نمایندگی تعمیر ماکروفر در سعادت آباد
 

 

امروزه ماکروفر یکی از دستگاه‌های پرکاربرد محسوب می شود و خرابی آن می‌تواند فرایند آشپزی و پخت و پز را دچار مشکل کند. ماکروفر از قطعات الکترونیکی خاصی ساخته شده است که تعمیر آن نیاز به افراد متخصص و با تجربه دارد. الکرا سرویس به عنوان مرکز تعمیرات ماکروفر سعادت آباد با داشتن کادری حرفه ای و متخصص در زمینه تعمیرات ماکروفر و لوازم خانگی ، به شما کمک می کند تا مشکل ماکروفر شما در هر نقطه از تهران و در سریعترین زمان ممکن به بهترین شکل حل شود.

رایج ترین مشکلات ماکروفر

مشکلاتی که ممکن است برای ماکروفر ها اتفاق بیفتند متفاوت هستند. در ادامه چند مورد از رایج ترین آن ها را ذکر می کنیم و طور خلاصه به توضیح برخی از آن ها میپردازیم. در صورت مواجه با هرکدام از این مشکلات میتوانید با مرکز تعمیر ماکروفر سعادت آباد تماس حاصل نمایید.

  • دستگاه روشن نمی شود
  • سینی گردان ماکروفر نمی چرخد
  • صدای خیلی بلند ماکروفر
  • درب ماکروفر بسته نمی ‌شود
  • نمایشگر ماکروفر کار نمی‌ کند
  • لامپ مایکروفر سوخته است
  • ماکروفر خوراک شما را گرم نمی کند
  • جرقه زذن داخل ماکروفر
  • به محض روشن شدن ماکروفر ، فیوز خانه می پرد
  • ماکروفر ارور می دهد
  • بدنه ماکروفر برق دارد

مطالعه کنید : تعمیر ماکروفر ولنجک

گرم نکردن ماکروفر

لامپ مگنترون یکی از قطعات پیچیده و اصلی و ماکروفر ها محسوب می شود که ممکن است دلیل گرم نکردن خوراک شما باشد.

مگنترون در ماکروفر نقش بسیار مهمی را ایفا می کند به این صورت که امواج رادیویی نسبتا کوتاهی را تولید کند ، هنگامی که نیروی الکتریکی به لامپ مگنترون منتقل می شود ، مگنترون باعث تولید کردن اشعه می شود و مواد غذایی درون ماکروفر گرم می شود.

هنگامی که دستگاه خوراک شما را گرم نمی کند یکی از مواردی که تعمیرکار مرکز تعمیرات ماکروفر سعادت آباد باید به آن توجه کند ، بررسی کردن این قطعه از ماکروفر است.

همچنین خراب شدن سوئیچ درب نیز می‌تواند مانع از منتقل شدن گرما به خوراک شما شود ، در این شرایط دستگاه روشن می‌شود اما خوراک شما را گرم نخواهد کرد.

جرقه زدن ماکروفر

کاربران زیادی از این مشکل احساس نگرانی کرده اند. لازم به ذکر است که جرقه زدن ماکروفر به معنی خراب شدن آن نمی باشد. جرقه‌ زدن در ماکروفر در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد خواهد کرد و ممکن است باعث آتش گرفتن و سوختن دستگاه شود.

از بین رفتن عایق بدنه ماکروفر یا پوسیدگی رنگ دیواره ماکروفر می تواند دلیل جرقه زدن ماکروفر باشد.

هنگامی که عایق جداره ماکروفر معیوب شده باشد ، اشعه های ماکروفر به جداره بدون عایق برخورد می کنند و باعث ایجاد جرقه می شوند.

گاهی ظرف های آلومینیومی و فلزی اگر درون ماکروفر باشند ، جرقه ایجاد می ‌کنند. سوختگی دیود و اتصال نیز می‌تواند باعث به وجود آمدن جرقه در ماکروفر شما شود.

مطالعه کنید : تعمیر ماکروفر اسلامشهر

اگر ماکروفر شما جرقه می زند آن را خاموش کنید و از برق بکشید. سپس با مرکز تعمیر ماکروفر سعادت آباد تماس حاصل نمایید.

سوختن لامپ ماکروفر

 

تعمیر ماکروفر در سعادت آباد

لامپ ماکروفر یکی از قسمت‌های مهم ماکروفر به حساب می آید ، وقتی درب ماکروفر را باز می‌کنید چراغ دستگاه روشن خواهد شد.

این چراغ در کل فرایند پخت و پز خوراک روشن می‌ماند و در نتیجه شما متوجه پخت غذا خواهید شد. مشکل به وجود آمده را می‌توان با تعویض لامپ حل کرد.

همچنین اگر سوکت های لامپ دچار مشکلاتی مانند شل شدگی باشند لامپ روشن نخواهد شد. در نتیجه باید پایه های سوکت را مورد بررسی قرار داد.

جهت بررسی این موضوع می توانید از مرکز تعمیر ماکروفر سعادت آباد کمک بگیرید.

مطالعه کنید » تعمیر ماکروفر اندرزگو

صدای بلند ماکروفر در تعمیرات ماکروفر سعادت آباد

مشاهده این مشکل در ماکروفر ، نشانگر وجود یک نقص در عملکرد ماکروفر می باشد.

نیروی مورد نیاز برای به حرکت درآوردان (چرخش) سینی گردان ، به وسیله یک موتور محرک تأمین خواهد شد. خرابی موتور گردان می تواند یکی از دلایل سر و صدای بلند ماکروفر می باشد.

در حالتی که چرخ دنده های موتور کف نیز شکسته شده باشند ، صدای زیادی از ماکروفر شنیده خواهد شد. اگر ماکروفر شما دچار این مشکل شد ، باید موتور گردان کف تعمیر یا تعویض شود.

درب ماکروفر بسته نمی ‌شود

مشکل بسته نشدن درب ماکروفر مربوط به اهرم قفل درب و مجموعه چفت می‌شود.

مجموعه اهرم قفل درب ماکروفر و مجموعه چفت که از یک دکمه ساخته شده است ، به قسمت صفحه کنترل فشار وارد می کند و با بلند کردن قلاب‌های درب ماکروفر ، باعث باز شدن درب ماکرو خواهد شد.

در نظر داشته باشید که اگر قسمت‌های محوری اهرم قفل خراب شده باشد ، پروسه بلند کردن قلاب انجام نخواهد شد.

قطعه بعدی که برای خراب شدن درب ماکروفر باید آن را مد نظر داشته باشید ، فنرهای درب ماکروفر می باشند. اگر فنر ماکروفر خراب شود ، فشار مورد نیاز جهت باز و بسته شدن درب ماکروفر وجود ندارد و در نتیجه درب به خوبی باز و بسته نمی شود.

در صورتی که با هریک از مشکلات ذکر شده یا مشکل جدیدی در دستگاه ماکروفر خود مواجه شدید میتوانید با الکرا سرویس ، مجموعه تعمیرات ماکروفر سعادت آباد تماس حاصل نمایید یا از طریق فرم ثبت سفارش موجود در سایت اقدام کنید. تعمیرکاران ما در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس