تعمیر ماکروفر در محل

برندهای تولید کننده ماکروفر به منظور پاسخ گویی به نیازهای مشتریان خود، آنها را به قابلیت های مختلفی مجهز می کنند. از این رو این محصولات می توانند کمک دست خوبی در تهیه انواع غذا باشند. از سویی هم این امر به پیچیده تر شدن ساختمان این دستگاه ها می انجامد. به همین سبب در صورت خرابی و نیاز به تعمیر دستگاه، کار کمی دشوار شده و نیاز است تا از یک تکنسین و یا نمایندگی تعمیراتی معتبر کمک بگیرید. در این موارد، الکرا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات این دستگاه در تهران، آماده ارائه خدمات به شما می باشد. این مرکز با درج تعمیر مایکروفر در محل ( تعمیر مایکروفر در منزل ) ، کار را برای شما راحت تر کرده است. به منظور آشنایی بیشتر با روند کار این مرکز، در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماکروفر

برای این که تعمیر ماکروفر خود را در محل انجام دهید و نیازی به انتقال آن به محل نمایندگی نباشد می توانید به راحتی با این نمایندگی تماس بگیرید. برای این کار، کافی است با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید. در این حالت، کارشناسان این مرکز، آدرس شما و اطلاعاتی در مورد چگونگی خرابی دستگاه از شما خواهند پرسید.

علاوه بر آن می توانید برای دریافت خدمات تعمیر ماکروفر در منزل، وارد سایت این مرکز شده و فرم مخصوص دریافت خدمات را پر کنید. به این ترتیب سفارش شما در سامانه ثبت شده و تکنسین ها در اسرع وقت  با هماهنگی قبلی، در محل و منزل شما حاضر خواهند شد.

چگونگی تعمیرات ماکروفر در محل

در صورتی که قرار باشد تعمیر مایکروفر در محل ( تعمیر مایکروفر در منزل ) انجام شود باید یک سری نکات را مد نظر قرار داده و بر اساس آنها، روند تعمیرات را در پیش بگیرید. یکی از این نکات، آشنایی با ساختمان ماکروفرها می باشد. در صورتی که آشنایی با قطعات به کار رفته در این دستگاه ها نداشته باشید قطعاً نخواهید توانست عیب یابی را به درستی انجام داده و تعمیرات را به صورت استاندارد انجام دهید، چه بسا در این موارد دچار خطا شده و با عیب یابی نادرست، وسعت خرابی دستگاه را افزایش دهید. در ضمن باید به تجهیزات لازم برای تعمیر این دستگاه نیز دسترسی داشته باشید. در غیر این صورت موفق به تعمیر آن نخواهید شد.

تکنسین های نمایندگی تعمیرات این دستگاه ها به دلیل تجربه و مهارتی که دارند به صورت کامل با ساختمان برندهای مختلف ماکروفر آشنا هستند. از این رو عیب یابی را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهند داد. در ضمن آنها به صورت مجهز در منزل و یا محیط کار شما حاضر می شوند؛ بنابراین نیازی نیست تا این تجهیزات را برای آنها فراهم کنید. این امر به سرعت یافتن روند تعمیرات، کمک بزرگی می کند. آنها با انواع ایرادات این دستگاه آشنایی دارند و نحوه تعمیر آنها را به خوبی می دانند.

به منظور راهنمایی شما عزیزان، در ادامه به بررسی برخی از این ایرادات خواهیم پرداخت.

تعمیر جرقه زدن ماکروفر

یکی از ایرادات رایجی که کاربران ماکروفر با آن روبرو می شوند، جرقه زدن دستگاه است. در این حالت به منظور تعمیر مایکروفر در محل ( تعمیر مایکروفر در منزل ) باید نوع ظروفی که داخل دستگاه گذاشته اید را بررسی کنید. در صورتی که این ظروف دارای جنس فلزی باشند به دلیل برخورد امواج به آنها، جرقه ایجاد می شود. هرگز از فویل آلومینیومی و ظروفی که از جنس فلز هستند در داخل ماکروفر استفاده نکنید.

در صورت برخورد با این ایراد می توانید دیواره های داخلی دستگاه را نیز بررسی کنید. در صورتی که رنگ بخشی از این دیوارها از بین رفته باشد احتمال جرقه زدن در دستگاه پیش می آید. با مراجعه به نمایندگی معتبر می توانید این دیوارها را رنگ کنید. به جز این موارد، خرابی موتور فن و دیود دستگاه نیز می تواند منجر به این خرابی شود.

تعمیر روشن نشدن ماکروفر

آیا برای شما هم اتفاق افتاده است که سراغ ماکروفر بروید؛ اما متوجه شوید که دستگاه روشن نمی شود؟ در این حالت باید دستگاه را سریعاً عیب یابی و تعمیر کنید. از دلایل بروز این ایراد می توان به خرابی میکروسوئیچ ها درب اشاره کرد. در صورتی که این قطعه آسیب دیده باشد، درب بسته نشده و در نتیجه، دستگاه روشن نخواهد شد. در صورتی که این قطعه سالم باشد باید سراغ فیوز سرامیکی دستگاه بروید. چنانچه این قطعه خراب شده باشد باید صفحه نمایش نیز خالی باشد. این قطعه زمانی خراب می شود که جریان برق با نوسانات شدید همراه باشد.

برای تعمیر مایکروفر در محل زمانی که دستگاه روشن نمی شود، می توانید فیوز حرارتی را نیز چک کنید. این قطعه وظیفه محافظت از دیگر قطعات در برابر حرارت بالا را دارد. در صورت افزایش حرارت با عملکرد این قطعه، دستگاه سریعاً خاموش خواهد شد. اگر این فیوز آسیب دیده باشد به دلیل تشخیص نادرست دما، می تواند از روشن شدن ماکروفر جلوگیری کند. با تعمیر و یا تعویض آن، مشکل برطرف خواهد شد.

تعمیر نچرخیدن سینی گردان ماکروفر

یکی از اصول کار ماکروفر این است که سینی آن چرخیده و با رسیدن حرارت یکنواخت به همه قسمت های غذا، منجر به پخت کامل آن شود. برخی مواقع این سینی نچرخیده و در پخت غذا مشکل ایجاد می شود. برای تعمیر ماکروفر در منزل باید در این موارد بررسی کنید که حجم غذایی که در داخل دستگاه قرار داده اید بیشتر از حد نرمال نباشد. در ضمن نباید ظرفتان نیز بزرگتر باشد، زیرا به دیواره های دستگاه گیر کرده و مانع از چرخش آن می شود.

به جز این موارد، خرابی موتور گردان نیز می تواند منجر به این ایراد شود. آن را بررسی کرده و در صورت ایراد، نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید.

تعمیر ماکروفر ستارخان

مزیت های تعمیر ماکروفر در محل

تعمیر مایکروفر در محل با توجه به مزیت هایی که برای مشتریان و متقاضیان تعمیرات دارد در لیست خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر قرار گرفته است. از جمله این مزیت ها می توان به عدم نیاز به انتقال دستگاه به محل نمایندگی اشاره کرد. پیدا کردن تعمیرکار مجرب و معتبر در سطح شهر تهران و همچنین انتقال دستگاه معیوب به محل نمایندگی با دشواری های بسیاری همراه است. در ضمن این کار، هزینه های زیادی اعم از هزینه حمل و نقل ماکروفر معیوب به محل نمایندگی را نیز دارد. این در حالی است که با دریافت خدمات در محل می توانید بدون صرف این هزینه و به راحتی در منزل نشسته و تعمیرگاه را به محل بیاورید.

در ضمن در این حالت می توانید شاهد و نظاره گر نحوه تعمیر دستگاه بوده و در صورت نیاز، سؤالاتی که در رابطه با نگهداری و تعمیر این دستگاه دارید را از تعمیرکار بپرسید.

الکرا سرویس، ارائه کننده خدمات تعمیرات در محل

نمایندگی تعمیر ماکروفر در محل

الکرا سرویس که به عنوان معتبرترین مرکز تعمیرات ماکروفر در تهران شناخته می شود به منظور کسب رضایت مشتریان خود، لیستی از بهترین خدمات را تهیه کرده و به متقاضیان ارائه می کند. کادر حاضر در این مجموعه دارای تجربه بالایی بوده و در کار خود، تخصص و دانش کافی را دارند. این افراد به سرعت، دستگاه معیوب را عیب یابی کرده و با تعمیر ماکروفر در منزل به صورت تخصصی، ماکروفر شما را همانند روز اول به شما تحویل می دهند. آنچه سبب تمایز این مرکز با دیگر مراکز و نمایندگی های تعمیرات شده است ویژگی های ممتاز آن می باشد. به جز تعمیر مایکروفر در محل از دیگر ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از قطعات اورجینال

تکنسین های این نمایندگی تمام تلاش خود را می کنند تا قطعه معیوب موجود در دستگاه را تعمیر کنند؛ اما در برخی موارد به دلیل نوع خرابی، این قطعات قابلیت تعمیر شدن ندارند. در این حالت، این تعمیرکاران با جایگزین کردن قطعات اورجینال به جای این قطعات معیوب، دستگاه را تعمیر خواهند کرد. این کار مانع از افت راندمان و کیفیت کار دستگاه می شود.

تعمیر با هزینه مناسب

آنچه رضایت اکثریت مراجعه کنندگان به این نمایندگی را جلب کرده است، هزینه های تعمیرات می باشد. این مجموعه با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه و همچنین به منظور رعایت اصل مشتری مداری، هزینه های تعمیرات را با توجه به تعرفه های تعیین شده، مشخص می کند. به همین دلیل نیز تعمیرکاران این مرکز به هیچ عنوان هزینه اضافی از آنها دریافت نمی کنند. به منظور اطمینان خاطر مشتریان از بابت این هزینه ها، تعمیرکاران در پایان کار، برگه ای به عنوان فاکتور هزینه ها که در بردارنده خدمات ارائه شده و هزینه هر کدام از آنها است را به مشتریان ارائه می نمایند.

ضمانت خدمات

یکی از مهمترین ویژگی های الکرا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر، ضمانت خدمات ارائه شده است. این ضمانت نامه به صورت شش ماهه بوده و به مشتریان این اجازه را می دهد که در طول این مدت در صورت بروز خرابی دوباره در بخش تعمیر شده، به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات رایگان این مجموعه برخوردار شوند. این ضمانت نامه بعد از تعمیر مایکروفر در محل و اتمام کار به مشتری تحویل داده خواهد شد.

تعمیر ماکروفر اسلامشهر

ماکروفرها با توجه به نقش پر رنگی که در آشپزخانه و تهیه غذا دارند جزو لوازم مهم و ضروری منزل به شمار می آیند. از این رو نبود آنها در منزل و یا خرابی این محصولات می تواند مشکلات عدیده ای را در این زمینه به وجود آورد. این امر مخصوصاً در مواردی که شاغل باشید و نیاز باشد تا در مدت زمان کم، غذا بپزید بیشتر به چشم می آید. به همین جهت توصیه می شود در صورتی که با خرابی این محصول مواجه شدید، سریعاً نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. در این میان، تعمیر مایکروفر در منزل می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. در این حالت اگر دستی در تعمیرات دارید می توانید خودتان وارد عمل شوید یا اگر چنین نبود از الکرا سرویس که ارائه کننده خدمات تعمیرات در محل می باشد کمک بگیرید.

آنچه در تعمیر ماکروفر در منزل باید رعایت شود

چه خودتان وارد عمل شده و اقدام به تعمیر دستگاه در منزل کنید، چه از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات این محصول کمک بگیرید باید یک سری نکات در این امر رعایت شود. طبق آموزش تعمیر ماکروفر، رعایت این نکات می تواند به کسب نتیجه مطلوب در تعمیرات بیانجامد. از جمله این نکات می توان به داشتن تجربه اشاره کرد. تعمیر صحیح ماکروفر معیوب در گروی عیب یابی درست می باشد. از این رو باید تجربه این کار را داشته باشید. در ضمن آشنایی با ساختار این دستگاه نیز می تواند مفید باشد، زیرا در این شرایط با قطعات موجود در این محصولات آشنایی خواهید داشت و نقش هر کدام از آنها را خواهید دانست؛ بنابراین با بررسی ایراد به وجود آمده به سرعت حدس خواهید زد که ایراد می تواند به کدام قطعه مربوط باشد.

به جز آن، داشتن تجهیزات لازم برای بررسی و تعمیر این محصول نیز ضروری است. در دسترس بودن این تجهیزات به افزایش سرعت کار و کیفیت تعمیرات کمک خواهد کرد. نکته دیگر مربوط به دسترسی به قطعات اورجینال این دستگاه است. در صورتی که به هنگام تعمیر مایکروفر در منزل نیاز به تعویض قطعه ای باشد باید از نوع اورجینال این قطعات استفاده کنید. در غیر این صورت با افت کیفیت کار دستگاه مواجه خواهیم بود. از دیگر نکات این کار می توان به آشنایی با ایرادات رایج در این دستگاه اشاره کرد. آشنایی با ایرادات و دلیل آنها می تواند سرعت کار را بالا ببرد.

ایرادات رایج در ماکروفر کدامند؟

ماکروفرها همانند دیگر دستگاه های خانه می توانند تحت تأثیر عوامل مختلفی چون نوسانات برق، استفاده نادرست و … دچار ایراداتی شوند. برخی از ایرادات را می توانید خودتان به راحتی رفع کنید؛ اما برای تعمیر برخی دیگر باید از تکنسین های ماهر کمک بگیرید. بر اساس آموزش تعمیر ماکروفر، ایراداتی که در ادامه به آنها اشاره می شود جزو رایج ترین ایراداتی هستند که در ماکروفرها مشاهده می شوند. این ایرادات به شرح زیر هستند:

چرا ماکروفر روشن نمی شود؟

روشن نشدن ماکروفر از جمله ایرادات رایجی است که در برخی موارد می توان تعمیرات آن را به راحتی در منزل انجام داد. در این حالت بررسی کنید که آیا جریان برق منزلتان برقرار است. کنترل کردن پریز، دوشاخه و کابل نیز می تواند مفید واقع شود؛ اما اگر ایراد به هیچ یک از این موارد مربوط نباشد بررسی کنید که آیا درب دستگاه به درستی بسته شده است یا خیر. در صورت باز ماندن درب، آن را ببندید؛ اما اگر این کار امکان پذیر نیست باید بررسی کنید که چرا درب آن بسته نمی شود. برای تعمیر مایکروفر در منزل در این مواقع باید ابتدا میکروسوئیچ ها و قفل درب را چک کنید.

اگر این قطعات ایرادی داشته باشند مانع از چفت شدن درب و قفل شده و در نتیجه آن، دستگاه روشن نخواهد شد. در ضمن باید موتور دستگاه را نیز بررسی کنید. خرابی این موتور مانع از عملکرد دستگاه می شود. در مواردی که مشکل دستگاه به قطعاتی چون موتور و یا دیود ربط داشته و یا باید میکروسوئیچ ها تعویض شوند می توانید به نمایندگی تعمیرات این محصول مراجعه کنید.

چرا ماکروفر خاموش نمی شود؟

آیا شما هم این تجربه را داشته اید که ماکروفرتان بعد از اتمام کار خود، خاموش نشود؟ این خرابی دارای دلایل مختلفی است که طبق آموزش تعمیر ماکروفر از میان آنها می توان به ایراد در میکروسوئیچ ها اشاره کرد. در صورتی که میکروسوئیچ دچار ایراد شده باشد مانع از قطع جریان برق شده و مانع از خاموشی دستگاه می شود. این قطعات را بررسی کرده و مشکل به وجود آمده را رفع کنید. دیگر قطعه دخیل در این خرابی، برد هوشمند دستگاه است. آن را نیز بررسی کرده و در صورت نیاز با تعمیر و یا تعویض آن، مشکل را برطرف نمایید.

چرا از ماکروفر، دود خارج می شود؟

دود کردن ماکروفر از جمله ایراداتی است که می تواند منجر به ترس و وحشت شما شود. نگران نباشید، مایکروفرتان در حال آتش گرفتن نیست. این ایراد به دلیل استفاده نادرست شما از این دستگاه برمی گردد. برای تعمیر مایکروفر در منزل در صورت دود کردن دستگاه، از تمیز بودن داخل ماکروفر مطمئن شوید. زمانی که غذا در داخل این محصول در حال پخت است ممکن است چربی و مواد غذایی به اطراف پخش شود. به همین سبب باید بعد از استفاده از دستگاه، داخل آن را تمیز کنید. در غیر این صورت در دفعات بعدی، این خرده مواد غذایی و چربی ها خواهند سوخت و تولید دود می کنند.

البته به جز این ایراد ممکن است ترانس ولتاژ بالا، ترموستات و رله برد دستگاه نیز آسیب دیده باشند. در این موارد برای تعمیر و یا تعویض این قطعات، بهتر است با نمایندگی تعمیرات ماکروفر تماس بگیرید. تکنسین های آن با حضور در محل، اقدامات لازم برای رفع این خرابی را انجام خواهند داد.

چرا ماکروفر گرم نمی کند؟

اگر ماکروفر شما گرم نمی کند طبق آموزش تعمیر ماکروفر باید سراغ بررسی دیود، کلیدهای دستگاه، مگنترون، خازن، ترانس ولتاژ بالا و برد دستگاه بروید. این قطعات جزو قطعات تخصصی دستگاه هستند؛ بنابراین از دستکاری آنها خودداری کرده و از تکنسین های نمایندگی معتبر تعمیرات این محصول کمک بگیرید. آنها روند کار را به خوبی می دانند و در صورت نیاز به تعویض قطعه، قطعات اورجینال را جایگزین آنها خواهند کرد.

البته قبل از هر کاری توصیه می شود تا تنظیمات دستگاه را چک کنید. در صورتی که تنظیمات دستگاه به درستی صورت نگرفته باشد مانع از گرم شدن مواد غذایی داخل آن می شود.

تجربه تعمیرات تخصصی با الکرا سرویس

اگر این مقاله را به دقت مطالعه کرده باشید متوجه شده اید که در صورت تخصصی بودن ایرادات به وجود آمده در دستگاه، برای تعمیر آن توصیه شده است تا از خدمات نمایندگی های معتبر کمک بگیرید. الکرا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات این دستگاه، بهترین گزینه برای این کار می باشد. این مرکز با تعمیر مایکروفر در منزل و ارائه دیگر خدمات ویژه، سعی در جلب رضایت مشتریان داشته و توانسته در این حوزه به خوبی عمل کند.

از ویژگی های این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی آسان تعمیر مایکروفر در محل

اگر به دنبال مرکزی برای تعمیرات ماکروفر خود هستید می توانید به راحتی با این نمایندگی تماس بگیرید. کافی است تلفن را به دست گرفته و با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز، راهنمایی های لازم را به شما ارائه می کنند تا بتوانید بهترین اقدامات را انجام دهید. در ضمن می توانید به صورت آنلاین نیز اقدام کرده و با پر کردن فرم درخواست خدمات، نسبت به تعمیر این محصول اقدام کنید.

ارائه خدمات تخصصی تعمیر مایکروفر در محل

کادر این مرکز با دقت بالا و از میان افرادی با تجربه و مهارت بالا انتخاب شده اند. این افراد در کار خود جدی بوده و با مسئولیت پذیری و تعهدی که دارند بر اساس آموزش تعمیر ماکروفر، اقدامات لازم برای رفع هر گونه خرابی را انجام خواهند داد. این افراد با توجه به مهارت خود، تعمیر قطعات معیوب را بر تعویض آنها ارجحیت داده و تنها در صورت نیاز، اقدام به تعویض این قطعات می کنند. در این موارد نیز برای تعویض قطعات از قطعات اورجینال استفاده می کنند. به این ترتیب کیفیت کار دستگاه، تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

تعمیر مایکروفر در محل

از مهمترین مزیت هایی که استفاده از خدمات این مجموعه دارد، تعمیر مایکروفر در منزل است. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا به دنبال تعمیرگاه بوده و وقت خود را صرف انتقال دستگاه به این محل نمایید. در این حالت، تکنسین ها به سرعت و با تمامی تجهیزات لازم در محل شما حاضر می شوند. به این ترتیب می توانید بدون هیچ دردسری و صرف هیچ هزینه ای برای انتقال دستگاه به محل نمایندگی، تعمیرگاه را به منزل خود بیاورید.

ارائه خدمات ضمانتی

این مرکز برای اطمینان خاطر مشتریان خود، خدمات خود را به صورت ضمانتی ارائه می کند. ضمانت نامه ای که به مشتریان ارائه می شود، شش ماهه است؛ بنابراین می توانید در طول این مدت اگر قطعه تعمیر شده آسیب دید، نسبت به تعمیر رایگان آن اقدام کنید.

تعمیر با هزینه پایین

مدیران الکرا سرویس با توجه به رعایت اصل مشتری مداری، هزینه تعمیر مایکروفر در منزل را بر اساس تعرفه های اعلام شده از سوی اتحادیه تعیین کرده و هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس