تعمیر هواپز نینجا در تهران

 

امروزه خانواده ها به مصرف غذاهای سالم توجه زیادی دارند. از این رو تولیدکنندگان لوازم پخت و پز نیز به این مسئله به عنوان یک موضوع مهم نگاه کرده و درصدد طراحی و تولید محصولی برآمدند تا با استفاده از بخار، غذاها را بپزد. یکی از این تولیدکنندگان، برند نینجا است. این برند، دستگاه های هواپز را با ظرفیت های مختلف و ویژگی های منحصر به فرد طراحی کرده و آنها را در اختیار کاربران قرار می دهد. این دستگاه با این که دارای ساختاری ساده است؛ اما باید در استفاده از آن به تمامی نکاتی که در دفترچه راهنما ذکر شده است عمل کنید. در غیر این صورت شاهد خرابی های متعددی در آن خواهید بود. توصیه می شود در صورت خرابی دستگاه و نیاز به تعمیر هواپز نینجا از تکنسین های نمایندگی تعمیرات این محصول کمک بخواهید تا هواپز همانند روز اول به شما تحویل داده شود.

ایرادات متداول هواپز نینجا

چنانچه به دنبال داشتن رژیم غذایی سالم هستید و تمایل دارید غذایی با طعم و بوی عالی را مصرف کنید، استفاده از هواپز، بهترین ایده خواهد بود. عملکرد این دستگاه باعث می شود تا ویتامین ها و مواد معدنی غذاها حفظ شده و در نهایت، نیازهای بدن شما به این مواد تأمین شود.

اما آنچه در استفاده از آن اهمیت دارد، استفاده درست و بهینه از آن می باشد. باید دقت داشته باشید که این دستگاه نیز همانند دیگر لوازم برقی خانگی ممکن است با ایرادات مختلفی مواجه شود. برخی از این ایرادات به نحوه استفاده شما از این محصول ربط دارد، از این رو می توانید با آگاهی داشتن و کمی دقت، آنها را برطرف کنید؛ اما برخی دیگر، ریشه در خرابی قطعات داخلی این محصول داشته و برای تعمیر آنها باید از خدمات نمایندگی تعمیرات هواپز نینجا کمک بگیرید.

چرا هواپز روشن نمی شود؟

اگر هواپز شما روشن نشود قطعاً نمی توانید از آن استفاده کنید. این ایراد به دلایل مختلفی رخ می دهد. از جمله این دلایل می توان به مواردی همچون خرابی کلید هواپز، ایراد در اتصالات داخلی هواپز و … اشاره کرد. این قطعات باید به صورت تک به تک مورد بررسی قرار گرفته و ایراد موجود در آنها برطرف شود؛ اما اگر تجربه و تخصص تعمیرات را ندارید سعی کنید از دستکاری دستگاه صرف نظر کرده و برای تعمیر هواپز نینجا با نمایندگی تعمیرات این محصول تماس حاصل کنید.

چرا چراغ هواپز، روشن و خاموش می شود؟

یکی از مسائلی که کاربران در صورت مواجهه با آن تصور می کنند دستگاه دچار خرابی شده است، روشن و خاموش شدن چراغ هواپز است. چراغ هواپز نشان می دهد که وضعیت عملکرد دستگاه به چه صورت است. زمانی که این چراغ، روشن و خاموش می شود نشان می دهد که دستگاه به صورت طبیعی در حال کار کردن است، زیرا در این محصول از سنسورهایی استفاده شده است که با توجه به دمای داخل دستگاه کار می کنند. این چراغ نیز با خاموش و روشن شدن خود، خبر از تنظیمات سنسور دمای هواپز می دهد؛ بنابراین نگران نباشید و نیازی نیست تا با نمایندگی تعمیرات هواپز نینجا تماس بگیرید.

چرا هواپز گرما تولید نمی کند؟

در هواپزها از المنت های تابشی استفاده شده است که با تولید حرارت باعث پختن غذاها می شود. زمانی که این المنت خراب شود به دلیل ایراد، قادر به تولید گرما نخواهد بود. در این حالت نمی توان غذا را پخت. این ایراد تنها با تعویض المنت تابشی برطرف می شود. البته توجه داشته باشید قبل از این که اقدام به تعویض المنت کنید برای تعمیر هواپز نینجا می توانید اتصال صحیح دستگاه به پریز برق، سلامت پریز و عدم ایراد در کابل و دوشاخه دستگاه را نیز کنترل کنید، زیرا ایراد در این بخش ها نیز می تواند مانع از کار کردن و در نتیجه، عدم تولید حرارت در دستگاه شود.

چرا فن هواپز کار نمی کند؟

نمایندگی تعمیر هواپز نینجا در تهران

ساختار هواپزهای نینجا به صورتی است که در آن فنی تعبیه شده است. این فن باعث می شود تا حرارت ایجاد شده توسط المنت ها به خوبی در کل دستگاه جریان پیدا کرده و در نهایت، کل قسمت های غذا به صورت یکدست پخته شود.

در برخی مواقع شاهد این هستیم که حرارت در قسمت های مختلف دستگاه جریان پیدا نمی کند. این ایراد به خرابی فن برمی گردد. ممکن است فن هواپز بسوزد یا گیر پاژ کند. بررسی کنید که فن دستگاه در اثر جابجا کردن نامناسب دستگاه و برخورد با چیزی، گیر نکرده باشد. یا این که اتصالاتی که باعث تأمین انرژی برای کار فن می شدند دچار خرابی نشده باشند. اگر ایراد در این موارد نبود احتمالاً فن سوخته است و باید تعویض شود. در این حالت، تکنسین های نمایندگی تعمیرات هواپز نینجا با استفاده از فن های اورجینال، این قطعه را تعویض می کنند تا راندمان کار دستگاه دچار افت نشود.

چرا لامپ هواپز روشن نمی شود؟

لامپی که در هواپز وجود دارد با عملکرد خود، حرارت ایجاد کرده و موجب پخت سریع غذا می شود؛ اما برخی کاربران با این مورد مواجه شده اند که دستگاه روشن شده و فن آن شروع به کار کرده است؛ اما لامپ هواپز یا همان المنت تابشی روشن نمی شود. اصلی ترین دلیل این که این لامپ روشن نمی شود سوختن آن است. برای این که بررسی کنید که لامپ سوخته است یا نه باید از مولتی متر دیجیتال استفاده کنید. این مولتی متر را به المنت وصل کنید. اگر عدد نمایش داده شده بر روی مولتی متر برابر با 30 تا 40 اهم باشد نشان می دهد که المنت سالم است؛ اما در صورتی که چنین نبود باید لامپ را تعویض کنید. توجه داشته باشید که اگر دستی در تعمیرات ندارید از دستکاری این قطعه خودداری کرده و تعمیر هواپز نینجا را به تعمیرکاران ماهر بسپارید.

نکته: توصیه می شود از فاز متر برای بررسی المنت استفاده نشود.

برای تعمیر هواپز نینجا به کجا مراجعه کنیم؟

اصلی ترین سؤالی که کاربران هواپزهای نینجا دارند این است که برای تعمیر آن باید به کجا مراجعه کرد. در پاسخ به این سؤال باید اذعان داشت که مراجعه به الکرا سرویس که نمایندگی تعمیرات هواپز نینجا را دارد می تواند بهترین گزینه باشد، زیرا یافتن تعمیرگاهی مجاز و معتبر، کاری بسیار دشوار بوده و نیاز به صرف وقت زیادی دارد. در ضمن معلوم نیست که تعمیرکاری که در این مراکز فعالیت دارد دارای تجربه و تخصص کافی در این زمینه باشد؛ اما این نمایندگی دارای کادری متخصص است و کارنامه ای درخشان در این حوزه دارد. این مرکز به صورت مجاز فعالیت می کند و تمامی خدمات خود را برای مشتریان شفاف سازی کرده است که این امر، خود نشان از وجود اعتماد دوطرفه میان مشتریان و نمایندگی است.

آشنایی با الکرا سرویس، نمایندگی تعمیرات هواپز نینجا

الکرا سرویس در جهت تأمین رضایت خاطر مشتریان خود، خدمات ویژه ای را برای آنها در نظر گرفته است. این خدمات باعث شده اند تا دسترسی به این مرکز برای مشتریان بسیار راحت باشد و در کل، هزینه تعمیر و نگهداری از این دستگاه ها برای آنها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز برای تعمیر هواپز نینجا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت درخواست تعمیرات به صورت تلفنی و آنلاین
  • اعزام پیک رایگان برای تحویل دستگاه و انتقال آن به محل نمایندگی
  • تعمیر قطعات معیوب به جای تعویض آنها
  • استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعات
  • تعمیر با نرخ های مصوب
  • ارائه فاکتور هزینه ها
  • ارائه ضمانت شش ماهه خدمات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس