تعمیر ماکروفر مجیک در تهران

 

یکی از لوازم خانگی که در دنیای پر مشغله امروزی توانسته کمکی بزرگ در پخت و پز باشد، ماکروفرها هستند. این محصولات به دلیل فناوری های به کار رفته در طراحی و ساخت آنها می توانند در مدت زمان کمی، غذایی با کیفیت عالی و سالم را پخته و در اختیار کاربران قرار دهند. مجیک به عنوان یکی از برندهای مطرح در دنیای لوازم خانگی، یکی از برندهای معتبری است که ماکروفرهایی با کیفیت و کارایی بالا به بازار عرضه می کند. کاربران این دستگاه ها باید در استفاده از آنها به تمامی نکات ایمنی و نکات مهم در نحوه استفاده از آنها توجه داشته باشند تا کمتر با خرابی در این محصولات مواجه شوند؛ اما اگر به هر دلیل با ایراد در عملکرد این دستگاه روبرو شدید نباید آن را نادیده بگیرید. سریعاً نسبت به تعمیر ماکروفر مجیک اقدام کرده و برای این کار از مراکز معتبر کمک بگیرند.

نکات مهم در استفاده از ماکروفر مجیک

ماکروفرهای مجیک دارای طراحی هوشمندانه ای بوده و در ساخت آنها از قطعات باکیفیت استفاده شده است. این دستگاه دارای قابلیت های منحصر به فردی بوده و کار با آنها بسیار راحت است. کاربران این دستگاه ها برای این که بتوانند از این محصول، بهره وری بهینه ای داشته باشند باید دفترچه راهنمای آن را به صورت کامل مطالعه کرده و نکات مهم در رابطه با استفاده از آن را به خوبی رعایت کنند.

طبق تجربه و نظرات کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماکروفر مجیک، کاربران نباید این دستگاه را به صورت خالی، روشن نگه دارند، تنظیمات آن را به درستی انجام داده و پس از هر بار استفاده، داخل آن را تمیز کنند. این دستگاه را باید در جایی مناسب قرار داده و هرگز از آن برای گرم کردن آب استفاده نکنند. حجم غذایی که در داخل ماکروفر قرار داده می شود باید با ظرفیت دستگاه همخوانی داشته باشد. هرگز از ظروف و قطعات فلزی در داخل ماکروفر استفاده نشود. استفاده مداوم از این محصول موجب آسیب دیدن و خرابی آن خواهد شد.

با رعایت این موارد می توان کیفیت کار دستگاه را افزایش داده و از افت راندمان کار آن و کاهش طول عمر این محصول، جلوگیری به عمل آورد.

ایرادات رایج در ماکروفر مجیک

به دلیل استفاده از قطعات متعدد در ساختمان ماکروفر، ممکن است با خرابی های متفاوتی در آن روبرو باشیم. در این موارد برای تعمیر ماکروفر مجیک، بهتر است با این ایرادات و دلایل اصلی بروز آنها آشنا باشید. در غیر این صورت ممکن است روند عیب یابی به اشتباه طی شده و به همین سبب نیز تعمیرات به بی راهه کشیده شود. با توجه به این مسئله، این بخش از مطلب را به بررسی ایرادات رایج در ماکروفر مجیک اختصاص داده ایم. در این بخش، خرابی های متداول دستگاه را معرفی کرده و دلایل بروز آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.

جرقه زدن ماکروفر مجیک

یکی از مهمترین و متداول ترین ایراداتی که کاربران این دستگاه از آن شکایت دارند، جرقه زدن ماکروفر است. همان گونه که در بخش قبل نیز گفته شد، در داخل این دستگاه ها نباید از قطعات و ظروف فلزی استفاده شود. در صورت استفاده از این تجهیزات، به دلیل این که امواج منتشر شده از مگنترون ممکن است به آنها برخورد کند، جرقه هایی در دستگاه ایجاد می شود. چنانچه به هر دلیلی با این ایراد در این محصول مواجه شدید باید سریعاً دستگاه را خاموش کرده و این ظروف و یا فویل آلومینیومی را از داخل دستگاه خارج کنید. البته به جز این مورد، کثیف بودن داخل دستگاه نیز می تواند در بروز این خرابی مؤثر باشد.

در صورتی که ایراد به هیچ کدام از این موارد مربوط نباشد بهتر است با نمایندگی تعمیرات ماکروفر مجیک تماس گرفته و از خدمات آن برای تعمیر این دستگاه کمک بگیرید، زیرا ممکن است ایراد در قطعات داخلی دلیل بروز این ایراد باشد و در صورت نادیده گرفتن آن، سطح خرابی گسترده تر شود.

تعمیر ماکروفر مایسان

کار نکردن گریل ماکروفر مجیک

نمایندگی تعمیرات ماکروفر مجیک در تهران

یکی از موارد پرتکرار برای تعمیر ماکروفر مجیک، کار نکردن بخش گریل آن است. این بخش زمانی کار نمی کند که المنت آن خراب شده و یا سوخته باشد. برای این که بررسی کنید که المنت آسیب دیده یا خیر، باید آن را تست کنید. در این حالت، ماکروفر را در حالت درب باز قرار داده و آن را روشن کنید. در صورتی که المنت بخش گریل، شروع به گرم شدن کرد، نشان از این است که این قطعه سالم است و باید بخش های دیگر، مورد بررسی قرار گیرند؛ اما در مواردی که المنت داغ نشده و رنگ آن تغییر نکرده باشد، باید المنت را تعویض نمود.

روشن نشدن ماکروفر مجیک

روشن نشدن ماکروفر از ایراداتی است که شاید دلایل ساده ای منجر به بروز آن شده باشد. به عنوان مثال، ایراد در پریز، قطع بودن جریان برق و یا پارگی در کابل دستگاه می توانند از جمله این موارد باشند. این بخش ها را بررسی کرده و در صورتی که مشخص شد هیچ کدام از این موارد، دلیل خرابی نیستند باید سراغ قطعات داخلی دستگاه بروید.

برای این کار باید قاب پشتی دستگاه را باز کرده و اجزای داخلی را بررسی کنید. از قطعاتی که باید در این موارد مورد بررسی قرار گیرند می توان به فیوزهای، میکروسوئیچ ها، خازن، مگنترون و ترموستات اشاره کرد. به دلیل این که بررسی، تعمیر و تعویض این قطعات نیاز به تخصص دارد توصیه می شود این بررسی ها را به تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماکروفر مجیک بسپارید.

بسته نشدن درب ماکروفر مجیک

در صورتی که درب دستگاه بسته نشود، ماکروفر شروع به کار نمی کند. این امر باعث می شود تا کاربران در این موارد سریعاً نسبت تعمیر ماکروفر مجیک اقدام کنند. دلیل این که درب دستگاه بسته نمی شود، خرابی میکروسوئیچ های درب است. زمانی که این قطعات سالم باشند، قفل درب با آنها چفت شده و با بسته شدن درب، جریان برق در سیستم داخلی ماکروفر برقرار می شود. به این ترتیب شاهد روشن شدن دستگاه خواهیم بود. در غیر این صورت، درب بسته نمی شود. از این رو باید این قطعات مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز، آنها را با قطعات جدید تعویض کنید.

تعمیر تخصصی ماکروفر مجیک با خدمات الکرا سرویس

در صورتی که از کاربران ماکروفر مجیک هستید و با خرابی در این دستگاه مواجه شده اید، توصیه می شود از اقدامات خودسرانه خودداری کرده و تعمیرات این محصول را به دست تکنسین های الکرا سرویس، نمایندگی تعمیرات ماکروفر مجیک بسپارید. این مرکز با ارائه خدمات ویژه در راستای تعمیرات این دستگاه، شما را در جهت تعمیرات اصولی این محصول یاری می کند. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر ماکروفر توکار لتو

  • تعمیر در محل: این مرکز به منظور کاهش هزینه های تعمیرات و همچنین تسهیل روند تعمیرات برای مشتریان، خدمات خود را در محل ارائه می کند. به این صورت که بعد از تماس مشتری، تکنسین های این نمایندگی با تجهیزات کامل به محل اعزام شده و تعمیرات را در حضور مشتری انجام می دهند.
  • تعمیر قطعات به جای تعویض قطعات معیوب: تعمیرکاران این مرکز در کار خود وارد بوده و به همین جهت نیز تعمیر قطعات را بر تعویض آنها ترجیح می دهند. در صورتی هم که قطعه معیوب قابلیت تعمیر نداشت، از قطعات اصل برای تعویض آنها استفاده می گردد.
  • تعمیر با هزینه مناسب: تعمیرات در این مرکز بر اساس نرخ های مصوب صورت گرفته و در جهت شفاف سازی این هزینه ها، فاکتور به مشتری ارائه می شود.
  • ضمانت خدمات: این نمایندگی برای تعمیر ماکروفر مجیک، ضمانت شش ماهه خدمات در نظر گرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس