تعمیر ماکروفر در فرشته

 

امروزه ماکروفر یکی از مهم ترین لوازم و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و خانگی به حساب می آید که اگر دچار مشکل شود ، فرایند آشپزی را مختل می کند. تکنولوژی منحصر به فردی که در ساخت این وسیله به کار رفته است موجب شده که برای عیب یابی و تعمیر آن نیاز به متخصصان با تجربه و آموزش دیده باشد تا باعث جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات احتمالی شود. پرسنل ما در الکراسرویس به عنوان یکی از مراکز تعمیر ماکروفر فرشته با گذراندن دوره های تخصصی و همینطور تجربه چندین ساله در این زمینه می توانند به شما در رفع مشکلات انواع مایکروفر و مایکروویو کمک کنند. خدمات ما شامل مشاوره تلفنی و حضوری در هر منطقه از تهران و کرج می باشد.

ممکن است افراد زیادی به دلیل عدم شناخت کافی از ماکروفر ، این توانایی را نداشته باشند که مشکل ماکروفر را تشخیص دهند و نیاز به راهنمایی داشته باشند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دستگاه ماکروفرتان دچار مشکل شده است، با ما همراه باشید تا با برخی از رایج ترین مشکلات این دستگاه که بیشتر در مرکز تعمیر ماکروفر الهیه رایج هستند را با هم بررسی کنیم و در صورت نیاز با مجموعه ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید تا تعمیرکاران ما به شما مشاوره دهند.

تعمیر ماکروفر گرنیه

رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای هر ماکروفری پیش بیاید:

گرم نشدن خوراک در ماکروفر

یکی از رایج ترین مشکلاتی که امروزه کاربران زیادی هنگام مراجعه به مجموعه تعمیر ماکروفر الهیه از آن شکایت دارند ، گرم نشدن خوراک می باشد. این مشکل دلایل متعددی دارد:

اگر خوراک مورد نظر شما نسبتا چرب است ، نیاز به گرم کردن بیشتری دارد ، در نتیجه باید زمان بیشتری غذا را داخل ماکروفر قرار دهید. در صورتی که مشکل ادامه پیدا کرد حتما با مجموعه تماس بگیرید.

حجم خوراکی که در داخل ماکروفر قرار داده اید ممکن است زیاد باشد ، در نتیجه حجم خوراک خود را کم تر نمایید.

در صورتی که فضای داخل ماکروفر کثیف باشد ، حرارت مورد نیاز به مواد غذایی نمی رسد ، پس این موضوع را مد نظر داشته باشید که فضای داخل ماکروفر تمیز باشد.

ممکن است مشکل از خراب شدن سوئیچ درب ماکروفر باشد که باید به فکر تعویض آن باشید. تعمیر و تعویض قطعات را فقط به مراکز تعمیرات تخصصی از جمله مرکز تعمیر ماکروفر فرشته بسپارید.

جرقه زدن ماکروفر

نمایندگی تعمیر ماکروفر در فرشته

یکی از مهم ترین دلایل جرقه زدن ماکروفر ، اتصالات برقی داخل ماکروفر می باشد که ممکن است مشکل داشته باشد.

برای مطمئن شدن درباره این موضوع ، یک لیوان آب داخل ماکروفر قرار دهید ، اگر جرقه زده شد ، قطعات داخلی آن مشکل دارد.

کثیف بودن داخل ماکروفر می تواند یکی دیگر از عوامل بروز جرقه باشد. در نتیجه فضا و قطعات داخلی ماکروفر را تمیز نگه دارید.

استفاده از ظروف به اصطلاح لب پر در ماکروفر توصیه نمی شود به این دلیل که با برخورد امواج به آن بخش ، جرقه ایجاد می شود. یکی از دلایل بروز این مشکل استفاده از ظرف های استیل نیز می باشد.

تعمیر ماکروفر کنوود

مشکل روشن نشدن ماکروفر از رایج ترین خرابی ها در مرکز تعمیر ماکروفر الهیه

فعال بودن قفل کودک از دلایل روشن نشدن ماکروفر است. برای برطرف کردن این مشکل ، کلید صفحه نمایش را انتخاب کنید و در صورت مشاهده حرف ال ، می توانید اطمینان حاصل کنید که قفل کودک دستگاه روشن می باشد.

برای خارج کردن ماکروفر از قفل کودک ، دکمه استاپ/کلیر را به مدت پنج ثانیه فشار دهید تا ماکروفر از حالت قفل خارج شود.

ممکن است اتصالات برقی ماکروفر قطع شده باشد که در این صورت باید اطمینان پیدا کنید که دو شاخه سالم است یا خیر. همچنین برای اتصال ماکروفر به جریان برق ، باید دو شاخه را به صورت مستقیم به پریز برق وصل نمایید. از سه راهی یا محافظ برای انجام این کار استفاده نکنید.

در صورتی که مشکل از اتصالات داخلی دستگاه باشد به هیچ وجه خودتان دست به کار نشوید و با الکراسرویس به عنوان یکی از مراکز تعمیر ماکروفر فرشته تماس حاصل نمایید.

خاموش شدن ماکروفر در حین کار

چند دلیل مهم برای خاموش شدن ماکروفر در حین کار وجود دارد که اصلی ترین دلیل آن می تواند خراب شدن قفل درب ماکروفر باشد. در صورت به وجود آمدن این مشکل ، ماکروفر بعد از سه ثانیه خاموش می شود.

خاموش شدن ناگهانی ماکروفر می تواند به دلیل خراب شدن فن موتور ، تاچ پد و یا ترانسفر نیز باشد.

همچنین لازم به ذکر است که استفاده طولانی و همینطور نادرست از دستگاه می تواند باعث معیوب شدن قطعات ماکروفر شود.

شما کاربران گرامی می توانید پس از برقراری ارتباط با پرسنل ما در مرکز تعمیر ماکروفر فرشته جهت ارائه خدمات به صورت حضوری در محل مورد نظرتان اقدام کنید. خدمات ما در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت به شما عرضه خواهد شد و همچنین این خدمات از طرف الکرا سرویس گارانتی خواهد شد تا شما کاربران عزیز با خیالی آسوده از این خدمات بهره ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس