نمایندگی تعمیر ماکروفر در صادقیه

 

با توجه به قابلیت هایی که مایکروفرها دارند امروزه می توان در هر خانه ای، یکی از آن را پیدا کرد. این محصول دارای قابلیت ها مختلفی بوده و برندهای متعدد نسبت به طراحی و تولید انواع آن اقدام کرده اند. اگر از این دستگاه به درستی استفاده شود می تواند پاسخ گوی بسیاری از نیازها بوده و سال های سال بدون خرابی، کار کند؛ اما متأسفانه برخی افراد به دلیل استفاده نادرست از این محصول با خرابی در آن مواجه می شوند. تعمیر این دستگاه مخصوصاً در شهرهای بزرگ می تواند دردسرساز بوده و هزینه زیادی را به کاربران تحمیل کند؛ اما اگر از خدمات الکرا سرویس که نمایندگی تعمیر ماکروفر صادقیه و دیگر مناطق تهران را بر عهده دارد استفاده کنید می توانید با کمترین هزینه و در مدت زمان بسیار کمی، این دستگاه را تعمیر کرده و همانند روز اول، آن را تحویل بگیرید.

با ما همراه باشید تا در این مقاله با عیب یابی و نحوه تعمیر مایکروفر، آشنا شوید.

نکات مهم در تعمیر ماکروفر

آنچه در تعمیر مایکروفر و دیگر لوازم خانگی اهمیت دارد این است که عیب یابی این محصولات به درستی انجام شود. عیب یابی به عنوان مقدمه تعمیرات بوده و باید به صورت صحیح انجام شود. در غیر این صورت ممکن است مسیر تعمیرات تغییر کرده و درنهایت از نتیجه کار رضایت نداشته باشید. از این رو از مهمترین نکاتی که در نمایندگی تعمیرات مایکروفر در تهران مد نظر قرار می گیرد می توان به این موضوع اشاره کرد. در ضمن باید با ساختمان انواع مایکروفرها آشنا باشید و وظایف هر کدام از قطعاتی را که در این محصول وجود دارند را بدانید. در این حالت در مدت زمان کمی و با توجه به نوع خرابی می توانید تشخیص دهید که خرابی به کدام قطعه یا قطعات بستگی دارد.

دسترسی به تجهیزات لازم برای تعمیرات از دیگر نکات مهم در این روند است. شما باید به این تجهیزات دسترسی داشته باشید تا بتوانید قطعات را با احتیاط از دستگاه جدا کرده و پس از تعمیر، آن را جایگذاری کنید. در صورتی که قطعه معیوب احتمال تعمیر نداشته باشد باید آن را تعویض کنید؛ بنابراین آخرین نکته در تعمیرات نیز به این موضوع مربوط خواهد شد. به این صورت که شما باید برای تعویض این قطعات و جایگزین کردن آنها به قطعات اصل و اورجینال دسترسی داشته باشید تا با کاهش کیفیت کار دستگاه مواجه نشوید. تمامی این نکات در نمایندگی تعمیر ماکروفر صادقیه به صورت کامل رعایت شده و از این رو اکثر مشتریان از کار این مجموعه، راضی هستند.

تعمیر ماکروفر اندرزگو

چرا مایکروفر جرقه می زند؟

یکی از ایرادات مایکروفر که اکثر کاربران در رابطه با آن با نمایندگی تعمیرات مایکروفر در تهران تماس می گیرند، جرقه زدن مایکروفر است. دلیل این که به هنگام کار کردن مایکروفر، دستگاه جرقه می زند ممکن است کثیفی داخل آن باشد. در صورت کثیف بودن محفظه دستگاه، ممکن است امواج با این چربی ها و خرده مواد غذایی برخورد کرده و منجر به جرقه زدن دستگاه شوند. در ضمن وجود قطعه فلزی در داخل محفظه مایکروفر نیز می تواند دلیل این امر باشد. اگر ظرفی که غذا را در داخل آن در دستگاه گذاشته اید از نوع آلومینیوم باشد و یا آن را داخل فویل آلومینیومی داخل دستگاه بگذارید با ایجاد جرقه هایی در آن مواجه خواهید شد.

این موارد را می توانید با کمی دقت، برطرف کنید؛ اما اگر مشکل از این موارد نباشد باید قطعات داخلی آن بررسی شوند. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل وجود اتصال در سیم کشی داخلی دستگاه و یا ایراد در برد و خازن، این جرقه ها ایجاد شوند. در این حالت باید به نمایندگی تعمیر ماکروفر صادقیه مراجعه کنید تا تکنسین های آن، ایرادات دستگاه را برطرف کنند.

چرا مایکروفر روشن نمی شود؟

تعمیر ماکروفر در صادقیه

اگر با روشن نشدن مایکروفر خود مواجه هستید توصیه می کنیم ابتدا وجود جریان برق را بررسی کنید. در نوبت بعد باید پریز را چک کنید. برای این کار، دستگاه دیگری را به آن وصل کنید تا مطمئن شوید که پریز، مشکلی ندارد. اگر مشکل از پریز و جریان برق نبود باید خود دستگاه را بررسی نمایید. احتمال دارد دوشاخه و کابل دستگاه دچار ایراد شده و جریان برق را به سیستم و قطعات دیگر مایکروفر نرساند. با تعویض این قطعات می توان این مشکل را رفع نمود؛ اما در غیر این صورت باید میکروسوئیچ های درب را بررسی کنید، زیرا خرابی آنها مانع از بسته شدن صحیح درب شده و در نهایت، از کار کردن دستگاه جلوگیری می کنند. با تعمیر و تعویض آنها، مشکل برطرف خواهد شد.

دلیل دیگر برای بروز این خرابی، ایراد در ترموستات، فیوز سرامیکی، برد، خازن و دیود می باشد. هر کدام از این قطعات دارای ساختاری حساس هستند و برای تعمیر آنها باید از تعمیرکاران ماهر کمک بگیرید. در این موارد، نمایندگی تعمیرات مایکروفر در تهران، آماده خدمات رسانی به متقاضیان می باشد.

چرا مایکروفر خاموش نمی شود؟

خاموش نشدن مایکروفر از دلایل دیگری است که کاربران را مجبور به مراجعه به نمایندگی تعمیر ماکروفر صادقیه می کند. معمولاً در مواردی با این خرابی مواجه هستیم که میکروسوئیچ های درب خراب شوند. در این حالت به دلیل این که درب باز نمی شود، جریان برق به قطعات ادامه یافته و دستگاه به صورت مداوم کار می کند. برای رفع این مشکل باید سیم هایی که به ترمینال های این میکروسوئیچ ها وصل هستند را بررسی کنید. مولتی متر را به این سیم ها وصل کنید. زمانی که درب دستگاه باز است باید این دستگاه سنجش، عدد صفر را نشان دهد که این موضوع نشان دهنده قطع بودن جریان است؛ اما وقتی درب بسته می شود باید مولتی متر، عددی را نشان دهد که کاربران متوجه شوند جریان برقرار است. اگر غیر از این بود باید میکروسوئیچ را تعویض کنید تا ایراد دستگاه برطرف شود.

چرا گریل مایکروفر کار نمی کند؟

یکی از خرابی های مایکروفر به کار نکردن گریل آن ربط دارد. در این حالت کاربران نمی توانند غذاهای خود را گریل کنند. برای عیب یابی این ایراد باید سراغ المنت دستگاه بروید. اگر المنت گریل کار نکند، حرارت و گرمای لازم برای کار دستگاه فراهم نمی شود. در این حالت احتمالاً المنت سوخته است و باید آن را تعویض کنید. برای اطمینان از وجود و یا عدم وجود ایراد در المنت، گریل را روشن کنید. بررسی کنید که آیا المنت داغ شده و رنگ آن به قرمز تغییر کرده است یا خیر؟ اگر تغییر کرده است که نشان دهنده سلامت المنت است. در غیر این صورت باید آن را تعویض کنید.

اگر ایرادی در المنت نباشد باید ترموستات و برد را بررسی کنید. برای تعمیر این قطعات، بهتر است از تکنسین های نمایندگی تعمیرات مایکروفر در تهران کمک بگیرید.

معرفی خدمات نمایندگی تعمیر ماکروفر صادقیه

الکرا سرویس، نمایندگی تعمیر ماکروفر صادقیه با رعایت اصل مشتری مداری، خدماتی را به مشتریان خود ارائه می کند که موجب جلب رضایت آنها شود. تمامی این خدمات در جهت فراهم آوردن رفاه حال مشتریان و تعمیر تخصصی مایکروفرها ارائه می شوند و توانسته اند موجبات رضایت اکثر مراجعه کنندگان به این مرکز را فراهم آورند. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه صفر تا صد خدمات تعمیرات در محل

تکنسین های این مجموعه برای این که مشتریان مجبور به انتقال دستگاه به محل نمایندگی نشوند، به محل اعزام شده و عیب یابی و تعمیرات را در محل و منزل مشتری انجام می دهند. به این ترتیب، مشتریان می توانند بر کلیه مراحل تعمیرات نظارت داشته و از تعمیر و تعویض قطعات مطلع باشند. در ضمن آنها قادر خواهند بود تمامی سؤالات خود در زمینه نگهداری و استفاده از آن را از تعمیرکاران بپرسند. به این ترتیب در هزینه های تعمیرات نیز صرفه جویی می شود.

تعمیر ماکروفر سعادت آباد

تعمیر به دست تعمیرکاران مجرب

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات مایکروفر در تهران دارای رزومه بسیار قوی بوده و تجربه چندین سال تعمیرات مایکروفر را دارند. آنها با ایرادات و نحوه عیب یابی این دستگاه آشنا هستند و در مدت زمان کمی قادر به عیب یابی آنها می باشند. در ضمن آنها تمامی تجهیزات لازم برای تعمیرات را با خود می آورند و مشکلی از این بابت پیش نخواهد آمد.

تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

از آنجایی که تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماکروفر صادقیه به کار خود وارد هستند در اولین اقدام، تعمیر قطعه یا قطعات معیوب را سرلوحه کار خود قرار می دهند. آنها در صورتی مجاز به تعویض قطعات معیوب هستند که این قطعه، قابلیت تعمیر ندارد. در این حالت نیز از قطعات اورجینال استفاده می کنند تا کیفیت کار دستگاه، افت پیدا نکند.

ارائه ضمانت نامه کتبی

یکی از مهمترین خدمات این مجموعه، ارائه ضمانت نامه کتبی به مشتریان است. به دلیل این که مدیران این مرکز به نحوه عملکرد تکنسین های خود ایمان دارند، خدمات آنها را تا شش ماه ضمانت می کنند. به این ترتیب در صورت بروز ایراد در بخش تعمیر شده در مدت شش ماه، می توانید به این نمایندگی مراجعه کرده و از خدمات رایگان آن استفاده کنید.

شفاف سازی هزینه ها

نمایندگی تعمیر ماکروفر صادقیه با توجه به اصولی که برای خدمات دهی به مشتریان خود در نظر گرفته است، تمامی خدمات و هزینه های تعمیرات را برای مشتریان شفاف سازی می کند. این مرکز، فاکتوری به مشتریان ارائه می کند که شامل خدمات و هزینه آنها است. این هزینه ها نیز بر اساس آنچه از سوی اتحادیه تعیین شده است، مشخص می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس