نمایندگی تعمیر ماكروفر منومستر در تهران

یکی از مهم ترین دستگاه هایی که در رستوران، مراکز پخت و پخش غذا و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد ماکروفرها هستند. این محصولات به دلیل این که فضای کمی اشغال کرده و غذاها را طبق برنامه ای که برای آنها تنظیم می کنید می پزند می تواند به رفع بسیاری از مشکلات ناشی از کمبود وقت در پخت غذا کمک کند. با توجه به نقش این محصول در مراکز تهیه غذا و کافی شاپ ها، خرابی آنها می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به این کسب و کارها وارد کرده و در اصل، موجب ایجاد اخلال در تهیه غذا شوند؛ بنابراین باید در اسرع وقت نسبت به تعمير ماكروفر منومستر اقدام کرده و برای این کار از متخصصین این حوزه کمک گرفت.

آشنایی با ایرادات رایج در ماکروفر منومستر

ماکروفر منومستر به دلیل این که بیشترین کارایی را در رستوران ها و کافی شاپ ها دارند، باید به صورت مداوم کار کنند. این امر می تواند عاملی باشد تا با خرابی های متعددی در آنها روبرو باشیم. از سویی هم عواملی چون استفاده نادرست، عدم سرویس به موقع، نوسانات برق و … می توانند تشدید کننده این احتمالات بوده و موجب خراب شدن سریع قطعات داخلی آن شوند. از این رو باید هر گونه ایراد در این دستگاه را جدی گرفته و نسبت به رفع آن وارد عمل شد.

توصیه می شود هیچ گاه بری عیب یابی و تعمیر این محصول به تعمیرگاه های غیر مجاز و افراد ناشناس اعتماد نکنید. این محصولات دارای ساختمانی پیچیده هستند و اگر توسط تعمیرکاران ناوارد، عیب یابی و تعمیر شوند ممکن است با خرابی های جدید در آنها روبرو بوده و یا بعد از مدت زمان کوتاهی شاهد ایجاد خرابی در دستگاه باشیم. از این رو توصیه می شود تا در این موارد به نمایندگی تعمیرات ماکروفر منومستر مراجعه کنید. این مرکز دارای کادری ماهر بوده و با انواع ایرادات این محصولات آشنایی دارند.

چرا ماکروفر منومستر، غذا را گرم نمی کند؟

یکی از مشکلات رایجی که در این ماکروفرها را ممکن است رخ دهد، گرم نکردن غذا می باشد. این خرابی زمانی بروز می کند که درب دستگاه به درستی بسته نشود. دلیل این خرابی نیز ایراد در میکروسوئیچ های درب است با تعمیر و یا تعویض این قطعات، تعمير ماكروفر منومستر با موفقیت انجام خواهد شد. البته به جز این مورد، استفاده از دستگاه در ساعات اوج پیک مصرف، قرار دادن غذا با حجم بسیار زیاد و چرب بودن بیش از حد غذا نیز در بروز آن تأثیر دارند.

برای بررسی و رفع این خرابی باید عدم کثیف بودن دستگاه نیز کنترل شود. در صورتی که داخل دستگاه کثیف باشد می توان با بروز این ایراد مواجه شد. چنانچه ایراد به وجود آمده به هیچ کدام از این موارد ربطی نداشت باید قطعات داخلی دستگاه توسط تکنسین های ماهر مورد بررسی قرار گیرد.

چرا ماکروفر منومستر، حین کار خاموش می شود؟

همانگونه که گفته شد از این ماکروفرها در غذاخوری ها و مراکز پخش غذا استفاده می شود. به همین سبب امکان دارد این ماکروفرها برای ساعات طولانی روشن بوده و کار کنند. از این رو در برخی موارد شاهد خاموشی ناگهانی آن هستیم. در این حالت نیازی به تعمیر نیست و با خاموش کردن و سرد شدن دستگاه، مشکل برطرف خواهد شد. در برخی موارد نیز با بروز نوسان در جریان برق، این اتفاق رخ می دهد. برای این که از عدم بروز دوباره این خرابی مطمئن شوید، سعی کنید دستگاه را در جایی به دور از وسایل و لوازم گرمایشی قرار دهید و از داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری نمایید. ترموستاتی که داخل این محصول وجود دارد با تشخیص دمای زیاد، باعث خاموشی ناگهانی دستگاه خواهد شد؛ بنابراین باید برای تعمير ماكروفر منومستر، این قطعه را نیز بررسی کرده و آن را تعمیر کنید.

چنانچه این قطعه خراب باشد می توان آن را تعمیر کرد؛ اما در برخی حالات، تعمیر آن امکان پذیر نبوده و باید آن را تعویض کنید. در این موارد، تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماکروفر منومستر اقدام به تعویض آن و جایگزینی قطعه اورجینال خواهند کرد.

چرا سینی ماکروفر منومستر، نمی چرخد؟

تعمیر ماكروفر منومستر در تهران

یکی دیگر از خرابی هایی که در این دستگاه بروز می کند نچرخیدن سینی آن است. در این حالت نیز با پخت نامناسب غذا روبرو هستیم و باید سریعاً برای رفع این خرابی، فکری اندیشید. توجه داشته باشید که این ایراد ممکن است به دلیل زیاد بودن حجم غذا و یا استفاده از ظروف بزرگ بر روی این سینی رخ می دهد. از این رو توصیه می شود به ظرفیت دستگاه و اندازه ظروف دقت کنید. در ضمن بررسی کنید که زیر سینی، مواد غذایی نریخته و از حرکت آن جلوگیری نکنند.

به جز این موارد که به طرز استفاده از دستگاه مربوط می شود باید قطعاتی چون خود سینی، کوپلر و موتور دستگاه نیز بررسی شوند. شکستن و یا عدم جاگذاری صحیح سینی می تواند عامل این ایراد باشد که به راحتی قابل رفع هستند. در ضمن بررسی کنید کوپلر نشکسته باشد. این قطعه در زیر سینی قرار گرفته و با انتقال قدرت موتور به سینی باعث چرخش آن می شود. موتور نیز از قطعاتی است که در بروز این خرابی دخیل است. با بررسی و رفع ایرادات این قطعات، مشکل به راحتی رفع خواهد شد.

چرا درب ماکروفر منومستر، باز نمی شود؟

چنانچه درب ماکروفر منومستر باز نمی شود توصیه می کنیم قفل و قلاب آن را بررسی کنید. با بررسی، تعمیر و یا تعویض این قطعات، مشکلات برطرف می شوند. برای این کار حتماً از نمایندگی تعمیرات ماکروفر منومستر کمک بگیرید.

آشنایی با الکرا سرویس، نمایندگی تعمير ماكروفر منومستر

همانگونه که متوجه شدید توصیه اکید برای تعمیر ماکروفرهای منومستر، مراجعه به نمایندگی های مجاز است. الکرا سرویس که به عنوان نمایندگی تعمیرات این محصولات در تهران فعالیت دارد، جزو معتبرترین این مراکز می باشد که خدمات خود را به صورت تخصصی و تضمین شده به مشتریان ارائه می کند. برای تماس با این مرکز می توانید با شماره تلفن های آن تماس گرفته و یا وارد سایت شده و فرم درخواست تعمير ماكروفر منومستر را پر کنید.

مزیت های استفاده از خدمات الکرا سرویس

با مراجعه به الکرا سرویس، نمایندگی تعمیرات ماکروفر منومستر می توانید از خدمات این مرکز استفاده کنید. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ارائه خدمات در محل: پس از آنکه با این نمایندگی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کردید، تکنسین های این مرکز با هماهنگی قبلی در محل حاضر می شوند. آنها خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام داده و تعمیرات را در حضور شما به پایان می رسانند.
  • تعمیر به صورت تخصصی: تکنسین های این مرکز دارای تخصص و تبحر کافی هستند. این افراد برای تعمیر دستگاه، تعمیر قطعات را بر تعویض آنها ترجیح می دهند. در صورت نیاز به تعویض نیز از قطعات اورجینال و اصل استفاده می کنند تا کیفیت کار دستگاه، افت نکند.
  • شفاف سازی هزینه ها: در این مرکز، هزینه ها بر اساس نرخ هایی که از سوی سازمان های مربوطه اعلام شده است تعیین می شود. به منظور اطلاع مشتریان از این هزینه ها نیز در پایان کار، فاکتوری شامل خدمات و هزینه آنها به مشتریان ارائه می شود.
  • ضمانت خدمات: تمامی خدماتی که در این مرکز برای تعمير ماكروفر منومستر ارائه می شود ضمانت خواهد شد. کارت گارانتی ارائه شده دارای شش ماه اعتبار است و می توانید در این مدت، خرابی هایی که دوباره به وجود آمده را به صورت رایگان تعمیر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس