تعمیر ماکروفر دلمونتی در تهران

امروزه با توجه به سبک زندگی مدرن، استفاده از لوازم و تجهیزات مختلف در خانه و آشپزخانه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ماکروفر از جمله لوازم آشپزخانه است که به علت داشتن محاسن و ویژگی های خاص، مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است. از جمله ویژگی های پخت و پز با ماکروفر می توان به سهولت استفاده از آن و پخت غذا در زمان کوتاه اشاره کرد. از میان برندهای مختلف تولید ماکروفر، می توان برند دلمونتی را نام برد که به علت کارایی بالا و کیفیت ایده آل توانسته است جایگاه مناسبی را در آشپزخانه ها به دست بیاورد؛ اما این ماکروفر نیز همانند سایر دستگاه های الکتریکی ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلف دچار ایراد شود. در ادامه مطلب با نحوه عیب یابی و تعمیر ماکروفر دلمونتی در کنار شما هستیم.

دلیل روشن نشدن ماکروفر چیست؟

روشن نشدن ماکروفر از جمله ایراداتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ زیرا اگر در عیب یابی تأخیر شود ممکن است خرابی دستگاه وسیع تر شده و هزینه های بیشتری را ایجاد کند. برای برطرف کردن این ایراد، دو شاخه و کابل دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که ایراد از این بخش نباشد به سراغ قطعات داخلی دستگاه بروید.

از جمله مواردی که باعث ایجاد این مشکل می شود می توان به ایراد در ترموستات، ترانس ولتاژ بالا، سوختن دیود و خازن ها اشاره کرد. چون این قطعات دارای ساختمان حساسی هستند، بنابراین بهتر است تعویض و تعمیر آنها را به دست تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی بسپارید.

دلیل سر و صدای زیاد ماکروفر چیست؟

یکی دیگر از ایراداتی که برخی از کاربران ماکروفر از آن شکایت می کنند، ایجاد سر و صدای زیاد توسط دستگاه می باشد. این ایراد زمانی رخ می دهد که دستگاه در حالت تراز قرار نگرفته باشد. علت دیگری که باعث ایجاد این مشکل می شود، عدم قرار گیری سینی در جای خود است.

عامل دیگری که باعث بروز این مشکل می شود شکستن فن تهویه موتور می باشد. در این صورت باید قطعه مورد نظر تعویض شود. برای این کار حتماً با تکنسین های نمایندگی تعمیر ماکروفر دلمونتی تماس بگیرید.

دلیل گرم نشدن غذا توسط ماکروفر چیست؟

 

یکی از مشکلاتی که در هنگام کار کردن با ماکروفر به وجود می آید گرم نشدن غذا توسط دستگاه است. اصلی ترین علت این ایراد می تواند تنظیم نادرست درجه حرارت دستگاه باشد. در این صورت، غذا درون دستگاه یا به خوبی نمی پزد و یا می سوزد. با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای دستگاه می توانید به سادگی این ایراد را برطرف کنید.

علت دیگری که باعث بروز این مشکل می شود، خرابی فن تهویه دستگاه است. در صورت بروز این ایراد حتماً تعمیر دستگاه خود را به دست تکنسین های مجرب و کارآزموده نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی بسپارید.

علت نچرخیدن سینی چرخان ماکروفر چیست؟

از دیگر ایراداتی که باعث مراجعه کاربران به مراکز تعمیر ماکروفر شده است، نچرخیدن سینی چرخان درون دستگاه می باشد؛ زیرا اگر سینی به طور یکنواخت نچرخد، غذا به صورت کامل نپخته و ممکن است قسمتی از آن سوخته و قسمتی دیگر به صورت خام باقی بماند.

زیاد بودن حجم غذا و یا بزرگ بودن ظرفی که درون دستگاه قرار می دهید از علل بروز این مشکل هستند. علت بعدی بروز این ایراد می تواند شکستن کوپلر دستگاه و یا خرابی در موتور ماکروفر باشد. در صورت بروز این ایراد، به شما توصیه می کنیم به نمایندگی تعمیر ماکروفر دلمونتی مراجعه کرده و با کمک تکنسین های باتجربه این مرکز مشکل دستگاهتان را برطرف کنید.

علت تولید دود توسط ماکروفر چیست؟

نمایندگی تعمیر ماکروفر دلمونتی در تهران

از دیگر ایراداتی که در حین کار کردن با ماکروفر با آن مواجه می شوید، تولید دود توسط دستگاه است. این دود ممکن است به علت تمیز نکردن دستگاه باشد؛ زیرا چربی ها و ذرت مواد باقی مانده درون دستگاه بر اثر حرارت بالا سوخته و ایجاد دود می کنند. برای اینکه با این مشکل مواجه نشوید، تکنسین های مرکز تعمیرات ماکروفر دلمونتی به شما توصیه می کنند بعد از هر بار استفاده از دستگاه، محفظه درونی آن را تمیز کنید.

علت جرقه زدن ماکروفر چیست؟

یکی از ایرادات رایج ماکروفر، جرقه زدن آن است. در صورتی که دستگاه شما جرقه می زند بررسی کنید ظرفی را که غذا را درون ماکروفر قرار داده اید، از جنس فلز نباشد؛ زیرا در این حالت به دلیل برخورد امواج به این ظروف، درون دستگاه جرقه ایجاد خواهد شد.

ایراد دیگر مربوط به جدا شدن رنگ قسمت هایی از دیوار داخلی و سوختن پلاستیک های پایه های داخلی آن می باشد. در این صورت شما می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر ماکروفر دلمونتی، این ایراد را برطرف کنید.

تعمیر ماکروفر صنعتی

علت روشن نشدن لامپ ماکروفر چیست؟

در داخل ماکروفر، لامپی قرار گرفته است که با روشن این لامپ حین پخت غذا می توان مراحل پخت و پز را مشاهده کرد. اگر در موقع کار کردن با ماکروفر، متوجه شدید که لامپ درون دستگاه کم نور شده یا روشن نمی شود باید دست به کار شوید.

تعمیر ماکروفر اسلامشهر

 برای رفع این ایراد ابتدا به سراغ تنظیمات دستگاه بروید. بررسی کنید که آیا لامپ سوخته و یا نیم سوز شده است؟ در این مورد می توان با تعویض لامپ، مشکل را به سادگی رفع کرد؛ اما اگر ایراد از این مورد نبود به احتمال زیاد اتصالات دستگاه دچار اشکال شده اند. برای عیب یابی و همچنین تعمیر اتصالات دستگاه پیشنهاد می شود با نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی تماس بگیرید تا تکنسین های مجرب این مرکز در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر شده و دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنند.

آشنایی با الکرا سرویس، نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی

یکی از برترین و با سابقه ترین نمایندگی تعمیر ماکروفر دلمونتی، الکرا سرویس می باشد. این نمایندگی با داشتن سابقه درخشان در زمینه تعمیر لوازم خانگی و سرویس دهی حرفه ای به مشتریان، مورد توجه قرار گرفته است. از جمله خدماتی که می توانید با مراجعه به این مرکز از آنها بهرمند شوید عبارتند از:

  • حضور تکنسین ها در محل: این نمایندگی با ارائه خدمات در محل به کاربران عزیز باعث می شود تا دیگر نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید و دستگاه شما در محل توسط تکنسین های ماهر و با تجربه تعمیر شده و در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود.
  • سهولت در ثبت سفارش تعمیرات: شما در صورت لزوم می توانید به صورت تلفنی یا آنلاین با الکرا سرویس، نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. تکنسین های این مرکز در اسرع وقت با حضور در محل، مشکل شما را حل می کنند.
  • تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن: از جمله ویژگی های دیگر این نمایندگی می توان به رفتار حرفه ای تکنسین های آن اشاره کرد. تکنسین های این مرکز با
  • داشتن تجربه کافی، تعمیر قطعات را به تعویض آن ترجیح می دهند و در صورت نیاز به تعویض، از قطعات اورجینال استفاده می کنند.
  • تعمیر با هزینه پایین: یکی دیگر از ویژگی های این مرکز، تعمیرات بر اساس تعرفه های اعلام شده می باشد؛ بنابراین شما می توانید با هزینه اندک، دستگاه خود را تعمیر کنید.
  • ارائه گارانتی تعمیرات: دادن خدمات به صورت ضمانتی، یکی دیگر از خدمات الکرا سرویس می باشد. این گارانتی، شش ماه اعتبار داشته و در صورتی که قطعه تعمیر یا تعویض شده، دچار مشکل شد نمایندگی تعمیر ماکروفر دلمونتی موظف است این قطعه را به صورت رایگان تعمیر کند.

نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ در اصفهان

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس