تعمیر ماکروفر مایرباخ در تهران

در زندگی مدرن امروزی، ماکروفر را می توان جزو جدایی ناپذیر لوازم خانگی دانست. این محصولات دارای قابلیت های مختلفی بوده و کاربران را یاری می کنند تا غذای مورد نظر را در کمترین زمان ممکن، بپزند. مایرباخ جزو برندهای معتبری است که در زمینه طراحی و ساخت انواع ماکروفرها، قدم های بزرگی برداشته و محصولاتی با کیفیت بالا به بازار ارائه کرده است. کاربران این محصول باید در استفاده از آن به موارد ایمنی و نحوه استفاده از آن که در دفترچه راهنمای آن قید شده است، عمل کنند. در غیر این صورت احتمال خرابی در آن افزایش پیدا کرده و نیاز به تعمیر ماکروفر مایرباخ خواهید داشت. در این موارد توصیه می شود از انجام اقدامات خودسرانه خودداری کرده و کار را به تعمیرکار ماکروفر بسپارید.

آموزش تعمیر ماکروفر مایرباخ

در تعمیر ماکروفرهای مایرباخ باید به این موضوع دقت کنید که این محصولات دارای ساختمانی متشکل از چندین قطعه است که هر کدام از این قطعه ها دارای خصوصیات ویژه ای بوده و تعمیر آنها باید به صورت حرفه ای انجام شود؛ بنابراین از سپردن دستگاه به مراکز غیر مجاز خودداری کنید. طبق آموزش تعمیرات مایکروفر مایرباخ، باید عیب یابی دستگاه به صورت حرفه ای انجام شده و پس از شناسایی قطعه یا قطعات معیوب، اقدامات لازم برای تعمیر آنها انجام شود. تکنسین های نمایندگی تعمیر مایکروفر مایرباخ در برخی موارد که قطعات قابلیت تعمیر ندارند، اقدام به تعویض آنها می کنند.

برای این که بتوانید تشخیص دهید که ایراد دستگاه به کدام قطعه ربط دارد و برای تعمیر آن باید چه کرد باید با ایرادات متداول این دستگاه آشنایی داشته باشید.

این ایرادات به شرح زیر هستند:

روشن نشدن ماکروفر مایرباخ

یکی از ایرادات مهمی که اکثر مراجعه کنندگان به نمایندگی تعمیر ماکروفر مایرباخ از آن گله دارند، روشن نشدن دستگاه است. در این حالت باید قبل از تماس با تکنسین ها، دلایلی چون قطعی برق، ایراد در پریز، پارگی کابل و … را بررسی کنید. در صورتی که ایرادی در این مورد نباشد باید دلایلی مانند ایراد در اتصالات دستگاه، خرابی ترموستات، ایراد در خازن، ترانس و برد را بررسی کنید. البته با توجه به این که این قطعات دارای ساختمانی حساس هستند باید تعمیر آن را به دست تکنسین های معتبر بسپارید. این تعمیرکاران، قطعات یاد شده را بررسی کرده و در صورت نیاز، آنها را تعویض خواهند کرد.

مطالعه کنید » تعمیر ماکروفر اسلامشهر

دود کردن ماکروفر مایرباخ

شاید به هنگام کار با ماکروفر با دود کردن آن مواجه شوید. این ایراد در اغلب موارد به نحوه استفاده از دستگاه برگردد، زیرا کثیف بودن داخل ماکروفر باعث می شود تا مواد غذایی و چربی های موجود در آن به دلیل حرارت بالا، بسوزند. در این حالت با انتشار دود از این محصول مواجه خواهیم شد. در این موارد، تکنسین های نمایندگی تعمیرات مایکروفر مایرباخ توصیه می کنند تا بعد از هر بار استفاده از این محصول، داخل آن را تمیز کنید.

از دیگر دلایل بروز این ایراد، قرار دادن ظروفی با دسته چوبی یا پلاستیکی در این دستگاه می باشد. توجه داشته باشید که تنظیم درجه حرارت دستگاه و تایم پخت غذا به صورت نامناسب، باعث سوختن غذا شده و منجر به انتشار دود خواهد شد.

به جز این مورد برای تعمیر ماکروفر مایرباخ که دود تولید می کند باید اتصالات داخلی آن را نیز بررسی نمود. در صورت ایراد در این بخش، بخشی از سیم ها سوخته و تولید دود می کنند. در این حالت باید این سیم ها را تعویض نمود.

وجود سر و صدای اضافی در ماکروفر مایرباخ

نمایندگی تعمیر ماکروفر مایرباخ در تهران

ماکروفر جزو آن دسته از لوازم خانگی است که سر و صدایی تولید نمی کند. این در حالی است که در صورت وجود خرابی در آن، صدای ناهنجاری از آن منتشر می شود. در عیب یابی مایکروفر مایرباخ که صدای اضافی دارد باید نحوه قرار گرفتن سینی چرخان در جای خود را بررسی کنید تا به صورت صحیح به محل مورد نظر وصل شده باشد. در ضمن باید بررسی کنید که کوپلر دستگاه نشکسته باشد. این قطعه در بخش زیر سینی قرار داشته و وظیفه چرخاندن سینی را دارد.

به جز این قطعات باید پره های فن آن را نیز چک کنید. اگر یکی از این پره ها شکسته باشد تولید صدا خواهد کرد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات مایکروفر مایرباخ با تعویض این فن، مشکل را رفع می کنند.

نچرخیدن سینی گردان ماکروفر مایرباخ

در داخل محفظه ماکروفر، سینی قرار دارد که به صورت چرخان است. چنانچه این سینی نچرخد، غذا به صورت نیم پز شده و یا یک طرف آن سوخته و طرف دیگر، نخواهد پخت. از این رو مهم است که در چرخش این قطعه، ایرادی وجود نداشته باشد؛ بنابراین در صورت مواجهه با ایراد، فوراً نسبت به تعمیر ماکروفر مایرباخ اقدام کنید.

در صورتی که سینی نچرخد، تعمیرکار ماکروفر مایرباخ ابتدا کوپلر را بررسی می کند و سپس سراغ موتور دستگاه خواهد رفت. با بررسی و عیب یابی این قطعات و تعمیر آنها، مشکل برطرف می شود.

تعمیر اصولی ماکروفر مایرباخ با الکرا سرویس

همانگونه که گفته شد برای این که عیب یابی و تعمیرات مایکروفر به صورت اصولی انجام شود باید به نمایندگی تعمیر مایکروفر در تهران مراجعه کنید. الکرا سرویس که نمایندگی تعمیرات این محصول را دارد با کادر مجربی که دارد تعمیرات این محصول را در مدت زمان کم و به صورت حرفه ای انجام می دهد.

مطالعه کنید » نمایندگی سولاردوم ال جی در اصفهان

خدمات الکرا سرویس برای تعمیر این محصول به شرح زیر است:

  • تعمیر در محل و منزل: کارشناسان این نمایندگی برای این که متقاضیان از بابت حمل و انتقال ماکروفر به محل نمایندگی با مشکلی مواجه نشوند، تکنسین های خود را به محل و منزل مشتری اعزام می کنند. البته مشتریان در صورت تمایل می توانند به آدرس نمایندگی تعمیرات ماکروفر مایرباخ در تهران نیز مراجعه کرده و شخصاً دستگاه را به نمایندگی تحویل دهند.
  • تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن: در صورتی که برای تعمیر ماکروفر مایرباخ به مراکز غیرمجاز مراجعه کنید متوجه خواهید شد که در مرحله اول، اقدام به تعویض قطعات کرده و هزینه بالایی را از شما درخواست خواهند کرد. این در حالی است که تکنسین های این مرکز، ابتدا قطعات را عیب یابی کرده و سپس تلاش خود را می کنند تا این قطعات را تعمیر کنند. آنها تنها در صورتی اقدام به تعویض این قطعات می نمایند که قابلیت تعمیر نداشته باشند. در این حالت نیز از قطعات اورجینال استفاده می کنند تا کیفیت کار دستگاه با ایرادی مواجه نشود.
  • ضمانت خدمات: تمامی خدماتی که در این مرکز ارائه می شود به صورت ضمانتی هستند. به این صورت که در پایان کار، تعمیرکار کارت گارانتی به مشتری ارائه می کند که دارای شش ماه اعتبار است. در این مدت در صورت وجود ایراد در بخش تعمیر و یا قطعه تعویض شده، مشتریان می توانند از این کارت استفاده کرده و تعمیرات را به صورت رایگان انجام دهند.
  • شفاف سازی هزینه ها: در مورد هزینه های تعمیر ماکروفر مایرباخ در این مرکز باید به این نکته اشاره کنیم که هزینه های تعمیر در این مرکز به صورت منصفانه و بر اساس نرخ های مصوب تعیین می شوند. در ضمن این هزینه ها در فاکتوری یادداشت شده و برای مشتریان شفاف سازی می شوند. به این ترتیب اعتماد دوطرفه ای میان نمایندگی و مشتریان به وجود آمده و متقاضیان خواهند توانست با هزینه کمی، دستگاه مورد نظر را تعمیر کرده و در اختیار داشته باشند.

 

مطالعه کنید » تعمیر ماکروفر صنعتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس