تعمیر مایکروفر توشیبا در تهران

با توجه به استقبال بی نظیر مردم در سرتاسر دنیا از ماکروفرها، امروزه برندهای مختلفی در زمینه طراحی و تولید این محصولات با هم رقابت می کنند. برند توشیبا یکی از برندهای مطرح در دنیای لوازم خانگی است که توانسته با تجهیز ماکروفرهای خود به قابلیت و فناوری های به روز، جایگاه مناسبی در میان مصرف کنندگان به دست آورد. کاربران این دستگاه ها از کیفیت و کارایی این محصولات باخبرند؛ اما تنها دغدغه ای که دارند این است که به هنگام خرابی این محصولات، چکار باید کرد؟ الکرا سرویس در جهت پایان دادن به این دغدغه و نگرانی، خدمات ارزنده ای را در جهت تعمیر مایکروفر توشیبا در نظر گرفته است. این مرکز به صورت تخصصی در زمینه تعمیر ماکروفرها فعالیت دارد و توانسته سابقه و کارنامه ای درخشان در این زمینه کسب کند.

اگر جزو مصرف کنندگان این محصولات هستید و با خرابی در آن مواجه شده اید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. در این مقاله از سری مقالات آموزشی این نمایندگی، نحوه تعمیر ماکروویو توشیبا را آموزش خواهیم داد.

نکات لازم در تعمیر ماکروفر توشیبا

در تعمیر این دستگاه ها باید به یک سری اصول پایبند بوده و رعایت این نکات را فراموش نکنید. از آنجایی که ماکروفرهای امروزی به دلیل قابلیت های ویژه ای که دارند دارای ساختاری پیچیده هستند، یک اشتباه کوچک در تعمیر آنها می تواند کیفیت و عملکرد دستگاه را تحت تأثیر قرار داده و هزینه های تعمیرات را در بلند مدت افزایش دهد. از این رو اگر دستی در تعمیرات داشته و تجربه این کار را دارید می توانید با احتیاط، اقدام به تعمیر این محصول نمایید؛ اما اگر چنین نباشد از دست کاری ماکروفر معیوب خودداری کرده و کار را به افراد کاربلد بسپارید.

از جمله نکاتی که باید در تعمیر این محصولات مد نظر داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آشنایی با ساختمان ماکروفر توشیبا

با توجه به نیاز مشتریان و همچنین توقع بالایی که کاربران از این دستگاه ها دارند، برند توشیبا، قابلیت های منحصر به فردی را در این دستگاه تعبیه کرده است. همین موضوع باعث شده تا قطعات موجود در آن افزایش یافته و به تبع آن، دستگاه دارای ساختاری پیچیده باشد. به همین سبب برای این که روند تعمیر مایکروفر توشیبا به درستی طی شود باید با ساختمان این دستگاه و وظیفه هر کدام از قطعات آشنایی داشته باشید.

از قطعات موجود در این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موتور گردان
  • سینی گردان
  • دیود
  • خازن
  • ترانس ولتاژ بالا
  • کوپلر
  • مگنترون
  • قفل درب
  • لامپ
  • طلق نسوز
  • میکروسوئیچ ها
  • فیوز سرامیکی
  • برد

دسترسی به تجهیزات لازم برای تعمیر ماکروفر توشیبا

یکی از مواردی که تضمین کننده کیفیت تعمیر ماکروویو توشیبا است، دسترسی به تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر این محصول است. در صورتی که عیب یابی را به صورت صحیح انجام دادید و قطعه معیوب را شناسایی کردید لازم است با استفاده از تجهیزات و ابزارآلاتی، آنها را از جای خود خارج کرده، تعمیر و یا تعویض کنید. در صورتی که به این تجهیزات دسترسی ندارید نخواهید توانست عملیات تعمیر را به صورت صحیح انجام دهید. این تجهیزات به شرح زیر هستند:

  • انواع پیچ گوشتی
  • ابزار دستی ضروری (انبر، آچار و …)
  • لامپ تست
  • محافظ فیوز
  • تستر خازن و نشتی ماکروفر
  • اهم سنج

آشنایی با ایرادات رایج در ماکروفر توشیبا

نمایندگی تعمیرات مایکروفر توشیبا در تهران

از دیگر نکاتی که برای تعمیر مایکروفر توشیبا لازم است به آن توجه کنید، آشنایی با ایرادات رایج در دستگاه می باشد. در این دستگاه همانند دیگر لوازم خانگی، ایرادات مختلفی ممکن است بروز کند. برخی از این ایرادات به نحوه استفاده از آن بستگی دارد که می توان با مطالعه دفترچه راهنما و رعایت موارد ذکر شده در آن، از بروز این ایرادات جلوگیری کرد؛ اما برخی دیگر ناشی از استهلاک قطعات، نوسانات برق و یا عواملی از این دست هستند؛ بنابراین لازم است با انواع این ایرادات آشنا شوید تا در صورت مواجهه با آنها، سریعاً بتوانید آنها را عیب یابی کرده و اقدامات لازم در جهت تعمیر آنها را انجام دهید.

از این رو در ادامه این مقاله به معرفی برخی از این ایرادات و خرابی ها، دلیل بروز آنها و نحوه تعمیر دستگاه اشاره خواهیم کرد:

تعمیر روشن نشدن ماکروفر توشیبا

اگر سراغ ماکروفر خود رفته اید تا وعده ناهار یا شام خود را در مدت زمان کمی حاضر کنید، ممکن است با روشن نشدن دستگاه مواجه شوید. این ایراد به دلایل مختلفی بروز می کند، شما باید ابتدا قبل از هر کاری و تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر توشیبا، دلایل ساده را بررسی کنید. اول از همه بررسی کنید که آیا جریان برق، برقرار است یا خیر. سپس سراغ بررسی پریز، دوشاخه دستگاه و کابل آن بروید. درب دستگاه را نیز چک کنید که به درستی آن را بسته باشید. در صورتی که ایراد از این قسمت ها نباشد باید دستگاه را باز کرده و قطعات داخلی آن را بررسی کنید. از جمله قطعاتی که ممکن است در بروز این خرابی دخیل باشند می توان به موتور، ترانس ولتاژ بالا، دیود و میکروسوئیچ ها اشاره کرد.

این قطعات را بررسی کرده و قطعه معیوب را شناسایی کنید. البته لازم به ذکر است که برای رفع این خرابی و تعمیر این قطعات نیاز به دانش و تخصص است. به همین سبب بهترین راه حل برای رفع این خرابی، مراجعه به نمایندگی تعمیر ماکروویو توشیبا می باشد.

تعمیر گرم نکردن ماکروفر توشیبا

گرم نکردن غذا از دیگر ایراداتی است که ممکن است با آن روبرو شوید. این ایراد به دلیل خرابی در یکی از قطعات دستگاه، شامل ترموستات، برد، دیود و خازن رخ می دهد. هر کدام از این قطعات را می توان جزو مهمترین قطعاتی دانست که نقش مهمی در عملکرد مایکروفر دارند. از این رو احتمالاً نتوانید از عهده تعمیرات آنها برآیید. به همین سبب اکثر مراجعه کنندگان به نمایندگی تعمیرات این محصول، خواستار تعمیر و یا تعویض یکی از این قطعات می باشند. شما نیز با این نمایندگی تعمیر مایکروفر توشیبا تماس گرفته و از خدمات آن در جهت رفع این ایراد کمک بگیرید.

تعمیر ماکروفر اسلامشهر

تعمیر دود کردن ماکروفر توشیبا

یکی از ایراداتی که موجب وحشت کاربران می شود، دود کردن دستگاه است، زیرا تصور می کنند که مایکروفرشان آتش گرفته است. این در حالی است که این امر نشان دهنده استفاده نادرست شما از این محصول می باشد. روند کار مایکروفرها به گونه ای است که به هنگام پخت غذا موجب پرت شدن چربی ها و خرده مواد غذایی به اطراف می شوند. از این رو باید به صورت دوره ای، محفظه داخل آن را با استفاده از مواد مناسب، تمیز کنید. در غیر این صورت این مواد به دلیل حرارت بالای داخل دستگاه، حین کار آن سوخته و باعث انتشار دود می شوند.

اما اگر داخل دستگاه تمیز است، ممکن است انتشار دود دارای دلیل دیگری باشد. سوختن قطعات داخلی و یا ذوب شدن اتصالات داخلی دستگاه می تواند موجب ایجاد این دود شود. از این رو در این موارد باید دستگاه را فوراً خاموش کرده و درصدد تعمیر ماکروویو توشیبای خود باشید.

تعمیر روشن نشدن لامپ ماکروفر توشیبا

حتماً دیده‌اید که در داخل مایکروفر، لامپی تعبیه شده است که با روشن کردن آن می توانید روند پخت غذا را شاهد باشید. در برخی موارد با کم شدن نور این لامپ و یا عدم روشن شدن آن مواجه هستیم. در این حالت برای تعمیر مایکروفر توشیبا باید تنظیمات دستگاه را چک کنید تا از مناسب بودن تنظیمات نور آن مطمئن باشید. در صورتی که لامپ اصلاً روشن نشود احتمالاً این قطعه سوخته است و باید آن را تعویض کنید؛ اما اگر ایراد به وجود آمده به قوت خود باقی ماند باید اتصالات را به دست تکنسینی معتبر، چک کنید.

تجربه تعمیر تخصصی ماکروفر توشیبا با الکرا سرویس

برای این که مایکروفر معیوب خود را به صورت تخصصی، تعمیر کنید پیشنهاد ما به شما الکرا سرویس، نمایندگی تعمیر ماکروویو توشیبا است. مدیریت این نمایندگی به منظور جلب رضایت مشتریان خود، خدمات ویژه ای را تعیین کرده است و با استفاده از کادری مجرب، نیازهای مشتریان در جهت تعمیرات این دستگاه ها را رفع می کند.

خدمات این مجموعه در تعمیر مایکروفر توشیبا به شرح زیر است:

الکرا سرویس ارائه دهنده خدمات در محل

این نمایندگی، خدمات خود را در محل ارائه می کند. زمانی که شما به صورت تلفنی و یا آنلاین با این مرکز تماس گرفته و درخواست خود را مبنی بر دریافت خدمات تعمیرات، ثبت کردید کارشناسان این مرکز، تکنسین ها را به محل شما اعزام می کنند. آنها با هماهنگی قبلی در منزل یا محل کار شما حاضر شده و تعمیرات دستگاه را انجام می دهند.

ضمانت خدمات تعمیرات در الکرا سرویس

تعمیر مایکروفر توشیبا در این مرکز به دست تکنسین های متخصص انجام می شود. آنها تعمیر قطعات را بر تعویض قطعات معیوب در اولویت قرار می دهند و در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اصل استفاده می کنند. به همین خاطر به عملکرد خود اطمینان داشته و این خدمات را ضمانت می کنند. این ضمانت نامه دارای شش ماه اعتبار است که خیال مشتریان را از بابت کیفیت عملکرد دستگاه بعد از تعمیر، مطمئن خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس