تعمیرات ماکروفر توکار لتو در تهران

 

یکی از ویژگی های ماکروفرهای مدرن این است که به صورت توکار طراحی می شوند. این امر سبب می شود تا فضای زیادی در آشپزخانه اشغال نشده و در حین حال، دکوراسیون این بخش از خانه ها، زیباتر دیده شود. یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید ماکروفرهای توکار، برند لتو است. ماکروفرهای این برند دارای کیفیت ساخت و عملکرد بی نظیری بوده و در حال حاضر جزو پرفروش ترین ماکروفرهای توکار به شمار می آید. با وجود تمامی این ویژگی ها توصیه می شود در استفاده از آن دقت کافی به خرج دهید تا سبب افزایش طول عمر آن شده و از ایجاد خرابی های متعدد در این محصول، جلوگیری نمایید. در صورتی هم که به هر دلیل با خرابی در آن مواجه شدید باید سریعاً نسبت به تعمیر ماکروفر توکار لتو اقدام کنید تا از وسعت گرفتن خرابی ها و درگیر شدن قطعات دیگر، پیشگیری شود.

عیب یابی و تعمیر ماکروفر توکار لتو

در ماکروفرهای توکار شاهد بروز انواع مختلفی از خرابی و ایرادات هستیم. با توجه به این که قطعات تعبیه شده در این دستگاه دارای وظایف متفاوتی هستند، خرابی هر کدام از آنها می تواند منجر به بروز ایرادات مختلف شود. از این رو برای عیب یابی و تعمیرات این محصول باید با ساختمان این دستگاه آشنایی داشته و بتوانید مرحله عیب یابی که مهمترین مرحله در تعمیرات به شمار می آید را به صورت اصولی انجام دهید. چنانچه این توانایی را ندارید توصیه می شود قبل از هر اقدامی با نمایندگی تعمیرات ماکروفر توکار لتو تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که هیچ گاه تعمیر لوازم خانگی معیوب را به تعمیرکارها و یا مراکز تعمیراتی که به صورت عمومی فعالیت می کنند و مجوزهای لازم را ندارند نسپارید، زیرا در این مراکز اغلب از تکنسین های تازه کار استفاده شده و ممکن است به منظور کسب سود بیشتر، برای تعویض قطعات از قطعات فیک و تقلبی استفاده گردد.

تعمیر نچرخیدن سینی ماکروفر

یکی از ایراداتی که کاربران ممکن است به هنگام کار با ماکروفرهای توکار با آن مواجه شوند، نچرخیدن سینی دستگاه است. این در حالی است که اگر این قطعه نچرخد، کیفیت پخت غذا افت خواهد کرد.

برای تعمیر ماکروفر توکار لتو در حالتی که سینی آن نمی چرخد ابتدا باید سراغ دلایل ساده که به نحوه استفاده کاربران از دستگاه ربط دارد رفت. بررسی کنید که حجم غذایی که در داخل دستگاه قرار داده اید زیاد نباشد، زیرا در این حالت به دلیل سنگینی، سینی قادر به چرخش نخواهد بود. در ضمن ابعاد ظرف داخل ماکروفر را نیز بررسی کنید. ممکن است به دلیل بزرگ بودن ظرف و گیر کردن به دیواره های دستگاه، سینی از چرخش باز ایستد. در غیر این صورت احتمالاً ایراد به قطعاتی چون کوپلر و موتور دستگاه برگردد که تعمیر و یا تعویض آنها باید به دست تکنسین های نمایندگی صورت گیرد.

مطالعه کنید » تعمیر ماکروفر ولنجک

تعمیر جرقه زدن ماکروفر

نمایندگی تعمیرات ماکروفر توکار لتو در تهران

اگر ماکروفر توکار شما در حین کار، جرقه بزند باید سریعاً دستگاه را خاموش کرده و آن را از برق جدا کنید تا احتمال آتش سوزی وجود نداشته باشد. برای عیب یابی این خرابی باید چک کنید که ظرف غذا از جنس فلزی نبوده و یا غذا را برای گرم کردن با فویل آلومینیومی داخل دستگاه قرار نداشته باشید. وجود این ظروف و فویل ها در داخل دستگاه منجر به ایجاد جرقه می شود. در ضمن طبق تجربیات تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماکروفر توکار لتو، کثیفی داخل دستگاه نیز در بروز این خرابی نقش مهمی دارد.

در صورتی که ایراد به این موارد ربطی نداشت باید قطعات داخلی نظیر مگنترون و اتصالات داخلی دستگاه بررسی شوند تا در صورت وجود ایراد در آنها، اقدامات لازم صورت گیرد.

تعمیر کار نکردن گریل ماکروفر

گریل ماکروفر ها از قسمت های مهم و پرکابرد این دستگاه ها به شمار می آید. چنانچه بخش گریل دستگاه را روشن کنید؛ اما متوجه کار نکردن این بخش شوید باید اقدامات لازم در جهت تعمیر ماکروفر توکار لتو را انجام دهید. از جمله این اقدامات، بررسی المنت دستگاه است. برای این کار، درب دستگاه را باز کنید و بخش گریل را روشن نمایید. اگر بعد از مدتی با تغییر رنگ المنت مواجه شدید، این بدان معنا است که المنت گرم شده و به رنگ سرخ درآمده است؛ اما در صورتی که المنت تغییر رنگ نداده و سرد باشد، باید آن را تعویض نمود تا ایراد به وجود آمده برطرف گردد.

تعمیر ماکروفر اسلامشهر

تعمیر روشن نشدن ماکروفر

روشن نشدن ماکروفر توکار لتو از ایراداتی اصلی و اساسی این دستگاه به شمار می آید. این خرابی ممکن است به دلیل ایراد در قطعات مختلف به وجود آمده باشد. برای رفع خرابی باید ابتدا ایراد در پریز، دوشاخه و کابل دستگاه را بررسی کنید. اگر ایراد به این قطعات مربوط نباشد باید سراغ قطعات تخصصی دستگاه بروید. به همین دلیل نیز برای تعمیر این خرابی بهتر است با نمایندگی تعمیرات ماکروفر توکار لتو تماس گرفته و از خدمات آنها استفاده کنید. تکنسین های این مرکز، قطعات مختلفی چون ترموستات، دیود، خازن، ترانس ولتاژ بالا، موتور و مگنترون آن را چک کرده و با پیدا کردن قطعه یا قطعات معیوب، اقدامات لازم را انجام می دهند.

در صورتی که قطعه یا قطعات معیوب، امکان تعمیر داشته باشند، تمام تلاش خود را می کنند تا ایراد آنها را تعمیر کنند. در غیر این صورت با جایگزین کردن قطعات اورجینال جدید، مشکل به وجود آمده را رفع خواهند کرد.

برای تعمیر ماکروفر توکار لتو باید به کجا مراجعه کنیم؟

یکی از دغدغه هایی که کاربران ماکروفر توکار لتو دارند این است که برای تعمیر این دستگاه ها باید به کجا مراجعه کنند. امروزه مراکز متعددی در زمینه تعمیرات این دستگاه ها فعالیت دارند؛ اما برای یافتن مرکزی معتبر و قابل اعتماد باید وقت زیادی صرف کرده و هزینه بالایی هم برای انتقال دستگاه به این تعمیرگاه ها خرج نمود. این در حالی است که الکرا سرویس که نمایندگی تعمیر ماکروفر توکار لتو را دارد در راستای رفاه حال مشتریان خود، روش های مختلف ارتباطی نظیر تماس تلفنی و مراجعه آنلاین را در نظر گرفته است. مشتریان می توانند در منزل نشسته و تعمیرگاه را به خانه خود بیاورند. به جز این نوع سرویس دهی، این مرکز، خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه کرده و توانسته رضایت اکثریت آنها را به دست آورد.

ویژگی های الکرا سرویس، نمایندگی تعمیرات ماکروفر توکار لتو

از ویژگی های الکرا سرویس، نمایندگی تعمیرات ماکروفر توکار لتو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر در محل: یکی از مهمترین ویژگی های این مرکز، ارائه خدمات تعمیرات در محل است. با استفاده از خدمات این مجموعه، دیگر نیازی نیست تا دستگاه را به محل نمایندگی انتقال دهید. این نوع خدمات رسانی هم موجب صرفه جویی در هزینه ها شده و هم از بروز ایرادات جدید در دستگاه پیشگیری می کند. در ضمن در این حالت می توانید نظاره گر نحوه عملکرد تکنسین ها نیز باشید.
  • تعمیر به جای تعویض قطعات: تکنسین های این مرکز قبل از تعویض قطعات، سعی می کنند تا آنها را تعمیر نمایند. تنها در صورت عدم امکان تعمیر آنها، اقدام به تعویض این قطعات آن هم با قطعات اورجینال می کنند.
  • تعمیر با هزینه مناسب: هزینه تعمیرات در این نمایندگی بر اساس تعرفه های مصوب محاسبه می شود.
  • ضمانت خدمات: تعمیر ماکروفر توکار لتو در این نمایندگی به صورت تضمینی انجام می شود. کارت گارانتی این مرکز دارای شش ماه اعتبار بوده و در این مدت، خدمات تعمیرات به صورت رایگان ارائه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس