نمایندگی تعمیر هواپز کنوود در تهران

یکی از مدرن ترین تجهیزات آشپزی که افراد علاقه مند به پخت و پز استقبال بی نظیری از آن کرده اند، هواپزها هستند. این دستگاه ها با استفاده از فناوری روز دنیا ساخته شده اند و قابلیت پخت غذا به صورت سالم را دارند. یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید این محصولات، برند کنوود است. برخی از افرادی که به تازگی این محصول را خریداری کرده اند یا افرادی که نحوه استفاده صحیح از آن را نمی دانند به دلیل استفاده نادرست، با خرابی هایی در این محصول مواجه می شوند. از این رو در این مقاله بر آن شدیم تا با ارائه نکات مهم در زمینه استفاده از این محصول و همچنین معرفی نمایندگی تعمیر هواپز کنوود، شما را در استفاده درست از این محصول و اقدامات لازم به هنگام خرابی هواپز، آشنا نماییم.

 

نکات مهم در استفاده از هواپز

هواپزها دارای ظاهری شبیه به بخارپزها هستند. از این رو بسیاری از کاربران، این دو را با هم اشتباه گرفته و در نتیجه آن با مشکل مواجه می شوند. توجه داشته باشید که این دستگاه ها با هم تفاوت های اساسی دارند؛ بنابراین باید قبل از استفاده از هواپز کنوود با نحوه استفاده از آن آشنا شوید تا احتمال خرابی در آن به حداقل برسد. در ضمن باید با نکاتی که کمک می کنند تا دستگاه دارای طول عمر بالایی بوده و نگهداری و نیاز به تعمیر آن کاهش یابد نیز آشنا شوید.

طبق تجربیات تکنسین های نمایندگی تعمیر هواپز، این نکات به شرح زیر هستند:

  1. توجه داشته باشید که برای پخت غذا در این دستگاه به روغن کمی احتیاج است.
  2. این محصول را باید در محلی مناسب و به دور از رطوبت قرار دهید.
  3. با توجه به نوع غذا باید برنامه و تایم مناسبی را برای هواپز تنظیم کنید.
  4. ایراد در عملکرد هواپز را جدی بگیرید.
  5. چنانچه با خرابی در دستگاه مواجه شدید، آن را دست کاری نکنید.
  6. برای تعمیر هواپز کنوود با نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید.

مطالعه کنید » تعمیر هواپز نینجا

ایرادات هواپز کنوود

هواپزها جزو آن دسته از لوازم برقی مدرن است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از خانواده ها قرار گرفته و توانسته اند نیاز افراد در تهیه غذاهای سالم را تأمین نمایند؛ اما نکته ای که در مورد این محصولات وجود دارد این است که این دستگاه ها نیز ممکن است همانند دیگر لوازم برقی، دچار خرابی و ایراد شوند. این ایرادات، متنوع بوده و دلیل هر کدام از آنها با هم فرق دارد. به همین دلیل نیز نحوه تعمیر آنها هم با هم فرق خواهد داشت.

توجه داشته باشید که برای رفع این خرابی ها نباید دستگاه را به مراکز تعمیرات غیر مجاز بسپارید، زیرا ممکن است تعمیرکاران آن در زمینه تعمیر هواپز، ناشی بوده و به دلیل عدم آگاهی، سطح خرابی گسترده تر شود. یا ممکن است به دلیل تعویض قطعات معیوب و جایگزین کردن قطعات فیک و تقلبی، بعد از مدت کوتاهی، شاهد خرابی دوباره در آن باشیم. از این رو توصیه ما به شما، استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات هواپز می باشد.

از جمله ایراداتی که ممکن است کاربران این دستگاه با آن مواجه شوند عبارتند از:

تعمیر روشن نشدن لامپ آلارم هواپز

تعمیر هواپز کنوود در تهران

یکی از قطعاتی که در ساختمان هواپزها وجود دارد، لامپ آلارم می باشد. این لامپ از وضعیت کار هواپز خبر می دهد و کاربران را از پخت غذا آگاه می کند. چنانچه این قطعه کار نکند به احتمال زیاد، جریان برق به سمت آن قطع شده است. برای بررسی و رفع این خرابی باید ابتدا مدار داخلی این دستگاه را بررسی کنید. ممکن است در بخشی از آن، ایرادی به وجود آمده و موجب قطع جریان برق شده است؛ اما اگر در روند تعمیر هواپز کنوود متوجه شوید که مدار سالم است باید خود لامپ را بررسی کنید. احتمالاً این لامپ سوخته است و باید تعویض شود. ابتدا آن را با استفاده از برق 220 ولتی باید تست کنید. اگر لامپ سوخته بود آن را تعویض نمایید.

تعمیر سوختن تایمر هواپز

یکی از مشکلاتی که کاربران را مجبور به مراجعه به نمایندگی تعمیرات هواپز می کند سوختن تایمر آن است. تایمر به شما این اجازه را می دهد تا زمان پخت غذا را بر روی دستگاه، تنظیم کنید. با پایان این مدت زمان، تایمر دستوری مبنی بر خاموشی دستگاه را صادر می کند. سوختن و یا ایراد در عملکرد آن، استفاده از این هواپز را غیر ممکن خواهد کرد.

چنانچه این قطعه کار نکند، قبل از هر اقدامی باید بررسی کنید که آیا برق به این قطعه می رسد یا خیر. برای اطمینان از این موضوع باید اتصالات دستگاه را چک کنید. برای این کار می توانید از فازمتر کمک بگیرید. چنانچه ایرادی در این بخش وجود نداشته باشد باید بررسی کنید که آیا درب دستگاه به درستی بسته می شود یا نه، زیرا بسته نشدن صحیح درب مانع از عملکرد دستگاه خواهد شد. در آخر باید خود تایمر بررسی شود. اگر این قطعه بسوزد باید آن را تعویض کنید. چنانچه برای تعمیر هواپز کنوود به نمایندگی مجاز آن مراجعه کرده باشید، تکنسین های این مرکز از قطعات اورجینال برای جایگزین کردن تایمر معیوب، استفاده خواهند کرد.

مطالعه کنید » تعمیر هواپز

تعمیر خرابی فن هواپز

فن هواپز، وظیفه دارد حرارت تولید شده را به کل قسمت ها داخلی دستگاه هدایت کند تا غذا به صورت یکنواخت بپزد. اگر با این مسئله روبرو شدید که غذا به صورت یکدست پخته نشده است باید فن آن را بررسی کنید. ممکن است دستگاه را به صورت نامناسب جابجا کنید و فن آن به دلیل گیر کردن، دچار شکستگی شود. یا این که فن سوخته باشد. در این حالت باید فن را تعویض کنید تا مشکل برطرف شود. در وهله بعد باید سیم های این قطعه را بررسی کنید تا ایرادی در آنها وجود نداشته باشد. اگر برای تعمیر آن به نمایندگی تعمیرات هواپز مراجعه کرده باشید تکنسین های این مرکز دستگاه را به خوبی تعمیر کرده و به شما تحویل خواهند داد.

تعمیر خاموشی سریع لامپ هواپز

خاموش شدن سریع لامپ پخت یا المنت هواپز از دیگر مشکلات اساسی این محصول به شمار می آید. در این حالت باید تنظیماتی که برای دستگاه در نظر گرفته اید را کنترل کنید. اگر این تنظیمات ایرادی نداشته باشند باید فن کانوکشن و ترموستات دستگاه را چک کنید. برای تعمیر هواپز کنوود که ترموستات آن معیوب شده است و دمای داخل دستگاه را به صورت اشتباه اندازه گیری می کند باید این قطعه را تعویض کنید.

تعمیر تخصصی هواپز کنوود با الکرا سرویس

 

الکرا سرویس که نمایندگی تعمیرات هواپز کنوود در تهران را دارد آماده است تا با ارائه خدمات تخصصی، تعمیر این محصول را به صورت حرفه ای انجام دهد. از خدماتی که در این مرکز ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی آسان به نمایندگی از طریق تماس تلفنی یا مراجعه آنلاین
  • اعزام پیک رایگان برای تحویل گرفتن دستگاه و انتقال آن به محل نمایندگی
  • تعمیر بر اساس نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه
  • ارائه فاکتور هزینه ها برای شفاف سازی خدمات ارائه شده
  • ارائه ضمانت خدمات که دارای شش ماه اعتبار می باشد

با استفاده از خدمات این نمایندگی می توانید تعمیر هواپز کنوود را با سرعت بالا و کیفیت عالی انجام داده و از نبود هواپز در منزل و پخت غذا به شیوه صحیح، دچار مشکل نشوید. با مراجعه به این مرکز می توانید در مدت شش ماه در صورت خرابی دوباره در بخش تعمیر شده، از گارانتی خدمات استفاده کرده و خرابی را به صورت رایگان برطرف کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس