نمایندگی تعمیر ماکروفر Feller در تهران

برند فلر از جمله برندهای آلمانی معتبر در دنیای لوازم خانگی است. این برند با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بر اساس استانداردهای تعیین شده، محصولات خود را تولید می کند. یکی از مرغوب ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند، مایکروفرهای آن است. این دستگاه ها دارای قابلیت های مختلفی بوده و به خوبی توانسته پاسخ گوی نیاز متقاضیان باشد. تنها دغدغه ای که کاربران این مایکروفرها ممکن است در استفاده از آنها داشته باشند، نحوه تعمیر آنها به هنگام خرابی است. این در حالی است که با وجود نمایندگی مایکروفر فلر، این مشکل به راحتی حل شده است. این نمایندگی، با ارائه خدمات تعمیرات توسط تکنسین های مجرب، دستگاه های معیوب را در کمترین زمان ممکن تعمیر کرده و تحویل مشتریان خواهد داد.

عیب یابی و تعمیر مایکروفر فلر

مایکروفر فلر دارای ساختمانی متشکل از قطعات اصل و باکیفیت می باشد. این امر سبب شده تا در صورت نگهداری و استفاده اصولی از این دستگاه، شاهد کمترین خرابی و ایراد در آن باشیم؛ اما متأسفانه برخی از کاربران به دلیل عدم آشنایی با نحوه استفاده از این دستگاه و یا رعایت نکردن اصول استفاده از آن، با خرابی در این دستگاه روبرو می شوند. ایرادات به وجود آمده در این مایکروفر، معمولاً در قالب ایراداتی چون کار نکردن، خاموشی یک باره، از کار افتادن دکمه ها و …، خود را نشان می دهند. به همین سبب لازم است با این ایرادات آشنا شده و نحوه عیب یابی آنها را آموزش دید. به همین منظور در این مطلب به ارائه اطلاعاتی در مورد ایرادات مایکروفر فلر و آموزش تعمیرات آن پرداخته ایم.

البته قبل از هر چیزی بهتر است این نکته را یادآور شویم که در صورت نداشتن تجربه در زمینه امور فنی، نباید دستگاه را دستکاری کنید. در این موارد به منظور جلوگیری از گسترش وسعت خرابی، بهتر است کار را به تعمیرکاران نمایندگی مایکروفر فلر در تهران بسپارید.

چرا مایکروفر فلر روشن نمی شود؟

یکی از ایراداتی که ممکن است در کار با مایکروفر فلر با آن مواجه شوید، روشن نشدن آن است. این ایراد ممکن است به دلایل متعددی اتفاق بیافتد؛ اما از مهمترین آنها می توان به خرابی میکروسوئیچ درب این دستگاه اشاره کرد. بر اساس آموزش تعمیر مایکروفر فلر، بروز این ایراد سبب می شود تا درب دستگاه بسته نشود. در این حالت، برق در دستگاه جریان نیافته و سیگنال روشن شدن مایکروفر، عملی نخواهد شد. کافی است این قطعه بررسی شده و در صورت نیاز تعویض شود.

قطعات دیگری که خرابی آنها منجر به روشن نشدن دستگاه می شود، فیوز سرامیکی و حرارتی هستند. این قطعات مسئول تنظیم و کنترل دمای دستگاه و محافظت از قطعات در برابر نوسانات برق هستند. در صورتی که یکی از این قطعات، ایراد پیدا کند ممکن است به دلیل عدم توانایی تشخیص حرارت دستگاه و یا نوسانات برق، مانع از روشن شدن دستگاه شود.

بهترین کار در این مواقع، تماس با نمایندگی مایکروفر فلر است. این مراکز دارای کادری متخصص بوده و به صورت مجاز فعالیت می کنند. به این ترتیب شاهد تعمیر اصولی دستگاه خواهید بود.

مطالعه کنید » نمایندگی مایکروفر اسنوا

دلیل خاموشی ناگهانی مایکروفر فلر چیست؟

تجربه این که مایکروفر به هنگام کار به یک باره خاموش شود، حس ناخوشایندی خواهد داشت؛ اما متأسفانه در برخی موارد با این مشکل روبرو هستیم. دلیل این ایراد به قطعه فن بر می گردد. فن دستگاه با روشن شدن دستگاه، روشن شده و مگنترون آن را خنک می کند. در صورتی که این قطعه کار نکند، مگنترون بعد از چند ثانیه داغ شده و دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. برای تعمیر مایکروفر فلر در این حالت، باید اقدام به تعمیر و یا تعویض فن شود. دلیل دیگر، درست بسته نشدن درب مایکروفر است. در حالتی که درب دستگاه به صورت اصولی بسته نشده و میکروسوئیچ و زبانه درب با هم چفت نشوند، دستگاه به یکباره خاموش می شود. درب را به صورت کامل ببندید، از عدم ایراد میکروسوئیچ ها مطمئن شده و قفل درب را بررسی کنید.

در صورت عدم ایراد در این قطعات، درزگیر درب که از جنس پلاستیک است را بررسی کنید؛ اما برخی مواقع، هیچ کدام از این ایرادات بروز نکرده؛ اما دستگاه خاموش می شود. در این شرایط، تکنسین های نمایندگی مایکروفر فلر اقدام به بررسی مدارهای داخلی، فیوزها و دیود دستگاه می کنند. با بررسی این قطعات، قطعاً مشکل دستگاه برطرف خواهد شد.

تعمیر گرم نکردن مایکروفر فلر

نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر در تهران

گرم نکردن مایکروفر فلر از دیگر مشکلاتی است که اغلب کاربران از آن شکایت دارند. بر اساس راهنمای استفاده از مایکروفر فلر، این ایراد به دلیل خرابی یکی از قطعات داخلی دستگاه نظیر المنت، مگنترون و ترموستات، اتفاق می افتد. مگنترون وظیفه ایجاد ولتاژ برای تولید حرارت را دارد. در صورت سوختن این قطعه، به دلیل فراهم نشدن ولتاژ لازم، دستگاه قادر به تولید گرما نخواهد بود. سوختن المنت نیز می تواند منجر به این ایراد شود. در این حالت باید المنت و مگنترون معیوب با استفاده از قطعات نو، جایگزین شوند.

چنانچه این قطعات، سالم باشند باید سراغ ترموستات یا فیوز حرارتی دستگاه بروید. این قطعه با عملکرد خود، مانع از گرم شدن بیش از حد دستگاه و آسیب به قطعات داخلی می شود. در صورتی که ایراد پیدا کرده باشد به دلیل عدم توانایی در تشخیص صحیح حرارت، از عملکرد درست المنت و مگنترون جلوگیری کرده و مانع از تولید حرارت مناسب می شود. در نتیجه آن، مواد غذایی، نپخته یا گرم نمی شوند. در صورت خرابی این قطعه، شما قادر به تعمیر آن نخواهید بود؛ بنابراین لازم است در این موارد از تعمیرکاران نمایندگی مایکروفر فلر در تهران کمک بگیرید.

عیب یابی جرقه زدن مایکروفر فلر

مایکروفرها به گونه ای طراحی می شوند که نباید ظروف و یا قطعات فلزی را داخل آنها قرار داد. چنانچه غذای مورد نظر را در ظروف آلومینیومی و یا پیچیده در فویل های آلومینیومی، داخل مایکروفر قرار دهید، شاهد ایجاد جرقه در دستگاه خواهید بود، زیرا در این حالت، امواج با این ظروف برخورد کرده و به اطراف پراکنده خواهند شد. از این رو توصیه می شود هیچ گاه از این ظروف برای قرار دادن غذا داخل مایکروفر استفاده نکنید.

مطالعه کنید » نمایندگی مایکروفر دلونگی

به جز ظروف و فویل آلومینیومی، مناسب نبودن پایه داخل دستگاه و یا از بین رفتن رنگ دیوارهای داخلی نیز ممکن است در ایجاد جرقه داخل مایکروفر فلر، تأثیر گذار باشد. طبق آموزش تعمیر مایکروفر فلر، باید در داخل مایکروفرهایی که به صورت چند طبقه هستند از پایه هایی با جنس مناسب استفاده شود. در ضمن اگر با از بین رفتن رنگ دیواره ها مواجه شدید می توانید با استفاده از متخصصین، این مشکل را رفع کنید.

علت کار نکردن دکمه های مایکروفر فلر چیست؟

کار نکردن دکمه های مایکروفر فلر از مشکلات مهمی است که شاید کاربران این دستگاه با آن مواجه شوند. دلیل این امر ممکن است خراب بودن صفحه کنترل دستگاه باشد. چنانچه خازن تعبیه شده در این پنل معیوب شده باشد یا لحیم کاری آن از بین رفته باشد، دکمه ها کار نخواهند کرد. متخصصین نمایندگی مایکروفر فلر با بررسی قسمت های مذکور و همچنین سیم کشی داخلی دستگاه، مشکل به وجود آمده را رفع کرده و مایکروفر را همانند روز اول به مشتریان تحویل خواهند داد.

تعمیر نچرخیدن صفحه مایکروفر فلر

در ساختار مایکروفر، موتوری تعبیه شده است که با کار کردن آن، صفحه گردان دستگاه می چرخد. در صورتی که این موتور، ایرادی داشته باشد صفحه نمی چرخد. با بررسی موتور و عیب یابی آن می توان اقدام به تعمیر و تعویض آن نمود.

البته به جز این ایراد فنی، در برخی موارد مشکل به نحوه استفاده از دستگاه بر می گردد. در صورتی که بشقاب و یا ظرفی که داخل مایکروفر قرار می دهید، بزرگتر از حد عادی باشند به دلیل گیر کردن لبه های ظرف به دیواره های دستگاه، صفحه قادر به چرخش نخواهد بود. بالا بودن حجم مواد غذایی نیز به دلیل تحمیل فشار مضاعف به موتور، مانع از چرخش صفحه می شود. کثیف بودن داخل دستگاه و وجود خرده ریزه های غذایی نیز از دلایل دیگر بروز این ایراد است که با تمیز کردن دستگاه، مشکل به راحتی رفع می شود.

نکات مهم در عیب یابی و تعمیر مایکروفر فلر

شاید تصور شود که مایکروفرها به دلیل ساختار ساده ای که دارند به راحتی قابل تعمیر بوده و هر کسی می تواند این کار را انجام دهد؛ اما باید بیان کنیم که به هیچ عنوان این گفته صحت ندارد. تعمیر مایکروفر فلر نیاز به استفاده از تجربه و تخصص تعمیرکاران مجاز دارد. برای دسترسی به این تعمیرکاران، بهتر است با نمایندگی مایکروفر فلر در تهرانتماس گرفته و از خدمات آن بهرمند شوید.

مطالعه کنید » نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر

در صورت خرابی مایکروفرها باید تعمیرات آنها به صورت تخصصی انجام شده و نکات مهمی در این پروسه، رعایت شود. این نکات به شرح زیر هستند:

  • شناخت اجزای مایکروفر فلر

مایکروفر فلر همانند سایر مایکروفرها دارای اجزا و قطعات پیچیده ای است. لازم است افرادی که نسبت به تعمیر این دستگاه اقدام می کنند با این قطعات و عملکرد آنها آشنا باشند.

  • عیب یابی صحیح مایکروفر فلر

عیب یابی از مهمترین مراحل کار تعمیرات است. اگر این مرحله به صورت اصولی پیش نرود، قطعاً مسیر تعمیرات به صورت اشتباه پیش خواهد رفت.

  • تعمیر قطعات به جای تعویض قطعات معیوب

در تعمیرات مایکروفر فلر باید قطعات معیوب، تعمیر شوند. تنها در صورت عدم امکان تعمیر آنها، می توان این قطعات را تعویض کرد. در تعویض قطعات نیز استفاده از محصولات اورجینال، بهترین تأثیر را دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس