نمایندگی تعمیر اتو پرس ژانومه در تهران

در دنیای امروز، اتو پرس ها به علت کارآیی بالاتر نسبت به انواع اتوهای ساده، کاربران بیشتری را به خود جلب کرده اند. این اتوها به دلیل اینکه کار اتو کشی را آسان و سریع نموده و می توان با کمک آن، حجم زیادی از لباس ها را در مدت زمان کوتاهی اتو کرد، مورد توجه قرار گرفته اند. در این میان برند ژانومه توانسته است یکی از بهترین انواع این اتوها را روانه بازار کند. اتو پرس های این برند از کیفیت بالا برخوردار می باشند؛ اما این محصول نیز همانند سایر لوازم الکترونیکی، امکان دارد دچار خرابی شده و نیاز به بررسی دستگاه، توسط تکنسین های مجرب تعمیر اتو پرس ژانومه پیدا کنند.

 

آشنایی با نحوه عیب یابی و تعمیر اتو پرس ژانومه

در این قسمت با رایج ترین ایراداتی که برای اتو پرس ایجاد می شود و همچنین نحوه عیب یابی و تعمیر آنها در کنار شما هستیم؛ بنابراین مطالعه ادامه مطلب برای شما سودمند خواهد بود. متداول ترین ایرادات اتو پرس عبارتند از:

  • اتو پرس بخار تولید نمی کند
  • اتو پرس بوق می زند
  • اتو پرس بوی بد تولید می کند
  • اتو بر روی لباس ها ایجاد لک می کند
  • اتو پرس گرم نمی شود

اکنون که با رایج ترین اشکالات به وجود آمده برای اتو پرس آشنا شدید در ادامه به نحوه برطرف کردن این ایرادات خواهیم پرداخت. البته متخصصین نمایندگی تعمیرات اتو پرس ژانومه، همواره توصیه می کنند برای جلوگیری از خرابی و از کار افتادن دستگاه، هر چند وقت یکبار، آن را سرویس کنید.

چرا اتو پرس، بخار تولید نمی کند؟

در اتو پرس، تولید بخار، اصلی ترین قسمت کار می باشد. این قابلیت از ارزش بالایی برخوردار است. به گونه ای که برندهای مختلف تولید کننده اتو تلاش می کنند تا محصولاتی را به بازار عرضه کنند که از بخار دهی بیشتری برخوردار باشند. اگر در هنگام کار کردن با اتو متوجه شدید که دستگاه شما بخار تولید نمی کند، بهتر است برخی از موارد را مورد بررسی قرار دهید.

اولین اقدام، چک کردن مخزن آب دستگاه می باشد. توصیه تکنسین های نمایندگی تعمیر اتو پرس ژانومه به شما این است که مطمئن شوید آب به اندازه کافی درون مخزن دستگاه وجود دارد. علت دیگر بروز این ایراد را می توان درجه پایین اتو دانست. اگر درجه پایین باشد، بخار دهی به خوبی انجام نمی گیرد. همچنین اشکال در میله آب اتو پرس و یا فیلتر رسوب گیر دستگاه نیز از عوامل ایجاد کننده این اختلال می باشند.

علت شنیده شدن صدای بوق از اتو پرس چیست؟

گاهی امکان دارد،در هنگام استفاده از اتو پرس از دستگاه صدای بوق شنیده شود. در این صورت به سرعت دستگاه را خاموش کنید و به بررسی اتو بپردازید. مهم ترین قسمت اتو پرس، قطعه ای به نام برد الکتریکی می باشد. اختلال در این قطعه را می توان مهم ترین علت بروز این اشکال دانست. تعمیر برد، کاری تخصصی است و برای تعمیر آن باید از یک متخصص یاری بگیرید. البته امکان دارد این ایراد، مربوط به آلارام فیلتر باشد و نشان دهد فیلتر اتوی شما کثیف شده و باید هرچه سریعتر تعویض شود.

علت ایجاد بوی بد، توسط اتو چیست؟

اگر شما مدت زمان طولانی از اتو استفاده نکرده باشید و آب درون مخزن آن باقی مانده باشد، بوی نامطبوع از دستگاه بلند می شود. برای مواجه نشدن با این ایراد، بهتر است آب اتو تخلیه شود. علت دیگر بروز این ایراد، خراب شدن رسوب گیر اتو می باشد. تکنسین های نمایندگی تعمیر اتو پرس ژانومه، برای عدم مواجه شدن با این اشکال، توصیه می کنند به جای آب شهری از آب جوشیده و یا تصفیه شده درون مخزن اتو استفاده کنید.

چرا اتو پرس بر روی لباس ایجاد لک می کند؟

تعمیر اتو پرس ژانومه در تهران

از اشکالات متداولی که امکان دارد هنگام کار کردن با اتو پرس با آن مواجه شوید لک انداختن اتو بر روی پارچه و لباس می باشد. در ابتدا برای رفع این ایراد لازم است پارچه و ابر اتو پرس را تعویض کنید. اگر تعمیرات اتو پرس به این شکل، امکانپذیر نبود به سراغ رسوب گیر دستگاه بروید. زیرا ممکن است این قسمت با مشکل مواجه شده و دستگاه شما دچار رسوب گرفتگی شده باشد. برای برطرف کردن این ایراد، لازم است فیلتر رسوب گیر تعویض شده و یا مخزن اتو، رسوب گیری شود.

مطالعه کنید » نمایندگی تعمیر بخاری برقی آراسته

چرا اتو با وجود روشن شدن، گرم نمی شود؟

از دیگر ایرادات رایجی که نیازمند بررسی دستگاه توسط تکنسین های نمایندگی تعمیرات اتو پرس ژانومه است عدم گرم شدن دستگاه را می توان نام برد. یکی از علت های به وجود آمدن این ایراد، اشکال در سنسور اتو می باشد. البته اختلال در کارکرد برد الکتریکی و یا المنت های دستگاه نیز از عواملی هستند که می توانند سبب بروز این ایراد شوند. به یاد داشته باشید این ایرادات تخصصی هستند و برای رفع آنها به جای اقدام خودسرانه، بهتر است از یاری تعمیرکاران باتجربه نمایندگی تعمیر اتو پرس ژانومه برخوردار شوید.

نکاتی در مورد نگهداری اتو پرس

اتو پرس دستگاهی است که می تواند به عنوان یک خشک شویی خانگی مورد استفاده قرار گیرد. اگر در نگهداری آن دقت لازم را داشته باشید می توانید سالیان متمادی از این دستگاه استفاده کرده و نیازهای خود را برطرف کنید. برخی از توصیه ها برای نگهداری از اتو پرس را با هم مرور می کنیم.

  • محل قرار گرفتن اتو را باید تنظیم کنید تا از بروز ایرادات مکانیکی دستگاه جلوگیری شود؛ زیرا افتادن و ضربه خوردن به اتو باعث آسیب جدی آن خواهد شد.
  • بهتر است در استفاده از اتو پرس، از آب تصفیه شده، درون مخزن آن استفاده کنید.
  • دستگاه باید تا حد امکان، هفته ای یکبار مورد استفاده قرار گیرد؛ زیرا در صورت استفاده نکردن طولانی مدت، امکان دارد دستگاه شما دچار ایراد شود.
  • در ضمن برای جلوگیری از آسیب به برد الکتریکی اتو، لازم است از محافظ برق مخصوص استفاده کنید.

آشنایی با خدمات الکرا سرویس

اگر به دنبال یکی از برترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی هستید، توصیه ما به شما، مراجعه به نمایندگی الکرا سرویس می باشد. این مرکز که نمایندگی تعمیرات اتو پرس ژانومه در تهران را بر عهده دارد توانسته است با ارائه خدمات ویژه، جایگاه خاصی برای خود ایجاد کند. یکی از شاخص ترین ویژگی های این نمایندگی، بهره مندی از تعمیرکار اتو پرس حرفه ای و با تجربه می باشد که با آگاهی کامل از ایرادات این دستگاه می تواند اشکالات آن را برطرف کند. تکنسین های کارآزموده این نمایندگی، همواره تعمیر قطعات را به تعویض آن ها ترجیح می دهند و تنها در صورت استهلاک بیش از اندازه، قطعات را تعویض می کنند. همچنین این نمایندگی با استفاده از قطعات اورجینال، اقدام به تعویض قطعه فرسوده می کند تا راندمان دستگاه شما افت پیدا نکند.

مطالعه کنید» نمایندگی Major اصفهان

یکی دیگر از برترین خدمات نمایندگی تعمیر اتو پرس ژانومه، ارسال پیک رایگان برای انتقال دستگاه شما به محل این نمایندگی می باشد. به این ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری به این نمایندگی نخواهد بود. همچنین در این مرکز، قیمت تعمیرات بر حسب تعرفه های مصوب محاسبه می شود و شما می توانید بدون پرداخت قیمت اضافی، از خدمات این نمایندگی در تعمیرات اتو پرس بهره مند شوید. یکی دیگر از شاخصه های این نمایندگی، ارائه گارانتی تعمیرات است و شما می توانید در صورت بروز اشکال مجدد برای قطعه تعمیر شده، با مراجعه به این نمایندگی، به صورت رایگان آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس