نمایندگی تعمیر ماکروفر ستارخان

به جرئت می توان ماکروفر را جزو لوازم ضروری در هر منزلی دانست. این محصول با قابلیت هایی که دارد می تواند بهترین کمک برای بانوان به هنگام آشپزی باشد. امروزه ماکروفرها به گونه ای طراحی می شوند که علاوه بر پخت بی نظیر غذا، مواد مغذی موجود در آن را نیز حفظ کرده و به سلامت خوراک انسان ها کمک کنند. وجود قابلیت های مختلف در ساختمان این محصولات سبب شده تا ساختار آنها دارای پیچیدگی هایی بوده و نیاز به مراقبت و استفاده صحیح داشته باشند. در غیر این صورت قطعاً با خرابی در عملکرد آنها مواجه خواهیم بود. در این موارد باید به نمایندگی های تعمیر مایکروفر این محصولات مراجعه کنید. الکرا سرویس به عنوان بهترین و معتبرترین مرکز تعمیرات، نمایندگی تعمیر مایکروفر ستارخان را بر عهده دارد.

تمامی شهروندان تهرانی، مخصوصاً ساکنین خیابان ستارخان می توانند با مراجعه به این مجموعه، از خدمات تعمیرات این مرکز استفاده کرده و ماکروفر معیوب خود را در مدت زمان کم و به صورت حرفه ای تعمیر کنند.

چگونه می توان ماکروفر را عیب یابی کرد؟

تعمیر ماکروفر نیازمند آن است که با ساختمان این دستگاه آشنا باشید. در این حالت به دلیل آشنایی با قطعات به کار رفته در این محصول و وظیفه هر کدام از آنها، می توان بررسی کرد که ایراد به وجود آمده به کدام قطعه مربوط است؛ بنابراین اصلی ترین موضوع در تعمیر این محصول، آشنایی با ساختمان ماکروفرها می باشد. به جز این مورد باید به تجهیزات لازم برای عیب یابی و تعمیر این محصول نیز دسترسی داشته باشید. از جمله این تجهیزات می توان به اهم متر، فیوز کش، پیچ گوشتی و قطعه معیوب از نوع اصل اشاره کرد.

به این ترتیب می توان روند عیب یابی و تعمیر را به صورت اصولی پیگیری کرد. البته لازم به ذکر است که قبل از اقدام به تعمیر باید با ایرادات رایج در ماکروفرها نیز آشنا باشید. در این حالت می توانید بررسی کنید که ایراد به کدام بخش، ربط داشته و آیا می توانید خودتان این خرابی را رفع کنید یا خیر.

تعمیر خاموش شدن ناگهانی ماکروفر

یکی از ایراداتی که اغلب متقاضیان تعمیر ماکروفر ستارخان از آن شکایت دارند، خاموشی ناگهانی آن است. در این مورد باید قبل از هر کاری بررسی کنید که جریان برق قطع نشده باشد. اگر جریان برق، برقرار باشد باید کلید دستگاه را بررسی کنید. ممکن است کلید پاور دستگاه تحت تأثیر ایراداتی چون داغ شدن بیش از حد و سوختن، از کار بیافتد. اگر ایرادی در این قطعه وجود داشته باشد باید آن را تعویض کنید. ایراد در پنل ماکروفر نیز می تواند باعث خاموشی ناگهانی این دستگاه شود. به جز این مورد، خرابی برد کنترل نیز جزو اصلی ترین عوامل خاموش شدن دستگاه به شمار می آید. این قطعات باید توسط تکنسین های مجرب بررسی شوند. به همین دلیل توصیه می شود از دستکاری دستگاه، خودداری کرده و آن را به دست تعمیرکاران مجرب بسپارید.

تعمیر جرقه زدن ماکروفر

نمایندگی تعمیر ماکروفر در ستارخان

جرقه زدن دستگاه از ایرادات مهمی است که باید سریعاً نسبت به عیب یابی و تعمیر آن اقدام کرد. برای این کار باید ابتدا با دلایل احتمالی بروز این خرابی آشنا باشید. از جمله این عوامل می توان به وجود فلز در محفظه دستگاه، آسیب به ورق نسوز ماکروفر، ایراد در لامپ مگنترون و آنتن آن اشاره کرد. با توجه به دلیل بروز این ایراد، شاید لازم باشد با نمایندگی تعمیر ماکروفر ستارخان تماس بگیرید.

ابتدا بررسی کنید که غذا را در چه ظرفی داخل دستگاه قرار داده اید؟ اگر ظرف مورد نظر از جنس فلز باشد و یا غذا را داخل فویل پیچیده و داخل ماکروفر قرار داده اید حتماً با جرقه زدن دستگاه مواجه خواهید شد، زیرا امواج دستگاه به آنها برخورد کرده و ایجاد جرقه می کنند. از قرار دادن این ظروف در ماکروفر جداً خودداری کنید.

بررسی کنید که سینی دستگاه و یا دیواره های آن دچار رنگ پریدگی نشده باشند. سینی و یا ظرف داخل ماکروفر نباید لب پریدگی داشته باشد. در ضمن بررسی کنید که آیا ورق میکا یا نسوز دستگاه ایرادی نداشته باشد. در غیر این صورت باید آن را تعویض کرد. لامپ مگنترون و آنتن سر لامپ این قطعه از دیگر قطعاتی هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند. در صورتی که ایرادی در این بخش ها وجود داشته باشد باید آنها را تعویض کرد تا مشکل رفع گردد.

تعمیر روشن نشدن ماکروفر

روشن نشدن ماکروفر یکی از ایراداتی است که باید دلیل آن را پیدا کرده و رفع نمود. به این منظور، توصیه می شود با نمایندگی تعمیر ماکروفر ستارخان تماس گرفته و از تکنسین های آن کمک بگیرید. برای این کار باید دستگاه را از برق بکشید تا خطری جان کسی را تهدید نکند. سپس باید پریز، کابل و دوشاخه دستگاه را چک کنید. اگر ایرادی در یکی از بخش ها وجود دارد آن را رفع کنید. اگر ایرادی در این قطعات وجود ندارد باید سراغ قطعات داخلی بروید.

برای این کار می توانید بدنه دستگاه را جدا کنید. این کار با باز کردن پیچ های زیر و پشت قاب بدنه، امکان پذیر است. سپس فیوز را از دستگاه خارج کرده و آن را با استفاده از اهم متر، بررسی کنید تا مطمئن شوید که جریان برق در آن وجود دارد. در این حالت اگر عدد نمایش داده شده بر روی اهم متر برابر صفر باشد، به این معنا است که قطعه، آسیبی ندیده است؛ اما اگر چنین نیست باید آن را تعویض کنید.

میکروسوئیچ های درب نیز از قطعات دخیل در این خرابی هستند و باید بررسی شوند. برای این کار، درب را باز و بسته کنید و با اهم متر، آنها را بررسی کنید. اگر عدد موجود بر روی صفحه اهم متر در حالت درب باز، بی نهایت بوده و در حالت بسته برابر صفر باشد، مشکلی وجود ندارد. در غیر این صورت باید میکروسوئیچ ها تعویض گردند.

بررسی موتور و فن نیز باید در عیب یابی این خرابی، مد نظر باشد.

تعمیر گرم نکردن ماکروفر

در صورتی که ماکروفر شما غذا را گرم نمی کند باید با مرکز تعمیر ماکروفر ستارخان تماس بگیرید. زیرا باید قطعاتی همچون دیود، برد، ترموستات، خازن و لامپ مورد بررسی قرار گیرند. اگر هر کدام از این قطعات به هر دلیلی دچار ایراد شده باشند باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرند. بررسی آنها به تخصص و تبحر نیاز دارد و کار افراد تازه کار نیست. در صورت ایراد در این قطعات می توان آنها را تعمیر کرد. اگر با تعمیر آنها، مشکل رفع نشد باید اقدام به تعویض آنها نمود.

تعمیر ماکروفر در الکرا سرویس، نمایندگی تعمیر ماکروفر در ستارخان

توصیه ای که کارشناسان حوزه تعمیرات لوازم خانگی به متقاضیان تعمیرات ماکروفر دارند این است که آنها را در نمایندگی های مجاز، تعمیر کنید. برای این کار باید مرکزی با رزومه ایده آل که خدمات مناسبی به مشتریان خود ارائه می کند را پیدا کنید.

الکرا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر ستارخان از مراکزی است که در طول فعالیت خود توانسته رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند، زیرا خدمات ویژه ای چون ارائه خدمات در محل، تعمیر توسط تعمیرکاران خبره و باتجربه، ارائه ضمانت شش ماهه خدمات، تعمیر با هزینه های مناسب و اولویت تعمیر بر تعویض قطعات را در لیست خدمات خود قرار داده است. تعمیرکاران این مرکز در صورت نیاز به تعویض قطعات معیوب از قطعات اورجینال و اصل استفاده می نمایند، زیرا استفاده از آنها سبب جلوگیری از افت راندمان کاری دستگاه خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس