نمایندگی تعمیر چای ساز گوسونیک در تهران

 

امروزه چای به عنوان یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در میان ایرانیان شناخته می شود. به همین علت سماور و چای ساز، به عنوان یکی از پرمصرف ترین لوازم خانه مورد استفاده قرار می گیرند. چای سازها به علت اینکه دم کردن چای را آسان و مدت زمان آن را کاهش داده اند کاربران زیادی دارند. یکی از برندهایی که اقدام به تولید چای ساز کرده است، برند گوسونیک می باشد. چای سازهای این برند از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و توانسته اند جایگاه مناسبی در بین خانواده ها به دست آورند؛ اما متأسفانه چای سازها به علت استفاده همزمان از آب و برق دچار استهلاک و خرابی می شوند؛ که توسط افراد ماهر، قابل تعمیر می باشند. به علت حساس بودن ساختمان چای سازهای این برند، توصیه می کنیم در صورت بروز ایراد، حتماً از تکنسین های نمایندگی تعمیر چای ساز گوسونیک کمک بخواهید.

اشکالات رایج چای ساز گوسونیک

چای ساز ها ممکن است با ایراداتی مختلفی چون موارد زیر روبرو شوند:

  • قطع شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب
  • قطع نشدن کلید چای ساز بعد از جوشیدن
  • وجود نشتی و آب ریزی از کف کتری
  • پریدن فیوز برق به محض روشن کردن چای ساز
  • گرم نشدن قوری
  • روشن نشدن چای ساز

شما نیز ممکن است با ایرادات در دستگاه چای ساز مواجه شوید. در این موارد توجه داشته باشید به علت ظریف بودن ساختمان این دستگاه، در صورت بروز ایراد حتماً با نمایندگی چای ساز گوسونیک تماس بگیرید تا تکنسین های حرفه ای این نمایندگی در اسرع وقت اقدامات لازم برای تعمیر این محصول را انجام دهند. این افراد دارای تجربه و تخصص کافی در این زمینه هستند و چای ساز شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر کرده و به شما تحویل می دهند.

علت خاموشی چای ساز قبل از جوشیدن آب چیست؟

 در دستگاه چای ساز، نوعی سنسور، ترموستات و یا بی متال به کار رفته است. وظیفه این سنسورها، اندازه گیری دمای آب می باشد. به این صورت که هنگامی که دمای آب داخل کتری به دمای جوش (100 درجه سانتیگراد) می رسد، این سنسور یا بی متال باعث قطع جریان برق و در نتیجه پریدن کلید چای ساز می شود.

در صورت بروز اشکال در این سنسورها، برق چای ساز قبل از جوشیدن قطع شده و دستگاه خاموش می شود. برای برطرف کردن این ایراد لازم است سنسور معیوب تعویض شود.

علت قطع نشدن کلید چای ساز بعد از جوشیدن آن چیست؟

امکان دارد سنسورها و بی متال ها با نوع دیگری از ایراد مواجه شده و نیاز به بررسی دستگاه توسط تکنسین های نمایندگی تعمیر چای ساز گوسونیک به وجود بیاید. بی متال ها از دو ورقه فلز ناهمجنس به وجود آمده اند که به علت متفاوت بودن مقاومت این دو فلز با یکدیگر، در هنگام جوشیدن آب، این دو فلز از هم فاصله گرفته و باعث قطع شدن کلید چای ساز می شوند.

مطالعه کنید » تعمیر هواپز

در صورتی که به علت جرم گرفتگی بی متال ها و یا از بین رفتن خاصیت آنها، این عملکرد متوقف شود خواهید دید که پس از جوشیدن کامل آب، دستگاه خاموش نمی شود. این ایراد با تعویض بی متال ها، از بین خواهد رفت.

چرا از کف چای ساز، آب نشت می کند؟

نمایندگی تعمیر چای ساز gosonic در تهران

از دیگر ایرادات رایج چای سازها می توان به وجود نشتی آب از کف کتری اشاره کرد. در اکثر موارد این ایراد مربوط به نقطه اتصال کتری به صفحه چای ساز می باشد. برای برطرف کردن این ایراد، لازم است کف دستگاه، تعمیر شود. به این ترتیب از نشتی جلوگیری خواهد شد.

علت پریدن فیوز برق به محض روشن شدن چای ساز چیست؟

وجود یک اتصالی کوچک می تواند دلیل به وجود آمدن این ایراد باشد. معمولاً این اتصالی در برد الکترونیکی و المنت دستگاه به وجود می آید. در صورت بروز این ایراد، امکان دارد به محض روشن کردن دستگاه چای ساز، کل برق ساختمان قطع شود. برای برطرف کردن این ایراد لازم است این قطعات مورد بررسی دقیق قرار گرفته، محل اتصال را پیدا کرده و قطعه معیوب تعویض شود. برای این عیب یابی . تعمیرات می توانید از تکنسین های نمایندگی چای ساز گوسونیک کمک بگیرید.

چرا قوری چای ساز گرم نمی شود؟

یکی از ایراداتی که در آن لازم است دستگاه توسط تکنسین نمایندگی تعمیر چای ساز گوسونیک مورد بررسی قرار بگیرد، گرم نشدن قوری می باشد. این ایراد جزو شایع ترین اشکالاتی است که ممکن است به وجود بیاید.

المنتی در چای ساز تعبیه شده است که با ایجاد گرمای ملایم، موجب گرم شدن قوری و در نتیجه، دم کشیدن چای می شود. سوختن این المنت یا سنسورهای دستگاه باعث می شود تا دستگاه قادر به تولید گرمای لازم نباشد.

در ضمن باید برد و کلید پاور مورد بررسی قرار بگیرند، زیرا معیوب بودن یکی از این قطعات می تواند باعث به وجود آمدن این ایراد شود. در صورت مواجه شدن با این ایراد با نمایندگی چای ساز گوسونیک تماس بگیرید تا تکنسین های ماهر این نمایندگی با استفاده از قطعات اورجینال، ایراد دستگاه شما را برطرف کنند.

علت روشن نشدن چای ساز چیست؟

از شایع ترین ایراداتی که ممکن است برای چای ساز به وجود بیاید، روشن نشدن آن است. امکان دارد این ایراد به علت ایراد در پریز برق، دوشاخه و کابل چای ساز ایجاد شود. مورد دیگری که باعث بروز این اشکال می شود، قرار نگرفتن صحیح کتری و قوری در محل مناسب است.

دلیل دیگر این ایراد می تواند خرابی کلید خاموش/روشن چای ساز باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد. همچنین خرابی برد دستگاه نیز دلیل دیگری برای روشن نشدن چای ساز است. از آنجا که برد جزو مهم ترین قسمت های چای ساز است، خرابی آن باید توسط تعمیرکاران خبره نمایندگی تعمیر چای ساز گوسونیک مورد بررسی قرار گیرد.

آی پی سرویس تهران نمایندگی تعمیرات چای ساز گوسونیک

یکی از برترین و شناخته شده ترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی، الکرا سرویس است. این نمایندگی توانسته با استفاده از تمام توان و امکانات خود، مشکلات شما عزیزان را برطرف کند. برخی از خدمات الکرا سرویس به عنوان نمایندگی چای ساز گوسونیک عبارت است از:

  • سهولت در ثبت سفارش: در این مرکز، امکان ثبت سفارش هم به صورت تلفنی و هم اینترنتی به وجود آمده است تا شما بتوانید به راحتی با مرکز تماس گرفته و سفارش تعمیر دستگاه خود را ثبت کنید.
  • اعزام پیک رایگان: از دیگر امکانات این نمایندگی، اعزام پیک رایگان است. به این ترتیب نیازی به انتقال دستگاه توسط مشتری نبوده و پیک این نمایندگی، دستگاه را از شما تحویل گرفته و به محل تعمیرگاه، انتقال می دهد.
  • استفاده از قطعات اورجینال: از بهترین خدمات این مرکز می توان به استفاده تکنسین های آن از قطعات اورجینال اشاره کرد. این کار باعث می شود تا کارایی دستگاه شما افت پیدا نکند.
  • ارائه خدمات به صورت ضمانتی: یکی دیگر از بهترین امکانات الکرا سرویس، ارائه خدمات به صورت ضمانتی می باشد. به این معنی که تا شش ماه پس از تعمیر، اگر دستگاه شما دوباره در بخش تعمیر شده دچار ایراد شد، تکنسین ها، تعمیر چای ساز گوسونیک به صورت رایگان انجام خواهند داد.
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها: یکی از شاخص ترین ویژگی های این مرکز، داشتن تعمیرکاران باتجربه و حرفه ای است که با رفتار حرفه ای، تعمیر قطعات را به تعویض آنها ترجیح می دهند. آنها، تنها در صورت استهلاک و خرابی قطعه و امکان ناپذیر بودن تعمیر آن، اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس