تعمیر اتو بخار فیلیپس در تهران

اتو بخار جزو آن دسته از لوازم برقی است که دارای کاربرد فراوانی در منازل می باشد. وجود این محصول در هر منزلی مخصوصاً برای خانواده هایی که به خوش پوشی و مرتب بودن اهمیت می دهند، ضروری است. از این رو این افراد تلاش می کنند تا اتو بخار مورد نظر خود را از میان محصولات بهترین برندها انتخاب کنند. برند فیلیپس از جمله این برندها می باشد که توانسته اتو بخارهایی با کیفیت و کارایی بالا، روانه بازار کند؛ اما با وجود کیفیت بالا، باز هم امکان دارد این محصولات دچار خرابی شوند. در این حالت باید در اسرع وقت نسبت به عیب یابی و تعمیر این محصول اقدام کرد. با توجه به این نیاز متقاضیان، الکرا سرویس در این مقاله اقدام به ارائه آموزش تعمیر اتو بخار فیلیپس کرده تا مخاطبان بتوانند در صورت مواجهه با خرابی این دستگاه، ایرادات آن را به صورت اصولی برطرف کنند.

تعمیر اتو بخار فیلیپس

برای تعمیر اتو بخار باید به چه نکاتی توجه کرد؟

از آنجایی که اتوهای بخار به صورت روزانه مورد استفاده قرار نمی گیرند، احتمال خرابی در آنها بسیار کم است؛ اما این بدان معنا نیست که این محصولات هرگز خراب نمی شوند. باید در نگهداری و مراقبت از این محصولات نهایت دقت را به خرج داده و نکات یاد شده در دفترچه راهنمای آن را رعایت نمود؛ اما با این حال بازهم نمی توان مطمئن بود که این دستگاه دچار خرابی نخواهد شد، زیرا عوامل بیرونی نظیر نوسانات برق نیز در بروز ایراد در عملکرد این دستگاه ها دخیل هستند.

در این شرایط اگر با نحوه عیب یابی و تعمیر اتو بخار آشنا باشید می توانید برخی از این ایرادات را شناسایی کرده و رفع کنید. توجه داشته باشید که برای تعمیر این دستگاه باید ابزارآلات لازم برای عیب یابی و تعمیر آن را در اختیار داشته باشید، با ساختمان این محصول آشنا بوده و بدانید که وظیفه هر کدام از این قطعات چیست؟ و همچنین باید با برخی از ایرادات رایجی که ممکن است در این دستگاه با آن مواجه شوید آشنا باشید. در این شرایط می توانید تعمیرات اتو بخار را انجام دهید.

اگر در زمینه تعمیر این دستگاه، تجربه ای ندارید و اطلاعات فنی لازم برای باز کردن و سرهم نمودن آن را ندارید توصیه می شود از دستکاری اتو بخار دست برداشته و طبق آموزش تعمیر اتو بخار فیلیپس، کار را به نمایندگی تعمیرات اتو بخار فیلیپس بسپارید.

ایرادات رایج اتو بخار فیلیپس

اتو بخار نیز همانند سایر دستگاه های برقی ممکن است با برخی ایرادات روبرو شود. در این حالت به دلیل افت راندمان کاری دستگاه باید درصدد رفع این خرابی برآمده و ایراد آن را به صورت صحیح رفع کنید. برخی از این ایرادات به گونه ای هستند که می توان آنها را به راحتی در منزل و بدون نیاز به تجهیزات خاصی، برطرف کرد؛ اما برخی از آنها ریشه در قطعات داخلی و تخصصی دستگاه دارند. از این رو برای تعمیر آنها، بهتر است از تجربه و مهارت تکنسین های نمایندگی تعمیر اتو بخار استفاده کنید.

از جمله ایرادات رایج در اتو بخار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چرا حرارت اتو بخار کم است؟

برای این که با بهترین عملکرد اتو بخار فیلیپس مواجه شوید باید کف فلزی آن به حد کافی گرم شود. در صورتی که دستگاه قادر به تولید گرمای لازم نباشد، کف اتو داغ نشده و قادر به صاف کردن چروک نخواهد بود. یکی از دلایل بروز این ایراد، تنظیم نادرست دستگاه است. شما باید بر اساس جنس لباس، حرارت دستگاه را تنظیم کنید. به جز این مورد، خرابی ترموستات را نیز باید بررسی کنید. در صورتی که ترموستات کار نکند، به دلیل تشخیص نادرست دمای دستگاه، باعث می شود تا حرارت اتو افزایش پیدا نکند. طبق آموزش تعمیر اتو بخار فیلیپس باید در این موارد نسبت به تعویض ترموستات اقدام کنید.

چرا اتو بخار، بخار تولید نمی کند؟

نمایندگی تعمیر اتو بخار فیلیپس در تهران

اساس کار اتو بخار، تولید بخار در حد نیاز است. اگر این عمل صورت نگیرد قطعاً در عملکرد دستگاه و نتیجه کار، اخلال ایجاد می شود؛ بنابراین در صورتی که اتوی شما بخار تولید نمی کند سریعاً نسبت به عیب یابی آن اقدام کنید. یکی از دلایل بروز این ایراد، عدم تنظیم صحیح درجه حرارت اتو است. با توجه به جنس لباسی که زیر اتو قرار دارد، درجه حرارت مناسب را تنظیم کنید. در ضمن باید از وجود آب در مخزن نیز مطلع باشید. نبود آب کافی مانع از تولید بخار خواهد شد.

گرفتگی منافذ اتو نیز مانع از پخش مناسب بخار می شود. لازم است با استفاده از روش های خانگی  یا استفاده از مواد مناسب، این گرفتگی را برطرف کنید. در صورت نیاز می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات اتو بخار فیلیپس و استفاده از خدمات آن، کلیه رسوبات موجود در دستگاه را رفع کنید. اگر با اقدامات انجام شده، مشکل برطرف نشد باید سراغ ترموستات رفته و صحت عملکرد آن را چک کنید. در صورت نیاز با تعمیر و یا تعویض این قطعه می توانید تولید بخار در اتو را به حال سابق برگردانید.

چرا اتو بخار گرم نمی شود؟

گرم نشدن اتو بخار فیلیپس در اثر نرسیدن جریان برق به آن اتفاق می‌افتد. از این رو باید در اولین اقدام، وصل بودن دستگاه به برق و وجود جریان برق را بررسی کنید. در ضمن کابل اتو را نیز چک کنید تا از عدم وجود ایراد در آن مطلع شوید. ایراد در المنت های حرارتی نیز می تواند مانع از گرم شدن دستگاه شود. اگر این قطعه بسوزد، حرارتی در دستگاه تولید نخواهد شد. در صورت نیاز باید ترموستات اتو را نیز بررسی کنید. چنانچه یکی از این قطعات ایراد داشته باشند باید بر اساس آموزش تعمیر اتو بخار فیلیپس نسبت به تعمیر و یا تعویض آنها اقدام کنید.

چرا اتو بخار، نشتی آب دارد؟

چکه کردن آب از اتو می تواند ظاهر لباس ها را کثیف کرده و لکه هایی بر روی آنها باقی بگذارد. دلیل این که در برخی موارد با نشت آب از اتو مواجه هستیم، ایراد در مخزن دستگاه است. در این حالت، تکنسین ها با تعویض مخزن، ایراد به وجود آمده را برطرف می کنند. در ضمن باید با استفاده از لاستیک دور مخزن، آب بندی آن را نیز چک کرد. در صورتی که لاستیک آسیب دیده است، آن را تعویض کنید؛ اما در صورت تداوم نشتی، باید کفی فلزی اتو تعویض شود. در مرحله آخر نیز باید قطعه ترموستات بررسی شده و دستگاه بر روی درجه حرارت مناسبی، تنظیم گردد.

تعمیر اتو بخار با الکرا سرویس

یکی از مطمئن ترین روش هایی که برای تعمیر اتو بخار فیلیپس وجود دارد، مراجعه به نمایندگی تعمیرات این دستگاه است. الکرا سرویس که به عنوان نمایندگی تعمیر اتو بخار فیلیپس فعالیت می کند به منظور ارائه خدمات تعمیرات تخصصی، کادر خود را از میان افراد مجرب و آشنا به کار انتخاب کرده است. این تکنسین ها با ساختمان این دستگاه ها آشنایی داشته و تک تک اجزای تشکیل دهنده آن را می شناسند. از این رو عیب یابی و تعمیرات آن را با حضور در محل و با توجه به آموزش تعمیر اتو بخار فیلیپس، به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

این مرکز با ضمانت شش ماهه خدمات خود و همچنین دریافت هزینه تعمیرات بر اساس تعرفه های اعلام شده، سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته و تا بحال توانسته در این زمینه به خوبی عمل کند. با شماره تلفن های این مجموعه تماس گرفته و یا به روش آنلاین، درخواست تعمیرات را ثبت کنید. تکنسین ها در اسرع وقت به محل شما مراجعه کرده و با اولویت قرار دادن تعمیرات به جای تعویض قطعات، اتو بخار شما را تعمیر خواهند کرد. در این مجموعه در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اورجینال استفاده می گردد تا کیفیت کار اتو بعد از تعمیر، افت نکند.

مطالعه کنید » تعمیر مایکروفر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس