تعمیر ماکروفر در ساختمان آلومینیوم

ماکروفر به یکی از وسایل پر کاربرد در زندگی روزمره ما تبدیل شده است به گونه ای که در اکثر خانه ها و همینطور شرکت ها جهت تسریع در گرم کردن غذا و صرفه جویی در زمان مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در انواع مختلف و با برند های گوناگونی ساخته و تولید شده است که هر کدام از آن ها ممکن است روزی نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشند. الکرا سرویس به عنوان یکی از مراکز تعمیر ماکروفر ساختمان آلومینیوم تهران ، سال هاست که به‌ شکل کاملاً تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. تعمیرات مایکروفر شما توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه در محل شما و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. بنابراین دیگر نیازی به انتقال و جابه جایی دستگاه و یا مراجعه حضوری نیست.

هنگامی که یک دستگاه دچار نقص فنی شود ممکن است نیاز به تعویض قطعه باشد و ما به مشتریان پیشنهاد می کنیم که تعویض قطعات و کارهای تعمیرات را که بسیار حساس می باشند به افراد متخصص ، تعمیرگاه ها و مراکز تعمیراتی معتبر واگذار کنند زیرا در این صورت می توانید از بابت تعمیرات صحیح و اصولی ، اورجینال بودن قطعات و ضمانت پس از تعمیر اطمینان خاطر داشته باشید.

رضایت مشتریان برای ما بسیار اهمیت دارد و یکی از مواردی که باعث می شود تا مراجعه کنندگان معمولی تعمیر ماکروفر در محل به مشتریان وفادار تبدیل شوند ، جلب رضایت آن ها بوسیله ی بالا بردن کیفیت خدمات است.

نگهداری و نحوه استفاده درست از ماکروفر در جلوگیری از خراب شدن آن بسیار مهم است. بر اساس تجربه الکراسرویس در این زمینه ، بسیاری از افرادی که به مراکز تعمیر ماکروفر ساختمان آلومینیوم جهت تعمیر مراجعه میکنند ، دستگاه آن ها به خاطر نداشتن اطلاعات و استفاده نادرست از این وسیله الکترونیکی خراب شده است. در ادامه چندین نکته کاربردی را با هم بررسی می کنیم.

نکات کاربردی هنگام استفاده و نگهداری از ماکروفر

ماکروفر وسیله جوشاندن آب نمی باشد

توجه داشته باشید که ماکروفر وسیله مناسبی جهت جوشاندن آب نمی باشد و بهتر است برای جوشاندن آب از کتری ، سماور و… استفاده کنید.

هرگز بصورت خالی ماکروفر را روشن نکنید

با روشن کردن ماکروفر به صورت خالی ، حرارتی که توسط آن تولید می شود جذب هیچ ماده غذایی نمی گردد و این انرژی توسط قطعات خود ماکروفر جذب می شوند که این امر موجب آسیب جدی به دستگاه خواهد شد.

این امکان وجود دارد که پس از چند بار تکرار این کار ، احتیاج به تعویض و یا تعمیر بعضی از قطعات باشد که در این صورت باید با مراکز تعمیر ماکروفر ساختمان آلومینیوم تماس بگیرید.

حتما از ترانس یا محافظ برق استفاده کنید

الکرا سرویس به همه مشتریان و مخاطبان خود پیشنهاد می کند که جهت جلوگیری از آسیب های ناشی از نوسانات شدید برق برای تمام وسایل الکترونیکی خود از محافظ برق استفاده کنند.

نوسانات ناشی از اتصال مستقیم دستگاه به برق می تواند به بورد و یا دیگر قطعات ماکروفر آسیب های جدی را وارد کند که در نتیجه شما نیازمند تعمیر و یا تعویض قطعات مایکروفر خود خواهید شد.

هیچوقت درب ماکروفر را محکم نبندید

درب ماکروفر ها دارای سیستم و مکانیسمی می باشند که اکثرا دارای چند سوییچ هستند. این سیستم کاملا ظریف و دقیق طراحی شده و با محکم بستن درب دستگاه احتمال بروز مشکل در این سوییچ ها بسیار زیاد است.

از این رو جهت جلوگیری از هزینه های اضافی و تعمیر ماکروفر در محل بهتر است به این نکته دقت کنید.

از ظروف مخصوص ماکروفر استفاده کنید

هرگز ظروف فلزی و فویل آلومینیومی را داخل ماکروفر قرار ندهید. فویل آلومینیومی و ظروف فلزی به دلیل ساختار اتمی خود در مقابل اشعه های ماکروفر موجب ایجاد جرقه در داخل کابین می گردند و باعث آسیب جدی به دستگاه می شوند.

همچنین به این نکته توجه کنید که از قرار دادن قاشق ، چنگال ، چاقو و یا دیگر ظروف فلزی و هر قطعه فلزی دیگر در داخل ماکروفر خود داری کنید ، به این علت که این کار باعث جرقه زدن در داخل ماکروویو می گردد و این اتفاق نیز باعث خرابی دستگاه می شود و حتی در شرایط بدتر امکان دارد که موجب آتش سوزی و هزینه های بیشتر نظیر تعمیر ماکروفر در محل شود.

تعویض لامپ ماکروفر

تعویض لامپ ماکروفر به نظر کار آسانی می آید و خیلی از افراد خودشان اقدام به تعویض آن می نمایند.

پیشنهاد می شود به علت وجود بریلیوم درون لامپ مایکروفر شخصا اقدام به تعویض آن نکنید و این کار را صرفا به دست تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای بسپارید. بریلیوم برای سلامتی به شدت مضر است و مسمومیت به همراه دارد.

الکرا سرویس ، یکی از بهترین مراکز تعمیر ماکروفر ساختمان آلومینیوم

نمایندگی تعمیر ماکروفر در ساختمان آلومینیوم

به شکل کلی می توان به موارد زیر برای مشکلات رایج ایجاد شده در دستگاه ماکروفر که احتیاج به اعزام متخصص خواهند داشت اشاره کرد.

در صورتی که هر کدام از مشکلات زیر برای دستگاه شما به وجود آمد کافیست با ما تماس بگیرید یا فرم درخواست تعمیر ماکروفر در محل را درون وبسایت تکمیل و ارسال نمایید تا در اسرع وقت تعمیرکاران به سوی شما اعزام شوند.

  • حرکت نکردن گردونه ماکروفر
  • روشن نشدن دستگاه
  • کامل شدن پخت و پز و صدا ندادن تایمر دستگاه
  • کارنکردن صفحه کلید
  • گرم نشدن غذا
  • روشن نشدن چراغ ماکروفر
  • کار نکردن فن
  • خرابی هواکش
  • صدای زیاد هنگام کارکردن دستگاه
  • خرابی مگنترون
  • جرقه زدن دستگاه و نشتی اشعه
  • و…

چرا باید از مراکز تعمیر قدیمی و با تجربه مانند الکراسرویس کمک بگیریم؟

استفاده از تعمیرکار ماکروفر متخصص و با تجربه

یکی از مهم ترین ویژگی های یک تکنسین مهارت می باشد. یک تکنسین و یا تعمیرکار ماکروفر می تواند از دو جهت مهارت خود را به دست آورد ، به صورت تجربی و با علم و دانش.

به شکل کلی یک تکنسین برا انجام یک تعمیر بی نقص باید هر دو ویژگی را دارا باشد و همچنین دانش خود را به روز کند.

چرا که امروزه طراحان لوازم خانگی ، انواع لوازم الکترونیکی را با تنظیمات متفاوت ، جدید و به روز به بازار عرضه می کنند و اگر تعمیرکار نتواند علم خود را به روز کند بدون شک نمی تواند به خوبی تعمیرات لوازم خانگی و همینطور تعمیر ماکروفر در محل را انجام دهد.

داشتن مهارت به سرعت عمل نیز کمک می کند. به این شکل که تعمیرکار می تواند عیب یابی را به سرعت انجام داده و دستگاه را در کمترین زمان ممکن تعمیر کند.

الکرا سرویس با دارا بودن متخصصین و تعمیرکاران مجرب و کاربلد در سطح شهر تهران توانسته‌ است که یکی از مراکز تعمیرات به‌ روز در این زمینه باشد.

تماس با مراکز تعمیر ماکروفر در محل و صرفه جویی در زمان

عدم انتقال مایکروفر به تعمیرگاه و صرفه جویی در وقت یکی از مزایای تماس با مراکز تعمیر ماکروفر ساختمان آلومینیوم می باشد.

در صورتی که بخواهید مایکروفر را شخصا به تعمیرگاه ببرید ، علاوه بر هزینه رفت و برگشت به تعمیرگاه ، باید به تنهایی آن را نیز حمل کنید.

علاوه بر این ترافیک نیز چند ساعتی از وقت شما را خواهد گرفت و همچنین امکان دارد که تعمیرکار از دانش و تجربه کافی برخوردار نباشد و به خوبی نتواند تعمیرات ماکروفر شما را انجام دهد و پس از چند روز متحمل ضرر و هزینه های اضافی شوید.

اما در شرایطی که تکنسین به محل شما بیاید ، علاوه بر این که در زمان صرفه جویی خواهید کرد و زودتر مایکروفر شما درست می شود ، در هزینه نیز صرفه جویی می کنید ، همچنین تعمیراتی که توسط تیم الکراسرویس انجام می شود دارای ضمانت می باشد.

استفاده از قطعات فابریک و اورجینال هنگام تعمیر

در هنگام تعمیر مایکروفر تعویض قطعه یکی از نگرانی های مشتریان می باشد. مشتریان به این علت نگران هستند که تعمیرکار قطعه دست دوم را جهت تعمیر مایکروفر آن ها مورد استفاده قرار دهد.

متخصصین و تعمیرکاران ماکروفر در الکرا سرویس موظف و متعهد می باشند تا در تعمیر وسیله شما از قطعات فابریک و اورجینال استفاده کنند.

به این نکته توجه کنید که تعمیرکاران در انتهای کار خود باید در فاکتور قطعه تعویض شده را درج و همچنین  ضمانت کنند ، بدین ترتیب خیال شما کاملا آسوده خواهد شد.

امروزه پیدا کردن قطعه اصل و اورجینال در بازار بسیار دشوار شده است ، به علت پیچیدگی های ماکروفر و استفاده زیاد از آن ها بهتر می باشد از تعمیرکار درخواست کنید که از قطعه اصل جهت تعمیر ماکروفر در محل شما استفاده نماید. از مزیت های استفاده از قطعه اصل در ماکروفر کارایی طولانی مدت آن می باشد.

جهت ثبت درخواست تعمیر خود و یا دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر ماکروفر ساختمان آلومینیوم ، هزینه های تعمیر و هر گونه پرسش دیگر نظیر زمان ارسال کارشناس فنی و … می توانید از طریق شماره های تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس