نمایندگی تعمیرات مایکروفر Black and Decker در تهران

مایکروفرهای مختلفی در بازار لوازم خانگی وجود دارد که با قابلیت های متنوع و از برندهای مختلفی می باشند. این دستگاه ها بر اساس نیاز کاربران طراحی و ساخته شده و سعی در رفع این نیازها دارند. برند بلک اند دکر از جمله شرکت های بزرگ فعال در حوزه تولید لوازم خانگی است. محصولات آن از کیفیت و کارایی مطلوبی برخوردار بوده و توانسته اند رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند. یکی از دغدغه هایی که کاربران این محصولات دارند، نحوه تعمیر آنها به هنگام خرابی است. باید به این مصرف کنندگان نوید دهیم که با وجود خدمات نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر جایی برای نگرانی وجود ندارد. این مرکز به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد.

چنانچه جزو مصرف کنندگان مایکروفر بلک اند دکر هستید و به دنبال مرکزی مطمئن برای تعمیرات آن می گردید، مطالعه این مقاله چند دقیقه ای می تواند کمک بزرگی برای شما باشد.

مطالعه کنید » تعمیر مایکروفر سامسونگ غرب تهران

خدمات ارائه شده در نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر

نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر تهران جزو مراکز معتبری است که با توجه به اصل مشتری مداری رفتار کرده و سعی در ارائه خدمات درجه یک به مشتریان خود دارد. برای تماس با این مرکز، کافی است با شماره تلفن های این مرکز تماس گرفته و از خدمات آنها بهرمند شوید. در ضمن می توانید به راحت ترین روش ممکن اتکا کرده و با پر کردن فرم درخواست خدمات در سایت این مرکز، خدمات مورد نیاز را با کیفیت عالی و در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

آگاهی از خدمات این مجموعه می تواند به شما در انتخاب راحت کمک کند. از این رو این بخش از مقاله را به بررسی خدماتی که این نمایندگی به مشتریان ارائه می دهد اختصاص داده ایم.

مطالعه کنید » تعمیر مایکروفر

تعمیرات در محل

بر اساس نظر کارشناسان، جابجایی دستگاه معیوب می تواند بر سطح و دامنه خرابی های آن بیافزاید. به همین سبب نیز توصیه می شود تعمیرات لوازم خانگی معیوب در محل انجام شود. نمایندگی مجاز تعمیرات ماکروفر بلک اند دکر نیز با توجه به این مسئله، خدمات خود را در محل ارائه می کند. بعد از تماس با این مرکز، تکنسین های نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در کمترین زمان ممکن در محل شما حضور پیدا خواهند کرد. این افراد، تمامی تجهیزات مورد نیاز برای عیب یابی و تعمیرات را با خود به همراه دارند. از این رو مشکلی در روند تعمیرات به وجود نخواهد آمد.

اولویت تعمیر بر تعویض قطعات

برخی از تعمیرکاران در مرحله اول تعمیرات، بدون بررسی قطعه اقدام به تعویض آن می کنند. این در حالی است که قطعات به کار رفته در این دستگاه ها به صورت فابریک بوده و هماهنگی کاملی با دیگر قطعات دارند. به همین جهت نیز این کار از نظر اصول تعمیرات، روشی درست نخواهد بود. تکنسین های نمایندگی ماکروفر بلک اند دکر با توجه به دانش و آگاهی که در زمینه تعمیرات دارند، تعمیر قطعات معیوب را بر تعویض این قطعات، اولویت می دهند.

استفاده از قطعات اورجینال در تعویض قطعات

بعد از این که مرحله عیب یابی به اتمام رسیده و محل خرابی مشخص شد، تعمیرکاران این نمایندگی نهایت تلاش خود را می کنند تا این قطعات را تعمیر کنند. در صورتی که قطعات معیوب به هر دلیلی قابلیت تعمیر نداشته باشند این تعمیرکاران، قطعات را تعویض خواهند کرد؛ اما نکته مهم در این امر، استفاده از قطعات اورجینال است. در این نمایندگی، تمامی قطعات موجود در این دستگاه ها به صورت اورجینال وجود دارند. با این کار، بعد از تعمیر شاهد افت کیفیت کار مایکروفر نخواهید بود و دستگاه شما همانند روز اول کار خواهد کرد.

تعمیرات با هزینه مناسب

سیاست مدیران نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر بر این است که با ارائه خدمات مناسب، رضایت مشتریان خود را جلب کنند. از این رو در تعیین هزینه های تعمیرات نیز این اصل را رعایت کرده و نرخ تعمیرات را بر اساس نرخ هایی که از سوی سازمان های مربوطه تعیین شده است مشخص می کنند. به این ترتیب، مشتریان می توانند با آگاهی از هزینه ها، اقدام به تعمیر مایکروفر معیوب خود نمایند. در این مرکز، تعمیرکاران هیچ هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی کنند. بر همین اساس نیز می توان چنین گفت که تعمیرات در این مرکز، کاملاً مقرون به صرفه است.

تعمیرات تضمین شده

تعمیرکاران نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر تهران با توجه به مسئولیت پذیری و تعهد بالایی که در کار خود دارند، تعمیرات این دستگاه ها را به شیوه اصولی و با کیفیت بالا انجام می دهند. ضمانت یک ساله خدمات که از سوی این نمایندگی به مشتریان ارائه می شود گواهی بر این ادعا است.

مطالعه کنید » تعمیر مایکرویو پاناسونیک در تهران

آشنایی با ایرادات رایج در مایکروفر بلک اند دکر

نمایندگی تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در تهران

بلک اند دکر در تولید مایکروفرهای خود از فناوری های روز و قطعاتی با کیفیت عالی استفاده می کند؛ اما هیچ کدام از این موارد دلیل نمی شود تا با خرابی در این محصولات مواجه نباشیم. استفاده نادرست از این محصولات، نوسانات برق و … از عواملی هستند که باعث می شوند دستگاه دچار استهلاک شده و در برخی قطعات آن، شاهد خرابی هایی باشیم.

کارشناسان نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر به منظور افزایش سطح آگاهی مصرف کنندگان، برخی از ایراداتی که ممکن است در این دستگاه بروز کند را معرفی کرده و در هر کدام، نحوه تعمیر آنها را نیز توضیح داده است. این خرابی ها به شرح زیر هستند:

چرا مایکروفر بلک اند دکر روشن نمی شود؟

این خرابی ممکن است دلیل بسیار ساده ای داشته باشد. به عنوان مثال اگر مشکلی در جریان برق وجود داشته باشد و یا پریزی که دستگاه به آن وصل است با خرابی مواجه باشد می تواند مانع از روشن شدن مایکروفر شود. به همین سبب توصیه می شود در این موارد ابتدا از قطع نبودن برق مطمئن شده و با اتصال دستگاه به یک پریز دیگر، از صحت عملکرد پریز مطمئن شوید. در وهله بعد باید دوشاخه و اتصالات داخلی بررسی شوند.

بهتر است با باز کردن بدنه پشتی دستگاه، فیوز را پیدا کرده و آن را بررسی کنید که مشکلی نداشته باشد. برای این کار نیاز به یک اهم سنج دارید. اگر اهم سنج، عددی نشان دهد نشان دهنده سلامت قطعه است؛ اما اگر چنین نبود باید این قطعه را تعمیر و یا تعویض کنید. نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر تهران با بررسی قفل درب، این خرابی را عیب یابی می کند. بسته نشدن مناسب درب مانع از روشن شدن دستگاه می شود. موتور فن نیز از قطعات دیگری است که ممکن است در این خرابی، نقش داشته باشد. این قطعه نیز باید توسط یک تعمیرکار ماهر، بررسی و تعمیر شود.

چرا مایکروفر بلک اند دکر به صورت خودکار خاموش می شود؟

تعمیر خاموشی خودکار مایکروفر از خدماتی است که در نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر ارائه می شود. اگر مایکروفرتان بعد از چند ثانیه، به صورت خودکار خاموش می شود باید قطعات مختلفی اعم از کلیدها، برد، کلید درب و صفحه لمسی دستگاه را چک کنید. این که قفل درب خراب بوده و به درستی با میکروسوئیچ ها چفت نشود دلیل اصلی این خرابی است. قفل را بررسی کرده و آن را تعمیر کنید. کلیدها را نیز کنترل کنید تا از صحت عملکرد آنها مطمئن شوید. در صورتی که خراب باشند باید آنها را با استفاده از قطعات اصل، تعویض کنید. برد دستگاه نیز ممکن است معیوب بوده و باعث خرابی دستگاه شده باشد. این قطعه به دلیل ساختمان حساسی که دارد باید توسط تعمیرکاران بررسی شود.

چرا لامپ روشنایی بلک اند دکر، روشن نمی شود؟

لامپ روشنایی که در داخل مایکروفر تعبیه می شود این امکان را می دهد تا کاربران از مراحل پخت غذا داخل این دستگاه مطمئن شوند. در برخی موارد با کم نور شدن و یا روشن نشدن این لامپ مواجه هستیم که باید مورد بررسی قرار گیرد. اگر لامپ کم نور شده است باید تنظیمات نور دستگاه را بررسی کنید. تنظیمات را بررسی کرده و مشکل به وجود آمده را رفع کنید.

در صورتی که لامپ کلاً روشن نمی شود احتمالاً سوخته است و نیاز به تعویض دارد؛ اما اگر لامپ مشکلی نداشته باشد بهتر است سوئیچ برد را بررسی کنید. با تعمیر این قطعه، قطعاً مشکل به وجود آمده رفع خواهد شد.

چرا سینی چرخان مایکروفر بلک اند دکر نمی چرخد؟

اگر سینی چرخان مایکروفر نمی چرخد می توانید با مراجعه به نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر، این مشکل را پیگیری کنید. البته توصیه می شود قبل از این اقدام، ظرفی که داخل دستگاه گذاشته اید را بررسی کنید. اگر اندازه ظرف، بزرگ باشد احتمالاً به دلیل گیر کردن به دیواره ها، مانع از چرخش سینی می شود. در ضمن حجم غذا را نیز باید کنترل کنید، زیرا سینی قادر به چرخاندن ظرفی با غذای زیاد نیست.

در نوبت بعد باید نحوه قرارگیری سینی را چک کرده و از قرار گرفتن مناسب آن بر روی کوپل، مطمئن شوید؛ اما اگر با بررسی این موارد به نتیجه نرسیدید توصیه می شود عدم ایراد در کوپلینگ دستگاه که زیر سینی قرار دارد را بررسی کنید. خرابی موتور نیز می تواند مانع از چرخش سینی شود. در این حالت آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.

جمع بندی

هدف از نگارش این مقاله، ارائه اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از مایکروفر بلک اند دکر و آشنایی کاربران این دستگاه با ایرادات رایج در آن بود. اگر اطلاعات موجود در این مقاله به شما در تعمیر این محصول کمک نکرده و یا به دلیل عدم برخورداری از تجربه کارهای فنی، از تعمیر این دستگاه ناتوان هستید با نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در تهران تماس گرفته و مایکروفر خود را در کوتاه ترین زمان و با هزینه مناسب، تعمیر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس