مسیر تعمیرات را به صورت اصولی در پیش گرفته و تعمیرات را آغاز می کنند. آنها ابتدا تمام تلاش خود را در جهت تعمیر قطعه معیوب به کار می گیر‌ند؛ اما در صورتی که قطعه به هیچ عنوان قابلیت تعمیر نداشته باشد، آن را تعویض می نمایند. برای این کار نیز از قطعات اصل استفاده می کنند تا کاربران شاهد افت راندمان کار دستگاه پس از تعمیر نباشند.

ضمانت یک ساله خدمات

این نمایندگی با توجه به اعتمادی که به نحوه عملکرد تکنسین های خود دارد، خدمات ارائه شده را تا یک سال تضمین می کند. با در دست داشتن این کارت گارانتی، متقاضیان می توانند در صورت خرابی دوباره در محل تعمیر شده، به این مرکز مراجعه کرده و خدمات را به صورت رایگان دریافت نمایند.

تعمیر مقرون به صرفه

هزینه تعیمرات در نمایندگی تعمیر کولر گازی خاش بر اساس تعرفه ها تعیین می شود. هزینه تعیمرات پس از اتمام کار در فاکتوری قید شده و تحویل مشتری می گردد. با مراجعه به این مرکز می توانید کولر گازی خود را در مدت زمان کم و با کمترین هزینه ها تعمیر کرده و تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس