تعمیر مایکروفر دوو در تهران

امروزه با مدرن شدن زندگی افراد ، انواع ماکروفر و مایکروویو در دسته کاربردی ترین تجهیزات و وسایل آشپزخانه به شمار می آیند. این دستگاه ها امروزه در میان خانواده های ایرانی و همینطور در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نیز محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند و به خاطر سرعت بالایی که در گرم کردن ، آماده کردن و پخت غذا دارند باعث صرفه جویی در زمان نیز می شوند. با این وجود ممکن است ماکروفر ها نیز به مرور زمان به علت های گوناگونی دچار مشکل و خرابی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این شرایط ساکنین شهر تهران و کرج که از برند های مختلف ماکروفر از جمله دوو استفاده می کنند ، می توانند از خدمات تعمیر مایکروفر دوو در تهران که توسط شرکت الکرا سرویس ارائه می شود استفاده نمایند.

کمی درباره برند دوو – Daewoo

شرکت لوازم‌ خانگی دوو در سال ۱۹۶۷ در شهر سئول و به مدیریت کیم وو چونگ تأسیس ‌شد و اکنون یکی از بهترین تولید کنندگان و ارائه‌ دهندگان لوازم‌ خانگی در سطح دنیا می ‌باشد و همینطور به‌ عنوان یکی از پرمصرف‌ ترین و شناخته‌ شده‌ ترین محصولات لوازم‌ خانگی در جهان شناخته ‌می شود.

محصولات این شرکت در اکثر کشورها و در کشور ایران نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و با طراحی زیبا ، مدرن و منحصر به فرد جایگاه ویژه‌ ای در میان خانواده‌ ها پیدا کرده اند. بر اساس نظرسنجی‌ های صورت گرفته مصرف‌ کنندگان مایکروفر دوو ، رضایت بالایی از این محصولات دارند.

مزیت استفاده از ماکروفر دوو وقتی مشخص می‌شود که شما شاغل باشید. شما می‌توانید یک برنامه پخت به دستگاه بدهید تا هنگام برگشت به منزل ، غذای شما آماده باشد. یا وقتی که گرسنه به خانه می ‌رسید ، می ‌توانید غذای خود را سریع گرم کرده و میل کنید.

تعمیر مایکروفر دوو در تهران

اگر مایکروفر دوو شما دچار مشکل شده و یا خراب شده است و به دنبال مرکز تعمیر مایکروفر دوو در شرق تهران می گردید به شما پیشنهاد می کنیم که تعمیر دستگاه خود را به دست افراد متخصص ، با تجربه و کار بلد بسپارید ، به این دلیل که ماکروفر ها دارای ساختار پیچیده ای می باشند و تعمیر آن نیازمند تخصص و تجربه است.

با تعمیر نادرست ممکن است پس از مدت زمان کوتاهی دستگاه شما دوباره دچار مشکل شود و احتیاج به تعمیر پیدا کند. در بعضی مواقع نیز با تعمیر نادرست امکان دارد دستگاه شما مجددا دچار مشکل شود و دیگر قابل تعمیر نباشد و مجبور به تعویض دستگاه شوید که این امر هزینه هنگفتی را برای شما به بار می آورد.

بنابراین، بهترین راه حل تماس با مراکز تعمیر مایکروفر دوو در تهران از جمله الکرا سرویس می باشد تا با اطمینان خاطر کامل تعمیر دستگاه خود را به آن ها بسپارید.

امروزه جهت عیب یابی و تعمیرات مایکروفر به علت جا به جایی کمتر دستگاه ، جلوگیری از هزینه های جانبی و … پیشنهاد می شود که تعمیر ماکروفر دوو توسط تکنسین در محل مشتریان صورت پذیرد.

در اعزام تکنسین به محل ، روال کار به این صورت است که پس از تماس یا تکمیل فرم درخواست تعمیر در سایت و گزارش خرابی توسط مشتری ، تعمیرکار مایکروفر دوو در کمترین زمان و با تجهیزات و ابزار کامل به محل شما اعزام می شود تا دستگاه شما به سرعت عیب یابی و تعمیر شود.

اکثر مشتریان نگران این هستند که قطعه ی استفاده شده در تعمیرات اصل و اورجینال باشد و قطعه ی بی کیفیت استفاده نشود. لازم به ذکر است مرکز تعمیرات مایکروفر الکرا سرویس ، قطعات اصل ، اورجینال و برند دوو را مورد استفاده قرار می دهد.

پس دیگر نگران عیب یابی و تعمیر مایکروفر دوو در شرق تهران و یا دیگر مناطق تهران بزرگ نباشید. همین حالا می توانید با ما تماس بگیرید.

نکات نگهداری برای پیشگیری از خرابی و تعمیر مایکروفر دوو در تهران

مایکروفر دوو ممکن است به دلیل استفاده غلط و نادرست و همچنین رعایت نکردن موارد ضروری ، درست کار نکند و دچار مشکل شود.

پس چه اقداماتی باید انجام داد که از خرابی دستگاه پیشگیری کرد و همچنین طول عمر مفید دستگاه را بالاتر برد؟

در ادامه راهکار هایی را با هم بررسی خواهیم کرد که با رعایت آن ها می توانید از بروز مشکلات مختلف و پرهزینه جلوگیری نمایید.

مهم ترین و اساسی ترین نکته در این زمینه این است که حتما دستگاه خود را همواره تمیز نگه دارید و آن را از هرگونه آلودگی پاک نمایید. انجام همین کار ساده علاوه بر کاهش مصرف انرژی ، عمر مفید مایکروفر شما را نیز افزایش می دهد.

همچنین همیشه از این بابت اطمینان حاصل نمایید که درب مایکروفر شما به شکل کامل بسته باشد.

از نکات دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که حتما یک مکان مناسب و ثابت برای دستگاه خود پیدا کنید که از چهار طرف باز باشد و از دیوار نیز فاصله داشته باشد.

جهت این که ایمنی مایکروفر افزایش پیدا کند ، حتما از ظروف مجاز و مخصوص مایکروفر استفاده نمایید. هیچوقت مواد بسته بندی شده و هر گونه کنسرو را درون آن استفاده نکنید.

یکی دیگر از نکات ساده اما موثر که مرکز تعمیر مایکروفر دوو در شرق تهران به شما پیشنهاد می کند این است که حتما برای دستگاه خود یک محافظ تهیه کنید و دستگاه را به صورت مستقیم به برق وصل نکنید و در ساعاتی که مصرف برق بیشتر از حد معمول می باشد از دستگاه استفاده نکنید.

انجام همین کارهای ساده تاثیرات زیادی در بالاتر رفتن طول عمر دستگاه و حفظ کیفیت دستگاه دارد.

مشکلاتی که ممکن است برای هر دستگاه ماکروفری به وجود بیاید

می توان مشکلات عمده در بررسی و عیب یابی ماکروفر ها را در مرکز تعمیر مایکروفر دوو در تهران به دسته بندی های متفاوتی تقسیم کرد ، اما به صورت کلی مشکلات ماکروفر به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شود:

  • عدم پاسخگویی صحیح دستگاه
  • عیب در کارکرد کلی دستگاه

در ادامه چند مورد از مشکلات را با هم بررسی میکنیم:

ماکروفر روشن نمی شود

دلایل متفاوتی می تواند باعث بروز این اشکال در سیستم ماکروفر شود. از اصلی ترین آن ها می توان به اشکال سیم و دوشاخه ماکروفر ، اشکال در پریز برق خانه ،  فعال بودن قفل کودک ، خرابی اتصالات داخلی و همینطور خرابی کلید پاور دستگاه اشاره نمود. روشن نشدن مایکروفر یکی از مواردی است که بیشترین مراجعه کننده را به مراکز تعمیر مایکروفر دوو در شرق تهران دارد.

خاموش شدن ماکروفر دوو در حین کار

خاموش شدن دستگاه ماکروفر دلایل متعددی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اتصالی در مدار دستگاه
  • خرابی فن موتور
  • ایراد در سوئیچ ها یا خازن های برد مایکوفر
  • خرابی قفل درب دستگاه
  • خرابی صفحه کلید یا (تاچ پد)

جرقه زدن دستگاه در حین کار

ممکن است به این مشکل برخورده باشید که هنگام کار دستگاه ماکروفر جرقه بزند ، در بسیاری از موارد این مشکل جدی نمی باشد. شاید مشکل از قراردادن ظروف لب پریده یا شکسته داخل دستگاه باشد و یا ممکن است از ظروف فلزی یا استیل استفاده کرده باشید. در نظر داشته باشید که چربی گرفتن درون ماکروفر نیز یکی از این دلایل است. حتما درون دستگاه را کاملا تمیز کنید و همیشه آن را تمیز نگه دارید.

در بعضی موارد نیز این مشکل می تواند از خرابی قطعات داخلی و یا اتصال در مدار داخلی دستگاه باشد که الکرا سرویس به عنوان یکی از مراکز تعمیر مایکروفر دوو در تهران می تواند در کمترین زمان این مشکل را برطرف نماید.

روشن نشدن المنت (گریل) ماکروفر دوو

اگر المنت دستگاه پس از فشردن دکمه استارت روشن نشد باید نسبت به تعویض المنت دستگاه خود اقدام نمایید. اما موارد دیگری نیز موجود است که می تواند موجب بروز این مشکل شود:

  • اشکال در ترموستات مایکروفر
  • اشکال در برد دستگاه
  • اشکال در اتصالات داخلی

دود کردن ماکروفر دوو

دود کردن به علت کثیف بودن و چرب بودن سطح داخلی دستگاه یکی از مشکلات رایج ماکروفر ها می باشد و احتمالا پس از تمیز کردن دستگاه این مشکل برطرف می گردد.

در غیر این صورت موارد زیر می تواند موجب ایجاد دود در مایکروفر شما شده باشد که در این صورت باید با مراکز تعمیر مایکروفر دوو در شرق تهران تماس حاصل نمایید:

  • اتصالی در برد مایکروفر
  • اتصالی کردن سیم کشی ها
  • اتصالی کردن مدارات داخلی دستگاه
  • نیم سوز بودن مقاومت ها یا خازن ها
  • خرابی موتور گردان دستگاه

برای بررسی موارد ذکر شده توصیه می شود که دستگاه خود را جهت عیب یابی و تعمیر به نمایندگی های معتبر تعمیر مایکروفر دوو در تهران بسپارید تا متخصصان کاربلد دستگاه شما را بررسی کنند ، به این دلیل که تعمیر یا تعویض قطعات می تواند خطر برق گرفتگی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد.

در نتیجه

در تعمیرات ماکروفر ، کیفیت تعمیر ، زمان تعمیر و فوری بودن آن ، ضمانت ، استفاده از قطعات یدکی اصلی و قیمت مناسب بسیار اهمیت دارد.

اگر به این موارد اهمیت می دهید می‌توانید از خدمات کامل سرویس و تعمیرات تخصصی الکرا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در تهران استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس