نمایندگی تعمیر ماکروفر در اندرزگو

الکرا سرویس به عنوان مرکز تعمیرات ماکروفر اندرزگو در تهران ، چندین سال است که به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در این زمینه فعالیت می کند. از مهم ترین خدماتی که الکرا سرویس ارائه می دهد می توان به عیب یابی ، ارتقا و ترمیم قطعات ، تعویض قطعات ، رفع ارورهای ماکروفر و … اشاره کرد. حتی اگر ماکروفر خود را از برند های معروفی مثل سامسونگ و ال جی معروف خریداری کرده باشید، باز هم نیاز به سرویس سالیانه دارند و ممکن است برای آن ها مشکلاتی به وجود بیاید. تعمیر کاران این مجموعه بعد از تماس مشتری یا ثبت درخواست در سایت ، در محل حضور پیدا می کنند و اقدام به عیب یابی و تعمیر ماکروفر شما می نمایند. همچنین با رعایت برخورد مناسب ، تعمیرات را به صورتی انجام می دهند که تا مدت طولانی نیاز به تعمیر دوباره نداشته باشید.

تعمیر ماکروفر ولنجک

ویژگی های مجموعه الکراسرویس

کلیه تعمیرکارانی که در مجموعه تعمیر ماکروفر اندرزگو در حال فعالیت هستند دوره ها و آزمون های تعمیرات ماکروفر را پشت سر گذاشته اند و دانش فنی بسیار بالایی را دارند.

در تعمیرات ماکروفر با برند های متفاوت همواره سعی می شود از قطعات اصلی همان برند در تعمیر دستگاه استفاده شود تا عمر کارایی ماکروفر بالاتر برود. البته برای صرفه جویی در هزینه های شما ، در ابتدا تمام تلاش برای تعمیر آن قطعه صورت خواهد گرفت.

الکرا سرویس برای هر برند ، متخصص همان برند را برای شما اعزام می کند. پس اگر ماکروفر شما سامسونگ ، بوتان ، مولینکس ، ناسیونال ، پاناسونیک ، کنوود ، دوو ، اسنوا ، الجی ، بوش و یا هر برند دیگری باشد ، از این بابت نگران نباشید ، تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات ماکروفر اندرزگو طبق تجربه و با بهترین روش نسبت به تعمیرات دستگاه شما اقدام می کنند.

در مرکز تعمیر ماکروفر اندرزگو خدمات با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می شود. همچنین لازم به ذکر است که برای جلب اعتماد شما مشتریان عزیز ، تمامی هزینه ها در یک فاکتور رسمی برای شما لیست و به شما تحویل داده می شود.

رایج ترین مشکلات در مرکز تعمیرات ماکروفر اندرزگو

در ادامه به بررسی رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه ماکروفر شما به وجود آید و تعمیرکاران ما نیز بیشتر با آن ها مواجه می شوند می پردازیم:

خاموش شدن ماکروفر به صورت ناگهانی

اگر هنگامی که دارید با ماکروفر خود کار می کنید ناگهان دستگاه شما خاموش شد ، ممکن است مشکل قفل نشدن درب ماکروفر باشد.

اگر فن موتور ماکروفر کار نکند ، قطعه ای به نام ترانسفورمر خراب شده است و همینطور ممکن است قطعاتی مانند خازن و سوییچ که بسیار مهم هستند قدیمی شده باشند و باعث از کار افتادن دستگاه شده باشند.

تعمیر ماکروفر اسلامشهر

از کار افتادن ناگهانی دکمه های ماکروفر

تعمیر ماکروفر در اندرزگو

از جمله مشکلاتی که ممکن است بیشتر کاربران با آن مواجه شوند و با مرکز تعمیرات ماکروفر اندرزگو تماس بگیرند ، از کار افتادن ناگهانی دکمه های ماکروفر می باشد.

در چنین وضعیتی ، اطمینان حاصل کنید که آیا قفل کودک دستگاه فعال است یا خیر. در صورتی که مشکل از این قسمت نبود ، ممکن است برد دستگاه ایراد پیدا کرده باشد که در این صورت حتما نیاز به بررسی و تعمیر می باشد.

بلند شدن دود از ماکروفر

یکی دیگر از مشکلات متداول ، برخاستن دود از دستگاه می باشد. در چنین حالتی بررسی کنید که این مشکل همیشه به وجود می آید یا فقط در زمان پخت و پز اتفاق می افتد.

یک ظرف آب داخل ماکروفر قرار دهید و در صورتی که دود مشاهده کردید ، حتماً با مجموعه تعمیر ماکروفر اندرزگو تماس حاصل نمایید.

خرابی درب و قفل درب ماکروفر

در صورتی که درب ماکروفر به هر دلیلی مشکل دارد و بسته نمی شود ، شما نمی توانید از ماکروفر استفاده کنید.

لازم به ذکر است که این دستگاه چهار عدد قفل دارد که اگر هر یک از این قفل ها دچار مشکل شوند ، دستگاه به مشکل بر می خورد.

در اثر گذشت زمان ، بستن نادرست درب ماکروفر ، ممکن است باعث خرابی شود که در نتیجه باید تعویض گردد.

تعمیر ماکروفر تهران

جرقه زدن ماکروفر

جرقه زدن ماکروفر به دیواره های آن و روش استفاده غلط شما از ماکروفر و محفظه داخلی دستگاه بستگی دارد. هنگام مشاهده این مشکل سریعا دستگاه را خاموش نمایید و آن را از برق بکشید.

ممکن است قفسه کابین ماکروفر خراب شده باشد ، دیود ماکروفر سوخته باشد و یا پوشش رنگ مخصوص این قفسه از بین رفته باشد که جرقه زدن ماکروفر را در بر خواهد داشت.

همچنین اگر از ظرف های نامناسبی از جمله ظرف های فلزی استفاده نمایید و یا قسمت هایی از ظرف شما طلایی بوده باشد ، ممکن است باعث جرقه زدن ماکروفر شود.

مجموعه الکرا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر اندرزگو در تلاش است تا بهترین متخصصین ماکروفر را جهت تعمیر خدمت شما مشتریان عزیز اعزام نماید تا رضایت کامل شما را از سرویس و تعمیرات به همراه داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس