تعمیر بخاری برقی نفتی ژاپنی

یکی از اقدامات ضروری، قبل از رسیدن فصل سرما، تهیه بخاری برای گرم کردن محیط می باشد. البته تهیه بخاری که بتواند هم گرمای کافی را تولید کرده و هم از سوخت رسانی آسانی برخوردار باشد، به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده است. در این میان، بخاری های ژاپنی با طراحی های مختلف در بازار وجود دارند. یکی از انواع این بخاری ها، بخاری های برقی نفتی می باشند که به وسیله نفت، محیط اطراف را گرم می کنند. این بخاری ها به واسطه مهندسی دقیق و با کیفیت بالا، تولید و عرضه شده اند؛ اما باز امکان دارد تحت تاثیر عوامل مختلف دچار ایراد شده و شما را نیازمند مراجعه،به مراکز تعمیر بخاری برقی نفتی ژاپنی کند.

آشنایی با بخاری برقی نفتی ژاپنی

همان طور که می دانید آشنایی با نوع کالا و به دست آوردن اطلاعات در مورد آن، یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید داشته باشید. در این قسمت شما را با نحوه کار کردن بخاری برقی نفتی آشنا می کنیم.

سوخت اصلی این نوع از بخاری، نفت می باشد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که نفت در اثر فرآیندی به گاز تبدیل شده وسپس گاز از طریق تولید حرارت، محیط را گرما می کند. به همین علت این نوع از بخاری به دود کش نیاز ندارد. همچنین قدرت تبدیل سوخت به گرما در این بخاری ها بسیار زیاد است و همین امر موجب شده است تا نیاز به مصرف نفت در این نوع از بخاری ها بسیار اندک باشد. در ضمن به علت اینکه این بخاری ها از ساختار انژکتوری برخوردار هستند؛ در ساخت آنها از فتیله استفاده نشده است.

در داخل این نوع از بخاری ها، یک فن تعبیه شده است تا گرما به وسیله آن در محیط پخش شود. همچنین در این بخاری ها سنسور دما نیز وجود دارد و شما این امکان را دارید تا دمای بخاری را تنظیم کنید. همان گونه که از نام این دستگاه مشخص است این بخاری ها با برق نیز کار می کنند. اکثر این بخاری ها دارای صفحه دیجیتالی هستند که به وسیله آن عیب یابی و تعمیر بخاری برقی نفتی ژاپنی، کار آسانی خواهد بود؛ زیرا تنظیمات و ارورهای احتمالی دستگاه را می توان بر روی این صفحه مشاهده کرد.

ایرادات بخاری برقی نفتی ژاپنی

با وجود کیفیت مناسب، این دستگاه نیز به علت های مختلف از جمله استفاده نادرست از آن می تواند دچار ایراد شده و نیازمند تعمیرات بخاری برقی نفتی گردد. در این قسمت شما را با متداول ترین ایراداتی که برای این دستگاه ایجاد می شود، آشنا می کنیم.

ارورهای بخاری برقی نفتی ژاپنی

ارورهای احتمالی که برای این نوع از بخاری ها به وجود می آیند عبارتند از:

  • E-0: این ارور زمانی نمایش داده می شود که حرارت داخل بخاری برقینفتی زیاد باشد. به هنگام مشاهده این علامت، کافی است با کم کردن حرارت بخاری به سادگی این اشکال را در منزل برطرف کنید.
  • E-1: در صورت بروز ایراد برای سنسور تنظیم حرارت بخاری با این ارور مواجه خواهید شد. اقدامی که برای تعمیرات بخاری برقی نفتی در این حالت باید انجام شود، تعویض سنسور معیوب می باشد.
  • E-2: در صورت مشاهده این ارور باید به بررسی خرابی در میله شعله اصلی بپردازید. امکان دارد بروز ایراد در این قطعه موجب این ایراد گردد.
  • E-5: این ارور معمولاً نشان دهنده ایراد در بخاری نیست بلکه علت آن، فعال شدن سیستم ایمنی دستگاه می باشد. برای برطرف کردن این ایراد لازم است بخاری را خاموش کرده و پس از گذشت چند دقیقه، دوباره روشن کنید. با این کار دیگر نیازی به مراجعه به نمایندگی تعمیر بخاری برقی نفتی ژاپنی نخواهید داشت.
  • E-6: اگر شعله بخاری برقی نفتی ژاپنی خاموش شود، شما با این ارور مواجه خواهید شد. یکی دیگر از عواملی که در این مورد باید مورد بررسی قرار بگیرد، فیلتر هوای دستگاه می باشد. تعمیرکار نمایندگی تعمیرات برقی نفتی ژاپنی همواره توصیه می کند با تمیز نگهداشتن این فیلتر از بروز ایراد برای دستگاه خود پیشگیری کنید.
  • ·        :E-7 وقتی حرارت محیط اطراف بخاری زیاد بوده و به بیشتر از سی درجه برسد، این ارور را مشاهده خواهید کرد.
  • E-8: درصورتی‌که فن پخش کننده هوا دچار ایراد شود، دستگاه شما قادر نخواهد بود گرما را به محیط اطراف پخش کند و شما با این ارور مواجه خواهید شد. این قطعه باید در نمایندگی تعمیر بخاری برقی نفتی، تعویض شود.
  • E-9: هنگامی که پمپ سوخت و یا فیلتر هوا کثیف شود، این ارور در دستگاه شما نمایش داده می شود. تمیز کردن فیلتر هوا و پمپ در این مورد می تواند به شما در برطرف کردن این ایراد کمک کند.
  • F-0: در صورت قطع شدن برق، این ارور بر روی صفحه نمایشگر مشاهده می شود. در این مرحله شما باید نسبت به برقراری مجدد جریان برق اقدام کنید. امکان دارد پریز برق دچار آسیب شده و یا دستگاه به درستی به جریان برق متصل نشده باشد. در صورت ایراد در اتصالات داخلی باید از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر بخاری برقی نفتی ژاپنی کمک بگیرید.
  • F-1: این ارور نشان می دهد که گرماسنج بخاری دچار ایراد شده است و دستگاه قادر به تشخیص حرارت بخاری نمی باشد.
  • HR48: اگر بخاری شما به صورت مداوم و به مدت دو روز کار کند، این ارور بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود. برای مواجه نشدن با این ایراد، بهتر است هرچند وقت یک بار، بخاری را خاموش کنید.

مطالعه کنید » نمایندگی تعمیر بخاری برقی آراسته

تعمیر بخاری با الکرا سرویس

نمایندگی تعمیر بخاری برقی نفتی ژاپنی

یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر انواع لوازم خانگی، نمایندگی الکرا سرویس می باشد. این نمایندگی که به عنوان مرکز نمایندگی تعمیرات بخاری برقی نفتی ژاپنی ارائه می شود آشنا می کنیم.

  • این نمایندگی با بهره گیری از تکنسین های باتجربه که با ساختمان داخلی و ایرادات به وجود آمده برای بخاری به خوبی آشنا هستند توانسته نسبت به عیب یابی و تعمیر مدل های مختلف بخاری اقدام کند.
  • از دیگر ویژگی های برجسته این نمایندگی رفتار حرفه ای تعمیر کاران این مرکز است. این افراد همواره با دقت عمل بالا، تعمیر قطعات را به تعویض آنها ترجیح می دهند. آنها فقط در صورتی قطعه مورد نظر را تعویض می کنند که بیش از اندازه دچار استهلاک شده باشد.
  • یکی دیگر از امکانات موجود در الکرا سرویس، نمایندگی تعمیرات بخاری برقی نفتی، وجود قطعات اصل می باشد. به این ترتیب در صورت نیاز، قطعه معیوب دستگاه با استفاده از قطعات اورجینال تعویض می شود تا کارایی آن دچار افت نشود.
  • خصوصیت دیگر این نمایندگی، شفافیت در هزینه ها می باشد. در این نمایندگی، قیمت ها بر اساس تعرفه های اعلام شده محاسبه می شود.
  • یکی دیگر از خدمات این مرکز، ارائه خدمات با گارانتی است. این ضمانت نامه دارای اعتبار شش ماهه می باشد و به این ترتیب الکرا سرویس، نمایندگی تعمیر بخاری برقی نفتی ژاپنی وظیفه دارددر صورت خرابی مجدد قطعه تعمیر شده، آن را به صورت رایگان تعمیر کند.
  • علت دیگر محبوبیت این مجموعه، ارسال پیک رایگان به محل مورد نظر مشتری، برای انتقال دستگاه به نمایندگی است. شما می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی و یا آنلاین ثبت کنید تا کادر این نمایندگی با ارسال پیک به در منزل شما نسبت به انتقال بخاری به این مرکز اقدام کنند. به این ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

مطالعه کنید» نمایندگی سولاردام ال جی در اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس