نمایندگی تعمیر ماکروفر آمانا در تهران

یکی از دستگاه های پر مصرف در آشپزخانه و مراکز تهیه غذا، ماکروفر می باشد. در میان انواع مختلف این محصولات، ماکروفر های امانا جزو کاربردی ترین و باکیفیت ترین آنها به شمار می رود. این ماکروفرها به علت داشتن ساختار صنعتی، قابلیت استفاده در منازل و هم در فست فودها و مراکز تهیه غذا را دارند. ماکروفرهای امانا نیز می توانند مانند سایر لوازم آشپزخانه به علت استفاده بیش از اندازه و دلایل گوناگون دیگر، ممکن است دچار ایراد شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. برخی ایرادات ماکروفر، جزئی بوده و شما می توانید در صورت داشتن امکانات لازم، آن ها را برطرف کنید؛ اما برخی دیگر از ایرادات، تخصصی بوده و نیازمند این است که ماکروفر شما توسط تکنسین های نمایندگی تعمیر ماکروفر امانا مورد بررسی قرار گرفته و تعمیر شود.

آشنایی با ایرادات ماکروفر

ممکن است در هنگام کار کردن با ماکروفر، با ایراداتی مواجه شوید که شما را دچار نگرانی کنند. این مسئله در مراکز تهیه غذا به علت پاسخگویی به مشتری، از اهمیت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. از جمله رایج ترین ایرادات ماکروفر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن ماکروفر
  • جرقه زدن ماکروفر
  • ایجاد دود توسط ماکروفر
  • خاموشی ناگهانی ماکروفر
  • عدم چرخش سینی گردان ماکروفر
  • گرم نشدن غذا داخل ماکروفر
  • و …

علت روشن نشدن ماکروفر امانا چیست؟

یکی از ایراداتی که هنگام کار با ماکروفر ممکن است مشاهده کنید روشن نشدن دستگاه می باشد. این ایراد زمانی به وجود می آید که برق به قسمت های داخلی دستگاه نرسد. به همین علت ابتدا از متصل بودن جریان برق و سالم بودن کابل و دوشاخه دستگاه اطمینان حاصل کنید.

یکی دیگر از دلایل مهم به وجود آمدن این اشکال می تواند مربوط به میکروسوئیچ دستگاه باشد. میکروسوئیچ، قطعه ای است که در صورت بسته بودن درب، اجازه روشن شدن را به قسمت های دیگر ماکروفر می دهد؛ بنابراین از چفت بودن درب دستگاه مطمئن شوید. همچنین ایراد در فیوز نیز می تواند یکی دیگر از علت های بروز این مشکل باشد. برای بررسی این ایرادات لازم است با نمایندگی تعمیرات ماکروفر امانا تماس بگیرید تا تکنسین های این مرکز با حضور در محل و استفاده از امکانات لازم، مشکل دستگاه شما را برطرف کنند.

علت جرقه زدن ماکروفر چیست؟

از شایع ترین ایراداتی که ممکن است برای ماکروفر ایجاد شده و نیاز به تعمیر ماکروفر امانا وجود داشته باشد، جرقه زدن دستگاه است. این ایراد می تواند علل مختلفی داشته باشد. مهم ترین علت جرقه زدن دستگاه می تواند استفاده از ظروف فلزی یا آلومینیومی برای پخت غذا باشد. همچنین هیچوقت از ظروفی که دسته چوبی دارند نیز برای پخت و پز داخل ماکروفر استفاده نکنید، زیرا امکان دارد موجب ایجاد آتش سوزی شود.

در صورتی که جرقه زدن دستگاه ادامه پیدا کرد توصیه می کنیم با نمایندگی تعمیرات ماکروفر امانا تماس بگیرید، زیرا تعمیر جرقه زدن ماکروفر می تواند برای افرادی که تخصص کافی در این زمینه را ندارند خطرناک باشد؛ بنابراین در این مورد از تعمیر خودسرانه دستگاه جدا خودداری کنید.

چرا از ماکروفر، دود منتشر می شود؟

از ایرادات شایع دیگری که ممکن است حین استفاده از ماکروفر با آن مواجه شوید انتشار دود از دستگاه می باشد. اصلی ترین علت بروز این ایراد می تواند عدم تمیز کاری دستگاه پس از استفاده از آن باشد. به ویژه در فست فودها و مراکز تهیه غذا که به علت مصرف بالا باید آنها را به صورت دوره ای تمیز کرد، این ایراد بیشتر مشاهده می شود، زیرا باقی مانده مواد غذایی و همچنین ذرات چربی داخل ماکروفر بر اثر دمای بالای داخل دستگاه، سوخته و ایجاد دود می کنند. با توجه به اینکه این کار، وقت زیادی را از شما نمی گیرد توصیه تکنسین های نمایندگی تعمیر ماکروفر امانا به شما، تمیز کردن محفظه داخلی و همچنین سینی ماکروفر بعد از استفاده از آن می باشد. در مورد مراکز تهیه غذا می توانید به صورت روزانه این کار را انجام دهید.

چرا سینی چرخان ماکروفر نمی چرخد؟

تعمیر ماکروفر آمانا در تهران

از دیگر ایراداتی که در کار ماکروفر ایجاد اختلال می کند نچرخیدن سینی گردان می باشد، زیرا اگر سینی در داخل دستگاه نچرخد، غذا به صورت مناسب نمی پزد و امکان دارد قسمتی از غذا خام باقی مانده و قسمتی دیگر بسوزد. این ایراد به خصوص در فست فودها برای شما مشکلات زیادی را به وجود می آورد. از دیگر علل بروز این ایراد می توانزیاد بودن حجم غذا و یا بزرگ بودن ظرف حاوی آن دانست.

علت دیگری که باعث به وجود آمدن این ایراد می شود شکستن کوپلینگ دستگاه می باشد. کوپلینگ، قطعه ای است که بین موتور و سینی دستگاه قرار دارد و با منتقل کردن قدرت موتور به سینی، موجب می شود سینی داخل ماکروفر بچرخد. تنها راه برطرف کردن این ایراد، تعویض قطعه معیوب می باشد.

چرا غذا داخل ماکروفر گرم نمی شود؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که غذا را درون ماکروفر قرار داده و پس از مدتی متوجه شوید که غذا هنوز گرم نشده است. این ایراد هم یکی از مشکلاتی است که به خصوص در مراکز تهیه غذا برای شما ایجاد دردسر می کند. این ایراد ممکن است به دلیل تنظیم نادرست درجه حرارت ماکروفر باشد. در صورت تنظیم نادرست، غذا درون ماکروفر یا گرم نشده و یا می سوزد.

علت دیگری که نیازمند بررسی دستگاه توسط تکنسین های نمایندگی تعمیر ماکروفر امانا می باشد خرابی فن تهویه ماکروفر است. به علت اینکه تعمیر فن، کاری تخصصی می باشد تکنسین های این مرکز با جایگزین کردن از قطعات اورجینال، ایراد دستگاه شما را برطرف می کنند.

علت خاموشی ناگهانی ماکروفر چیست؟

یکی دیگر از ایراداتی که در حین کار با ماکروفر ممکن است با آن مواجه شوید خاموشی ناگهانی دستگاه است. یکی از علت های ایجاد این مشکل، کار نکردن کلید دستگاه می باشد. در صورت خرابی صفحه کلید، ممکن است کلیدها به درستی عمل نکرده و ماکروفر ناگهان خاموش شود.

تعمیر ماکروفر اسلامشهر

یکی دیگر از قطعاتی که در این مورد باید مورد بررسی قرار بگیرد، ترموستات می باشد. همچنین برد و خازن ماکروفر نیز از قطعاتی هستند که خرابی آنها باعث بروز این ایراد می شود. با توجه به تخصصی بودن این قطعات، برای تعمیر آن ها از تکنسین های با تجربه نمایندگی تعمیرات ماکروفر امانا کمک بخواهید.

آنچه باید درباره الکرا سرویس، نمایندگی تعمیرات ماکروفر بدانید:

الکرا سرویس، یکی از برترین و باسابقه ترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی می باشد. این نمایندگی توانسته با ایجاد امکانات فراوان برای مشتریان، نام خود را به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه معرفی کند. از جمله امتیازات این مرکز معتبر تعمیرات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت در ثبت سفارشات: یکی از ویژگی های این نمایندگی، امکان ثبت سفارش مشتریان به صورت تماس تلفنی یا آنلاین می باشد.
  • تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن: از دیگر خصوصیات برجسته این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر امانا، رفتار حرفه ای تکنسین های این مرکز می باشد. تکنسین های ماهر این نمایندگی تا حد امکان تعمیر قطعات را به تعویض آنها ترجیح می دهند.
  • استفاده از قطعات اورجینال برای تعویض: متخصصین این نمایندگی در صورت نیاز، با استفاده از قطعات اورجینال، قطعه معیوب را تعویض می کنند تا کارایی دستگاه افت پیدا نکند.
  • حضور در محل مورد نظر مشتری: از بهترین ویژگی های الکرا سرویس، نمایندگی تعمیرات ماکروفر امانا، حضور تکنسین های این مرکز با تمام لوازم و امکانات در محل مورد نظر مشتری است. به این ترتیب شما دیگر نیازی به حمل و انتقال دستگاه خود نخواهید داشت.
  • ارائه ضمانت: از خصوصیات این نمایندگی می توان به ارائه کارت ضمانت تعمیرات اشاره کرد. این ضمانت نامه به مدت شش ماه اعتبار دارد تا در صورت بروز مشکل مجدد در قطعه تعمیر شده، آن قطعه به صورت رایگان تعمیر یا تعویض شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس