نمایندگی تعمیر ماکروفر در غرب تهران

 

 

ماکروفرها را می توان جزو محبوب ترین لوازم خانگی از نظر بانوان و برخی از آقایان دانست، زیرا با استفاده از آنها می توان پخت غذاها را با کیفیت بالا و در مدت زمان کمی انجام داد. این در حالی است که اگر با خرابی در آنها مواجه شویم ممکن است کیفیت و کارایی آنها تحت تأثیر قرار گرفته و شاهد بروز مشکلاتی در پخت و پز باشیم. از این رو اغلب کاربران این دستگاه ها در صورت مشاهده ایراد و اشکالی در عملکرد این محصولات، درصدد برمی آیند تا ایرادات آن را پیدا کرده و برطرف کنند. در این موارد می توانید با نمایندگی تعمیر ماکروفر غرب تهران تماس گرفته و از خدمات آن بهرمند شوید.

برخی کاربران در این حالت، خود دست به کار شده و تا حدودی نیز موفق عمل می کنند و می توانند خرابی به وجود آمده را رفع کنند. البته این در صورتی است که دانش و تجربه ای در زمینه تعمیرات داشته باشند؛ اما برخی ایرادات به قدری تخصصی هستند که بدون حضور تعمیرکار ماهر، نمی توان آن را عیب یابی و تعمیر کرد.

ایرادات رایج در ماکروفرها کدامند؟

در ساختمان ماکروفر ها از قطعات مختلفی استفاده شده است. هر کدام از این قطعات دارای وظیفه ای مشخص هستند و ایراد در هر کدام از آنها می تواند باعث ایجاد خرابی خاصی در دستگاه شود. افرادی که قصد دارند تا به صورت شخصی نسبت به رفع این خرابی ها اقدام کنند باید با این قطعات، ساختار آنها و همچنین وظیفه این قطعات در دستگاه آشنایی داشته باشند. به این ترتیب می توانند ایراد به وجود آمده را عیب یابی کرده و اقدامات لازم در جهت تعمیر آنها را انجام دهند.

طبق تجربه و نظرات کارشناسان نمایندگی های مجاز تعمیرات مایکروفر توصیه می شود در صورت عدم آشنایی با این موارد و یا عدم داشتن تجربه تعمیرات، از دست کاری دستگاه خودداری کنید، زیرا این کار باعث می شود سطح خرابی دستگاه وسیع تر شود. در ضمن در صورت نیاز مایکروفر به تعمیرات، هیچ گاه این کار را به دست افراد ناشناس و فعال در مراکز غیر مجاز، نسپارید. این کار باعث می گردد تا هم خرابی ماکروفر به صورت اصولی برطرف نشود و هم اینکه در طولانی مدت، هزینه تعمیرات افزایش یابد.

تعمیر دود کردن ماکروفر

یکی از ایراداتی که مراجعه کنندگان به نمایندگی تعمیر ماکروفر غرب تهران از آن شاکی هستند، دود کردن دستگاه است. بر اساس نظر متخصصین حوزه تعمیرات، این ایراد زمانی رخ می دهد که داخل دستگاه تمیز نباشد. زمانی که امواج به مواد غذایی برخورد می کنند باعث می شوند تا خرده مواد غذایی و چربی به اطراف پرتاب شوند. اگر بعد از اتمام کار دستگاه، داخل آن را تمیز نکنید قطعاً در نوبت بعدی به دلیل حرارتی که در مایکروفر ایجاد می شود، این مواد سوخته و تولید دود می کنند. از این رو لازم است در هر بار استفاده، داخل ماکروفر را تمیز کنید.

عامل دیگری که در این مورد دخالت دارد، تنظیمات نادرست است. اگر دمای دستگاه، بیش از حد شود باعث سوختن غذا و در نتیجه، تولید دود می شود؛ اما اگر ایراد به وجود آمده، ربطی به این موارد نداشت باید قطعات داخلی مخصوصاً اتصالات داخلی آن بررسی شود.

تعمیر ماکروفر اسلامشهر

تعمیر گرم نکردن ماکروفر

نمایندگی تعمیر ماکروفر غرب تهران

از دیگر ایراداتی که در مایکروفر ایجاد می شود گرم نکردن مواد غذایی است. اساس کار این دستگاه بر آن است که با تولید امواج، باعث ایجاد حرارت در دستگاه شده و در نهایت، مواد غذایی را گرم کند. در صورتی که چنین اتفاقی نیافتد در واقع، ماکروفر قادر نخواهد بود وظیفه اصلی خود را انجام دهد. یکی از دلایل گرم نکردن غذا توسط این دستگاه این است که لامپ مگنترون نتواند به درستی کار کند. در وهله بعد باید ترموستات را بررسی کنید. خرابی این قطعه مانع از اندازه گیری صحیح دمای داخل دستگاه شده و ممکن است سبب جلوگیری از ایجاد حرارت در آن شود. دیود، خازن و برد دستگاه از دیگر قطعاتی هستند که باید در تعمیرات مایکروفر در این حالت، مورد بررسی قرار گیرند.

تعمیر سر و صدای زیاد در ماکروفر

یکی دیگر از ایراداتی که تعمیر آن در لیست خدمات نمایندگی تعمیر ماکروفر غرب تهران قرار دارد، رفع سر و صدای اضافی دستگاه است. این محصول به دلیل نوع طراحی و ساخت خود، بدون ایجاد هیچ سر و صدایی کار می کند. به همین دلیل وجود صدای اضافی در آن، خبر از خرابی و ایراد در بخشی از آن می دهد. اولین دلیلی که باید برای رفع این خرابی، مد نظر باشد تراز بودن دستگاه است.

در ضمن باید فن دستگاه را نیز بررسی کنید. اگر یکی از پروانه های فن شکسته باشد باعث می شود تا حین کار دستگاه، صدای اضافی در آن به وجود آید. شکستگی کوپلر نیز از ایرادات دیگری است که منجر به این خرابی می شود. در این موارد باید آن را تعویض کنید.

تعمیر ماکروفر ستارخان

تعمیر روشن نشدن ماکروفر

اگر ماکروفر شما روشن نمی شود باید برای تعمیرات مایکروفر، دلایل متعددی را مد نظر داشته و آنها را بررسی کنید. یکی از این موارد، بررسی وجود جریان برق در دستگاه است. برای این کار باید عدم قطعی برق و عدم ایراد در پریز، دوشاخه و کابل دستگاه را بررسی کنید. سپس نوبت به اتصالات داخلی دستگاه می رسد. در صورتی که ایراد در این بخش ها نباشد باید از بسته شدن صحیح درب مایکروفر مطمئن شوید؛ زیرا اگر درب دستگاه به درستی بسته نشود مانع از رسیدن جریان برق به دیگر قطعات شده و دستوری مبنی بر روشن شدن دستگاه، صادر نمی شود. چنانچه درب به درستی بسته نشود باید میکروسوئیچ ها را بررسی کرده و ایراد موجود در آن را برطرف نمایید.

تعمیر حرفه ای ماکروفر با الکرا سرویس

در صورت خرابی مایکروفر باید تعمیرات آن به صورت اصولی انجام شود. در غیر این صورت شاهد بروز خرابی مجدد در دستگاه بعد از مدتی خواهیم بود. به همین منظور کارشناسان و تکنسین های الکرا سرویس، نمایندگی تعمیر ماکروفر غرب تهران با استفاده از تجربه و دانش خود و اتخاذ تصمیمات درست برای تعمیر دستگاه اقدام می کنند. به این ترتیب شاهد تعمیر تخصصی دستگاه های معیوب در این مرکز هستیم. این مجموعه با ارائه خدمات ویژه ای توانسته در سال های اخیر، عملکرد موفقی از خود نشان داده و به یکی از مراکز مورد اعتماد متقاضیان تبدیل شود.

از خدمات این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه خدمات تعمیرات تخصصی

در این نمایندگی به منظور ارائه خدمات تعمیرات مایکروفر از افراد حرفه ای و آشنا به روند کار استفاده شده است. این تعمیرکاران دارای دانش و تخصص کافی در این زمینه بوده اند و با گذراندن دوره های تخصصی، با ساختمان انواع مایکروفر، مایکروویو و سولاردام آشنا شده اند. از این رو می توانند در مدت زمان بسیار کمی، آن را عیب یابی کرده و خدمات مناسب برای تعمیر آنها را ارائه کنند. این تکنسین ها به دلیل مهارتی که دارند و تجربه ای که کسب کرده اند تعمیر قطعات را بر تعویض آنها ترجیح داده و فقط در صورتی که این قطعه یا قطعات، قابلیت تعمیر نداشته باشند اقدام به تعویض آنها، آن هم با استفاده از قطعات اورجینال می کنند.

ارائه خدمات در محل و منزل

از دیگر خدمات ویژه ای که الکرا سرویس، نمایندگی تعمیر ماکروفر غرب تهران ارائه می کند انجام تعمیرات در محل و منزل است. زمانی که مشتریان با این مرکز به صورت تلفنی و یا آنلاین تماس گرفتند، کارشناسان زمان حضور تعمیرکار در منزل و محل را با آنها هماهنگ کرده و در موعد مقرر، تکنسین ها را به صورت مجهز به محل اعزام می کنند. این افراد در زمان حضور در محل، ابتدا دستگاه را عیب یابی کرده و سپس اقدامات لازم در جهت تعمیرات را انجام می دهند.

ارائه خدمات تعمیرات به صورت تضمینی

این مرکز برای این که خیال مشتریان خود را از بابت کیفیت تعمیرات و قطعات مورد استفاده در آنها، راحت کند ضمانت نامه ای به آنها ارائه می نماید. این ضمانت نامه در پایان کار به مشتری تقدیم شده و دارای شش ماه اعتبار می باشد. در طول این شش ماه، مشتریان اجازه دارند در صورت خرابی قطعه یا قطعات تعمیر و یا تعویض شده به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات آن بهرمند شوند. تکنسین ها در این حالت موظف هستند تمامی خدمات را به صورت رایگان به مشتریان ارائه دهند.

شفاف سازی هزینه ها

در نمایندگی تعمیر ماکروفر غرب تهران، بر خلاف بسیاری از مراکزی که به دنبال کسب سود بیشتر هستند، هزینه تعمیرات بر اساس تعرفه هایی که از طرف اتحادیه مشخص می شود تعیین شده است. این امر باعث می شود تا متقاضیان متحمل فشار اقتصادی نشده و با هزینه بسیار مناسبی، مایکروفر معیوب خود را تعمیر نمایند. به منظور آسوده خاطر بودن مشتریان و ایجاد اعتماد دو طرفه میان متقاضیان و نمایندگی، فاکتوری دربردارنده تمامی خدمات ارائه شده و هزینه هر کدام از آنها به مشتری ارائه می شود.

با استفاده از خدمات تعمیرات مایکروفر که در الکرا سرویس به عنوان تعمیر ماکروفر غرب تهران ارائه می شود می توانید مایکروفر معیوب خود را در سریع ترین زمان ممکن و تحت نظارت خود، تعمیر کرده و تحویل بگیرید. در این حالت می توانید از کیفیت و کارایی دستگاه بعد از تعمیر نیز آسوده خاطر باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس