نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی فلر در تهران

 

با توجه به این که به دلیل مشغله زیاد، افراد نمی توانند وقت زیادی را برای آشپزی  تهیه غذاها، دسر و … اختصاص دهند استفاده از تجهیزات و لوازمی که با استفاده از فناوری های روز، تهیه آنها را راحت تر کرده اند رواج زیادی یافته است. یکی از این وسایل، گوشت کوب های برقی هستند. برند فلز با تولید این محصولات بر اساس فناوری های به روز، توانسته جایگاه خود را در میان برندهای برتر حفظ کرده و بخش بزرگی از فروش را به خود اختصاص دهد. این دستگاه ها دارای کیفیت عالی هستند؛ اما باز هم امکان خرابی در آنها وجود دارد. از این رو برای این که نیازی به تعمیر گوشت کوب برقی فلر نداشته باشید و کیفیت کار دستگاه حفظ شود توصیه می کنیم در استفاده از آنها دقت کافی به خرج دهید.

اما با وجود تمامی این مسائل باز هم این دستگاه از شر خرابی در امان نبوده و تحت تأثیر عوامل مختلفی ممکن است خراب شود. در این حالت هرگز، دستگاه را به مراکز تعمیراتی غیر مجاز نسپارید بلکه از نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی کمک بگیرید.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از گوشت کوب برقی فلر

در استفاده از این دستگاه باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. از جمله این که:

  • نباید از آن به صورت مداوم استفاده کنید، زیرا ساختمان آن فاقد فن است.
  • باید برای آن، دستگاه محافظ تهیه کنید.
  • به هنگام استفاده از این محصول، مراقب کابل آن باشید.
  • هرگز از آن برای پوره کردن مواد سخت استفاده نکنید.
  • بعد از استفاده از دستگاه، آن را تمیز کنید.
  • به هنگام تمیز کردن، آن را از برق جدا کنید.
  • از قرار دادن آن در نزدیکی وسایل حرارت زا خودداری کنید.
  • از تماس موتور گوشت کوب برقی و رطوبت جلوگیری کنید.
  • برای تعمیر گوشت کوب برقی فلر از افراد حرفه ای کمک بگیرید.
  • بعد از شستن قسمت های جداشونده، آنها را خشک کرده و نصب کنید.

توجه داشته باشید که با رعایت این موارد، شاهد افزایش کارایی و طول عمر دستگاه بوده و در صورت خرابی آن نیز می توانید به راحتی، مشکل به وجود آمده را برطرف کنید.

ایرادات رایج در گوشت کوب برقی فلر

گوشت کوب های برقی دارای ساختمانی بسیار جمع و جور بوده و از قطعات مختلفی در ساخت آنها استفاده شده است. همین امر سبب شده با ایرادات مختلفی در این محصول رو برو باشیم. برای این که خرابی قطعات و مستهلک شدن آنها را به تعویق بیاندازید توصیه می شود هر از گاهی این محصول را سرویس کنید. در صورت وجود ایراد در عملکرد آن، مسئله را جدی گرفته و اقدامات لازم را انجام دهید. از سپردن این محصول برای تعمیر به مراکز غیر مجاز خودداری کنید.

همانگونه که گفته شد ایراداتی که کاربران در کار با این محصول با آن مواجه می شوند بسیار متنوع است. از این رو آشنایی با ایرادات و نحوه تعمیر گوشت کوب برقی فلر می تواند به شما کمک کند تا مشکل به وجود آمده را در اسرع وقت برطرف کنید.

این ایرادات به شرح زیر هستند:

چرا گوشت کوب برقی روشن نمی شود؟

نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی feller در تهران

شاید به هنگام استفاده از گوشت کوب برقی فلر متوجه شوید که دستگاه روشن نمی شود. در این حالت باید بررسی کرده و دستگاه را عیب یابی کنید. قطعاتی که در بروز این خرابی دخیل هستند عبارتند از: دکمه پاور، ایراد در برد یا سوختن آن و کابل برق.

این قطعات دارای ساختاری حساس هستند و باید با دقت بالا تعمیر شوند. به همین جهت توصیه می شود در این موارد از خدمات نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی استفاده کرده و مشکل به وجود آمده را به صورت تخصصی برطرف کنید.

چرا گوشت کوب برقی نمی چرخد؟

گوشت کوب برقی با چرخاندن قسمتی برای له کردن مواد غذایی، کار خود را انجام می دهد؛ اما در برخی مواقع شاهد این هستیم این قسمت نمی چرخد و در نتیجه، مواد له نمی شوند. در عیب یابی این ایراد شاید با مشکلاتی چون ایراد در عملکرد موتور و یا سوختن آن، آسیب دیدن کوپل ها و یا ایراد در گیربکس و تیغه های دستگاه مواجه شوید. در صورتی که موتور سوخته باشد باید آن را تعویض کنید.

ایراد و شکستگی در کوپل ها و تیغه نیز با تعویض آنها قابل برطرف شدن هستند. البته قبل از هر اقدامی، به میزان سختی مواد و یا چسبناکی آنها نیز توجه کنید.

چرا گوشت کوب برقی، صدای اضافی دارد؟

یکی دیگر از ایراداتی که در مواجهه با آن، نیاز به تعمیر گوشت کوب برقی فلر دارید ایجاد سر و صدای اضافی در این دستگاه است. دلیل این صدای اضافی، احتمالاً خرابی درب گیربکس است که با تعویض آن، مشکل برطرف می شود. البته به جز آن، ضعیف شدن موتور دستگاه نیز از دیگر دلایل این ایراد است. در این حالت می توانید تعمیر موتور را به دست افراد حرفه ای انجام داده و مشکل دستگاه را رفع کنید.

چرا برای تعمیر گوشت کوب برقی فلر باید به الکرا سرویس مراجعه کرد؟

توصیه کارشناسان این است که در صورت خرابی شدن گوشت کوب برقی و یا ایراد در عملکرد آن، با نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی این برند تماس بگیرید. به این ترتیب می توانید از خدمات این مرکز در جهت تعمیر سریع و کارآمد این دستگاه برخوردار شوید.

از جمله خدماتی که در این نمایندگی به مشتریان ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات تخصصی: کادر این مرکز از میان افراد حرفه ای و دانش آموخته انتخاب شده اند و با روال تعمیرات این محصول به خوبی آشنا هستند. از این رو می توانند عیب یابی و تعمیرات این محصول را با سرعت و دقت بالایی انجام دهند.
  • اعزام پیک رایگان: چنانچه مشتری قادر به حضور در محل نمایندگی نیست، این مرکز، پیک رایگان به آدرس وی اعزام می کند تا دستگاه را تحویل گرفته و برای تعمیرات به محل نمایندگی انتقال دهد. این امر سبب سهولت تعمیرات شده و هزینه های این کار را برای مشتریان به حداقل می رساند.
  • تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن: تکنسین های این نمایندگی برای تعمیر گوشت کوب برقی فلر، تعمیر قطعه معیوب را به تعویض آن ترجیح می دهند، زیرا می دانند که قطعات فابریک دستگاه دارای بیشترین سازگاری با ساختمان این محصولات خواهد بود.
  • استفاده از قطعات اورجینال: در برخی موارد با این مسئله مواجه هستیم که قطعه یا قطعات معیوب دستگاه به هیچ عنوان قابلیت تعمیر نداشته و طول عمر مفید آنها به پایان رسیده است. در این حالت، تعمیرکاران نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی اقدام به تعویض آنها می کنند. البته در این حالت نیز قطعات اورجینال را جایگزین آنها می کنند تا شاهد افت راندمان کار دستگاه نباشیم.
  • ضمانت خدمات تعمیرات: تعمیرکاران این مرکز به کار خود اعتماد کامل دارند. به همین جهت نیز خدمات ارائه شده را تضمین کرده و کارت گارانتی شش ماهه به مشتریان ارائه می کنند. به این ترتیب در طول این شش ماه اگر ایرادی در بخش تعمیر و یا تعویض شده افتاد، تکنسین ها ملزم به تعمیر رایگان خواهند بود.
  • تعمیر با هزینه مناسب: هزینه تعمیرات در این مرکز بر اساس نرخ های مصوب تعیین شده اند. برای آسوده خاطر بودن مشتریان از بابت هزینه تعمیر گوشت کوب برقی فلر نیز فاکتور هزینه ها به آنها ارائه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس