نمایندگی تعمیرات ماکروفر گرنیه در تهران

 

یکی از بهترین برندهای اروپایی حاضر در بازار لوازم خانگی، برند گرنیه است. این برند دارای اعتبار بالایی در دنیای طراحی و تولید انواع لوازم خانگی بوده و توانسته جایگاه مناسبی در میان مصرف کنندگان ایرانی نیز به دست‌آورد مایکروفرهای این برند دارای کیفیت عالی بوده و از قابلیت های به روزی پشتیبانی می کنند. از این رو کاربران ایرانی از این محصولات استقبال بی نظیری به عمل آورده اند. تنها مشکلی که این کاربران در استفاده از این محصول دارند، تعمیر مایکروفر گرنیه به هنگام خرابی است، زیرا قطعات به کار رفته در این محصول از نوع اورجینال بوده و باید برای تعمیر آنها، تخصص کافی وجود داشته باشد. همچنین این محصول از فناوری های روز بهرمند می باشد و باید تعمیرکاران برای تعمیر این محصول، تجربه کافی داشته باشند.

اما جای بسی امیدواری است که با وجود نمایندگی تعمیرات مایکروفر گرنیه، این دغدغه به راحتی حل شده است. به منظور راهنمایی بهتر مصرف کنندگان این محصول، در این مقاله به آموزش تعمیرات مایکروفر پرداخته و ویژگی های نمایندگی تعمیرات این محصول را بررسی خواهیم کرد.

نکات مهم در تعمیر مایکروفر گرنیه

در صورتی که با خرابی در دستگاه مایکروفر خود مواجه شدید باید ابتدا دستگاه را از برق خارج کنید تا خرابی های دیگری در دستگاه به وجود نیاید. برای این که بتوانید این دستگاه را تعمیر کنید باید نکات مهمی را در این زمینه رعایت نمایید. در غیر این صورت ممکن است مسیر تعمیرات به اشتباه طی شده و در نهایت، شاهد گسترده شدن سطح خرابی و درگیر شدن قطعات دیگر باشیم.

یکی از مهمترین نکات در این زمینه، توانایی عیب یابی صحیح است. به این معنا که اگر خودتان اقدام به تعمیر نموده اید و یا از تعمیرکار کمک گرفته اید باید در وهله اول بتوانید قطعه یا قطعات معیوب را شناسایی کنید. به این ترتیب محدوده ای مشخص می شود تا کارتان را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

نکته دیگر در تعمیر مایکروفر گرنیه این است که به تجهیزات لازم برای تعمیر این دستگاه دسترسی داشته باشید. در اغلب موارد باید بدنه دستگاه جدا شده و با بیرون کشیدن قطعه مورد نظر از داخل دستگاه، اقدامات لازم در جهت تعمیر آن انجام شود. شما باید تجهیزات لازم برای باز کردن دستگاه، تست قطعات معیوب و همچنین قطعاتی برای تعویض و جایگزین کردن قطعات معیوب داشته باشید. چنانچه به هیچ کدام و یا یکی از آنها دسترسی ندارید با نمایندگی تعمیرات مایکروفر گرنیه تماس بگیرید. تکنسین های آن از تجربه کافی برخوردار بوده و تجهیزات لازم برای تعمیرات را در اختیار دارند.

تعمیر ماکروفر صادقیه

ایرادات مایکروفر گرنیه کدامند؟

مایکروفر گرنیه دارای کیفیت و کارایی مثال زدنی است. همین ویژگی نیز سبب شده تا بتوان آن را در جمع بهترین این محصولات قرار داد؛ اما این دستگاه نیز همانند دیگر لوازم خانگی برقی ممکن است تحت تأثیر عوامل محیطی، استفاده نادرست و یا اتمام طول عمر مفید قطعات داخل آن، دچار ایراد شود. در این شرایط، بهتر است اقدامات لازم در جهت تعمیرات آن را انجام دهید. چنانچه دستی در تعمیرات دارید می توانید دستگاه را بررسی کرده و آن را تعمیر کنید. در غیر این صورت برای تعمیر مایکروفر گرنیه از تکنسین های نمایندگی تعمیرات آن کمک بگیرید. برای این که در صورت برخورد با خرابی دستگاه بدانید چه باید کرد در ادامه، ایرادات رایج در این محصول را بررسی کرده و اقدامات لازم برای تعمیر آنها را تشریح خواهیم کرد.

چرا مایکروفر داغ می کند؟

یکی از ایراداتی که در کار با مایکروفر گرنیه ممکن است با آن روبرو شوید این است که بدنه مایکروفر داغ کند. از ساده ترین دلایل بروز آن می توان به انتخاب برنامه طولانی مدت برای پخت و پز و استفاده از ظروف نامناسب اشاره کرد. توجه داشته باشید که برای پخت غذا باید از ظروفی استفاده کنید که جنس مخصوصی داشته و به هیچ عنوان فلزی نباشند. در ضمن با توجه به غذایی که قصد پخت آن را دارید، برنامه مناسبی انتخاب کنید.

در صورتی که ایراد از این موارد نباشد، بهتر است با نمایندگی تعمیرات مایکروفر گرنیه تماس بگیرید، زیرا در این حالت ممکن است قطعاتی چون ترموستات، لامپ مگنترون و سنسور افزایش دما آسیب دیده باشند. برای بررسی، تعمیر و یا تعویض این قطعات باید از تکنسین هایی با مهارت بالا کمک گرفت، زیرا این قطعات دارای ساختمان حساسی بوده و برای تعمیر آنها، وجود تخصص و مهارت، الزامی است.

چرا مایکروفر خاموش می شود؟

نمایندگی تعمیرات ماکروفر gorenje در تهران

ممکن است مایکروفر گرنیه خود را روشن کنید تا غذای مورد نظر را در آن بپزید؛ اما پس از چند ثانیه متوجه شوید که دستگاه به صورت خودکار خاموش شده است. برای تعمیر مایکروفر گرنیه در این حالت باید قطعاتی نظیر ترموستات، ترانس ولتاژ بالا و یا صفحه کلید آن بررسی شوند. در ضمن باید میکروسوئیچ درب نیز بررسی شود. چنانچه هر کدام از این قطعات آسیب دیده باشند، باید آنها را تعمیر کرده و در صورت نیاز نیز آنها را تعویض نمود. برای این کار باید از قطعات اورجینال استفاده شود تا بعد از تعمیر، کیفیت کار دستگاه دچار اخلال نشود.

چرا مایکروفر دود می کند؟

دود کردن مایکروفر حین کار از جمله ایراداتی است که باید در این حالت، سریعاً دستگاه را از برق بکشید تا خطرات جانی، کسی را تهدید نکند. دقت کنید که ممکن است یکی از قطعات خارجی دستگاه آسیب دیده باشد؛ بنابراین در اولین اقدام باید کابل و دوشاخه را بررسی کنید. اگر ایراد از این قسمت نبود بررسی کنید که آیا داخل دستگاه، کثیف است یا خیر. اگر چنین بود باید داخل آن را تمیز کنید، زیرا امواج در صورت برخورد با مواد غذایی و چربی ها باعث سوختن آنها شده و تولید دود می کنند.

به غیر از آن باید بررسی کنید که آیا برنامه مناسبی برای پخت غذا انتخاب کرده اید؟ در صورتی که برنامه دارای مدت طولانی باشد ممکن است باعث سوختن غذا و تولید دود شود. در غیر این صورت تکنسین های نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه سراغ قطعات داخلی چون اتصالات دستگاه می روند. به جز اتصالات باید کوپلر زیر سینی چرخان و موتور دستگاه نیز بررسی شوند. ممکن است این قطعات به دلیل طولانی بودن مدت برنامه و عملکرد مداوم بسوزند. در این حالت باید این قطعات را تعویض نمود.

چرا گریل مایکروفر کار نمی کند؟

یکی از قابلیت های مهمی که در مایکروفرهای گرنیه وجود دارد قابلیت گریل کردن مواد غذایی است؛ اما متأسفانه در اغلب موارد در صورتی که اقدام به استفاده از این قابلیت می شود با کار نکردن این بخش مواجه هستیم. طبق تجربه متخصصین و کارشناسان نمایندگی تعمیرات مایکروفر، دلیل اصلی و مهم بروز این ایراد، خرابی المنت دستگاه است؛ بنابراین برای رفع این خرابی باید این قطعه را بررسی کنید.

برای تست المنت های مایکروفر باید درب دستگاه را باز گذاشته و دستگاه را روشن کنید. در این حالت باید المنت را نگاه کنید. اگر المنت تغییر رنگ داده و رنگ آن سرخ شده است، نشانگر این است که المنت ایرادی ندارد و به درستی کار می کند؛ اما اگر چنین نبوده و المنت، سرد است باید آن را تعویض نمایید.

چرا الکرا سرویس، بهترین گزینه برای تعمیر مایکروفر گرنیه است؟

بر اساس تجربه ای که کارشناسان این حوزه دارند و طبق تجربیات به دست آمده، در صورت خرابی مایکروفر گرنیه باید به نمایندگی تعمیرات آن مراجعه کنید. الکرا سرویس که نمایندگی تعمیرات مایکروفر گرنیه را دارد با کادری متخصص، آماده ارائه خدمات در کلیه مناطق تهران بوده و خدمات خود را به صورت تخصصی ارائه می نماید. این مرکز در راستای تعمیر مایکروفر گرنیه مراجعه کنندگان و فراهم نمودن شرایط مناسب برای این عزیزان، خدمات تعمیرات را در محل ارائه می نماید. زمانی که متقاضیان خدمات به صورت تلفنی و یا از طریق سایت این مرکز با کارشناسان تماس گرفته و درخواست خود را ثبت می کنند، تکنسین ها با هماهنگی قبلی و به صورت مجهز در محل حاضر می شوند. آنها قادر به عیب یابی و تعمیر این دستگاه ها در مدت زمان کم می باشند.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر هایر

در صورتی که تعمیرکاران در مراحل عیب یابی و تعمیر، متوجه شوند که قطعه معیوب قابلیت تعمیر ندارد، نسبت به تعویض آن اقدام خواهند کرد. البته شایان ذکر است که این کار بعد از تلاش برای تعمیر این قطعات انجام می شود. آنچه سبب می گردد تا تعمیرات در نمایندگی تعمیرات مایکروفر گرنیه با کیفیت بالایی ارائه شود، استفاده از قطعات اصل برای جایگزین نمودن قطعات معیوب است. اورجینال بودن این قطعات باعث افزایش کیفیت کار دستگاه بعد از تعمیر می شود.

از دیگر ویژگی های نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه می توان به تعمیر مایکروفرها با هزینه کم اشاره کرد. از یک سو، مراجعه کنندگان به این مرکز، هزینه ای بابت رفت و آمد و انتقال دستگاه به محل نمایندگی پرداخت نمی کنند. از سوی دیگر، هزینه تعمیرات در این نمایندگی بر اساس نرخ های اعلام شده از سوی اتحادیه مشخص می شود؛ بنابراین مشتریان این مرکز مطمئن باشند که هزینه تعمیرات در این نمایندگی، بسیار مناسب است. به منظور شفاف سازی این هزینه ها نیز تعمیرکاران بعد از اتمام کار، فاکتور هزینه ها را به مشتریان ارائه می نمایند. در کنار این فاکتور، برگه گارانتی شش ماهه خدمات نیز به مشتریان ارائه می گردد. این کارت ضمانت، گواهی بر کیفیت تعمیرات در این مرکز خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس