نمایندگی تعمیرات مایکروفر delonghi در تهران

نمایندگی مایکروفر دلونگی از جمله مراکز معتبری است که به صورت رسمی و مجاز در حوزه تعمیرات مایکروفر فعالیت دارد. این مرکز با برخورداری از کادری حرفه ای سعی در رفع مشکلات این دستگاه دارد تا باری از دوش کاربران این محصولات بردارد. با این که مایکروفرهای برند دلونگی دارای کیفیت ساخت عالی بوده و در تولید آنها از فناوری های روز دنیا استفاده شده است؛ اما احتمال خرابی آنها وجود دارد. این محصولات نیز مانند سایر دستگاه ها برقی نیاز به یک سری مراقبت ها و نگهداری ها دارند؛ اما با اعمال تمامی این مراقبت ها، باز هم شاهد بروز برخی ایرادات در عملکرد آنها هستیم.

مطالعه کنید : تعمیر مایکروفر

در واقع می توان چنین گفت که خرابی و ایراد در عملکرد لوازم خانگی نظیر مایکروفر، امری انکارناپذیر است. در این حالت، تنها موضوعی که از اهمیت بالایی برخوردار است، نحوه تعمیر این محصولات می باشد. از این رو این مطلب را به توضیح در مورد تعمیر این دستگاه اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید و نکات مهم در رابطه با تعمیر مایکروفر دلونگی را بیاموزید.

مایکروفر دلونگی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

برند دلونگی به منظور رفع نیازهای کاربران خود، مایکروفرها را به قابلیت های متعددی تجهیز کرده است. به همین دلیل نیز ساختمان مایکروفرهای امروزه در مقایسه با محصولات قدیمی تر، پیچیده تر شده است و قطعات مختلفی در آن به کار می رود. اگر از این دستگاه استفاده می کنید و با خرابی در آن مواجه شده اید و یا علاقه مند با آموزش تعمیر مایکروفر دلونگی هستید باید با این قطعات آشنا باشید. به این ترتیب می توانید در صورت بروز مشکل، خرابی را عیب یابی کنید. البته در صورت عدم برخورداری از تجربه و اطلاعات فنی، با نمایندگی مایکروفر دلونگی تهران تماس بگیرید تا کارشناسان، راهنمایی های لازم را به شما ارائه نمایند.

قطعات موجود در ساختمان این مایکروفرها عبارتند از:

  • بدنه مایکروفر
  • صفحه نمایش مایکروفر
  • کلیدهای مربوط به تنظیمات
  • ترانس ولتاژ بالا
  • المنت گریل
  • دیود
  • فیوز حرارتی
  • فیوز سرامیکی
  • المنت کانوکشن
  • فن خنک کننده
  • فن کانوکشن
  • موتور فن خنک کننده و فن کانوکشن
  • مگنترون
  • لامپ مایکروفر
  • میکروسوئیچ ها
  • قفل درب
  • برد مایکروفر
  • ترانس تغذیه
  • موتور سینی گردان
  • کوپلینگ

ایرادات رایج در مایکروفر دلونگی

همانگونه که گفته شد، ممکن است با ایرادات مختلفی در مایکروفر دلونگی مواجه شوید. برخی از این ایرادات دارای دلایل ساده ای بوده و به راحتی قابل رفع می باشند؛ اما برخی دیگر دارای دلایل تخصصی بوده و نیاز به تجربه تعمیرات و یا اطلاعات تکمیلی فنی دارد. در این حالت باید از خدمات تعمیرکاران ماهر استفاده کرده و مشکلات دستگاه را برطرف نمایید.

ایرادات رایج در مایکروفر دلونگی که تعمیر تمامی آنها در لیست خدمات نمایندگی مایکروفر دلونگی وجود دارد، به شرح زیر هستند:

تعمیر مایکروفر دلونگی که داغ می کند

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلونگی در تهران

شاید در برخی موارد با داغ شدن بیش از حد بدنه دستگاه مواجه شوید. در حالت عادی، نباید چنین اتفاقی بیافتد؛ اما اگر با چنین مشکلی روبرو شدید مطمئن باشید که ایرادی در دستگاه به وجود آمده است و باید سریعاً شناسایی و رفع گردد. از جمله این ایرادات، خرابی لامپ مگنترون است. این لامپ وظیفه تولید حرارت در دستگاه را دارد و اگر خراب شود ممکن است بر خلاف تنظیمات دستگاه عمل کرده و حرارت زیادی تولید نماید. خراب شدن فن خنک کننده نیز می تواند دلیلی دیگر برای این خرابی باشد. در این حالت باید فن، بررسی شده و در صورت نیاز، تعویض گردد.

انتخاب برنامه نامناسب با مدت زمان طولانی برای پخت غذا یا استفاده از ظرف نامناسب نیز می توانند در بروز این ایراد دخیل باشند.

در صورت تماس با نمایندگی مایکروفر دلونگی تهران، تعمیرکاران با حضور در محل، برد الکترونیکی دستگاه و قطعه TOD را نیز بررسی کرده و ایراد به وجود آمده را در سریع ترین زمان ممکن رفع می کنند.

تعمیر مایکروفر دلونگی که گرما تولید نمی کند

عدم تولید گرما در مایکروفر از مشکلاتی است که نمایندگی مایکروفر دلونگی به راحتی قادر به رفع آن است. زمانی که با این مرکز تماس بگیرید کارشناسان در جهت رفع ایراد بدون نیاز به حضور تعمیرکار،  سؤالاتی در مورد حجم غذای موجود در دستگاه، زمان استفاده از مایکروفر و نظافت دستگاه از شما می پرسند، زیرا زیاد بودن حجم غذا، استفاده از دستگاه در ساعات اوج مصرف برق و کثیف بودن داخل دستگاه می تواند مانع از گرم شدن غذا شود. اگر مشکلی در این موارد نبود، تعمیرکاران به محل شما اعزام می شوند تا عواملی چون بسته شدن صحیح درب، کارکرد مناسب دیود، خازن، ترانس، مگنترون، برد و ترموستات بررسی شود. در صورت نیاز، اقدامات لازم در جهت تعمیر این دستگاه انجام خواهد شد.

تعمیر مایکروفر دلونگی که روشن نمی شود

روشن نشدن دستگاه، یکی از ایراداتی است که می تواند نگرانی را در کاربران ایجاد کند، زیرا این دستگاه ها در حال حاضر با قیمت بالایی در بازار به فروش می رسند و ممکن است برخی کاربران توان خرید دوباره آن را نداشته باشند. این در حالی است که این ایراد به راحتی در مراکز تعمیرات مجاز، تعمیر می شود. برای تعمیر این ایراد ابتدا سوئیچ درب چک می شود تا از بسته شدن صحیح درب، اطمینان حاصل شود. خرابی قفل دستگاه، مانع از روشن شدن دستگاه خواهد شد.

کنترل عملکرد صحیح ترموستات و فیوز سرامیکی نیز می تواند در رفع این ایراد، مفید واقع شود. چنانچه ترموستات خراب شده باشد به دلیل عدم توانایی در تنظیم صحیح دمای دستگاه، مانع از روشن شدن آن می شود. در ضمن فیوز سرامیکی نیز به دلیل نقشی که در محافظت از قطعات مایکروفر در برابر نوسانات قدرت دارد، در صورت خرابی مانع از روشن شدن دستگاه می شود.

نمایندگی مایکروفر دلونگی با بررسی این قطعات به همراه مگنترون، ایراد به وجود آمده را در کمترین زمان ممکن، رفع می نماید.

تعمیر مایکروفر دلونگی که سر و صدا تولید می کند

تولید سر و صدا در مایکروفر نشان دهنده تراز نبودن دستگاه، استفاده از ظروف نامناسب در دستگاه و یا بالا بودن حجم غذا است. اگر این موارد را بررسی کردید و با مشکلی مواجه نشدید باید سراغ بررسی مگنترون، فن موتور، کوپلینگ و سینی گردان دستگاه بپردازید، زیرا در صورتی که خرابی در یکی از این قطعات وجود داشته باشد، مایکروفر به هنگام کار، صدای زیادی تولید می کند. می توانید این قطعات را بررسی کرده و آنها را تعمیر کنید و یا با نمایندگی مجاز تعمیرات مایکروفر دلونگی در تهران تماس بگیرید و از خدمات آن استفاده کنید.

در تعمیر مایکروفر دلونگی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای این که در استفاده و یا تعمیر مایکروفر دلونگی با مشکلی مواجه نشوید باید یک سری نکات را در استفاده از آن رعایت کنید. این نکات به شرح زیر هستند:

  • نکات مهم در استفاده از مایکروفر دلونگی
  • تمیز کردن دوره ای مایکروفر دلونگی
  • عدم استفاده از دستگاه در ساعات اوج مصرف برق
  • عدم استفاده از ظروف آلومینیومی و یا فویل در داخل دستگاه
  • تنظیم زمان پخت مناسب
  • خودداری از روشن کردن دستگاه خالی
  • عدم استفاده از مایکروفر برای جوشاندن آب
  • نکات مهم در تعمیر مایکروفر دلونگی
  • استفاده از خدمات نمایندگی مایکروفر دلونگی
  • آشنایی با ساختمان مایکروفر دلونگی
  • شناخت ایرادات رایج در مایکروفر دلونگی
  • استفاده از تجهیزات مناسب

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مایکروفر دلونگی در تهران

استفاده از خدمات نمایندگی مایکروفر دلونگی تهران دارای مزایایی است که برخی از کاربران به دلیل عدم آشنایی با آنها، از مراجعه به این مراکز خودداری می کنند. این مزایا عبارتند از:

دسترسی راحت به نمایندگی تعمیرات مایکروفر

این نمایندگی به منظور رفاه حال مشتریان خود، راه های ارتباطی مختلفی اعم از تلفنی و آنلاین، در نظر گرفته است. شما می توانید با این مجموعه تماس گرفته و یا فرم درخواست خدمات را به صورت آنلاین پر کنید تا در اولین فرصت، اقدامات لازم انجام گیرد.

صرفه جویی در هزینه های تعمیرات مایکروفر

هزینه تعمیرات در این مرکز، بسیار مناسب است. در ضمن به دلیل این که تعمیرکاران این مرکز در محل حاضر می شوند، نیازی به صرف هزینه برای انتقال دستگاه به محل نمایندگی وجود ندارد.

اطمینان از صحت تعمیرات مایکروفر

تعمیرکاران نمایندگی مایکروفر دلونگی از میان افراد حرفه ای انتخاب شده اند. به همین سبب نیز دارای تجربه و مهارت کافی در این زمینه هستند. این تعمیرکاران، تعمیر قطعات معیوب را در اولویت کار خود قرار می دهند و تمام تلاش خود را می کنند تا این قطعات را به درستی تعمیر نمایند. تنها در صورتی اقدام به تعویض آنها می کنند که قطعات قابلیت تعمیر نداشته باشند. در این موارد نیز به منظور حفظ راندان مایکروفر و جلوگیری از بروز خرابی های دوباره، از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

با توجه به اعتمادی که تکنسین های این نمایندگی به کار خود دارند در پایان کار تعمیرات، ضمانت یک ساله خدمات به مشتریان ارائه می نمایند.

کلام آخر

مایکروفر دلونگی از جمله محصولات محبوب در میان مصرف کنندگان داخلی است. از این رو احتمال نیاز به تعمیرات این دستگاه نیز زیاد می باشد. نمایندگی مایکروفر دلونگی با توجه به این مسئله، خدمات ارزشمندی را به مشتریان خود ارائه می کند. با استفاده از این خدمات، متقاضیان می توانند از بابت تعمیر مایکروفر معیوب خود مطمئن بوده و شاهد عملکرد صحیح دستگاه بعد از تعمیر باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس