نمایندگی تعمیر ماکروفر آدمیرال در تهران

 

برند آدمیرال جزو برندهای برتر موجود در بازار لوازم خانگی ایران است. محصولات این برند اعم از ماکروفرهای آن توانسته اند با قابلیت ها و کارایی که دارند رضایت مصرف کنندگان را به دست آورده و در مدت زمانی کوتاه به یکی از محصولات پرطرفدار در کشور تبدیل شوند. این محصول نیز همانند دیگر لوازم برقی ممکن است تحت تأثیر استفاده زیاد یا نادرست از آن دچار خرابی شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. با توجه به این که شرایط اقتصادی و سیاسی کشور، حضور مستقیم نمایندگی این برند را در ایران به مشکلاتی مواجه کرده است، الکرا سرویس، نمایندگی تعمیرات ماکروفر آدمیرال آماده است تا با ارائه خدمات ویژه در جهت سرویس و تعمیرات این دستگاه در خدمت شما عزیزان باشد. شما می توانید برای تعمیر ماکروفر آدمیرال با تکنسین های این مرکز در تماس بوده و از خدمات بی نظیر آن برای تعمیرات این محصول استفاده کنید.

نکات مهم برای افزایش طول عمر ماکروفر آدمیرال

قبل از این که در مورد نوع خرابی هایی که ممکن است که در این دستگاه با آنها مواجه شوید بحث کنیم و یا خدمات این نمایندگی را معرفی کنیم لازم است با راه کارهایی که سبب افزایش طول عمر و کارایی این محصول می شود آشنا گردید. رعایت این موارد می تواند شما را تا حد ممکن از تعمیر دستگاه بی نیاز کرده و هزینه ها را در بلند مدت، کاهش دهد. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماکروفر را بر روی سطحی صاف و هموار قرار دهید.
  • فاصله دستگاه از دیوارها و وسایل دیگر را حفظ کنید.
  • برای پخت انواع غذا با استفاده از این دستگاه، برنامه مناسبی را انتخاب کرده و دستگاه را تنظیم کنید.
  • هرگز ماکروفر ها را به صورت خالی، روشن نکنید.
  • این دستگاه برای گرم کردن و پخت انواع غذا تهیه شده است؛ بنابراین از آن برای گرم کردن آب استفاده ننمایید.
  • بعد از هر بار استفاده از ماکروفر، داخل آن را تمیز کنید.
  • برای نظافت ماکروفر، از وسایل مناسب استفاده نمایید.
  • برای طولانی مدت و یا به صورت مداوم از ماکروفر استفاده نکنید.
  • از قرار دادن ظروف فلزی و چوبی در داخل ماکروفر پرهیز کنید.
  • در صورتی که با ایرادی هر چند جزئی در عملکرد دستگاه مواجه شدید، نسبت به عیب یابی و تعمیر آن اقدام کنید.
  • برای تعمیر ماکروفر آدمیرال حتماً از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات این محصول کمک بگیرید.

چرا ماکروفر آدمیرال جرقه می زند؟

ماکروفرهای آدمیرال همانند انواع لوازم خانگی دیگر ممکن است به دلایل مختلفی دچار خرابی شود. برخی از این ایرادات را به دلیل این که به نحوه استفاده کاربران از این دستگاه برمی گردد می توان به راحتی برطرف کرد. از جمله این ایرادات، جرقه زدن دستگاه است. دلیل اصلی بروز این خرابی، استفاده از ظروف فلزی و یا فویل آلومینیومی در داخل این محصول است؛ بنابراین در صورت رعایت این مورد، از بروز چنین ایرادی جلوگیری خواهد شد. کثیف بودن محفظه داخلی دستگاه نیز دلیل دیگر بروز این ایراد است.

البته در برخی موارد، ممکن است به دلیل ایراد در یکی از قطعات نظیر خازن، دیود و یا اتصالات داخلی نیز ممکن است با جرقه هایی در دستگاه مواجه شویم. در این حالت باید دستگاه را خاموش کرده و از برق خارج کنید. سپس با نمایندگی تعمیرات ماکروفر آدمیرال تماس بگیرید تا تکنسین های این مجموعه، اقدامات لازم در جهت تعمیر این محصول را انجام دهند.

چرا ماکروفر آدمیرال به صورت خودکار خاموش می شود؟

تعمیر ماکروفر آدمیرال در تهران

خاموشی خودکار ماکروفر آدمیرال از دیگر ایراداتی است که کاربران با آن مواجه می شوند. در این حالت باید ابتدا مطمئن شوید که برق قطع نشده است. سپس به بررسی درب ماکروفر مشغول شوید. ممکن است میکروسوئیچ های درب خراب شده اند و به دلیل باز شدن درب، دستگاه به یکباره خاموش شود. به جز این قطعه در تعمیر ماکروفر آدمیرال باید ترموستات نیز مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که این قطعه خراب شود به دلیل این که ممکن است دمای داخل دستگاه را اشتباه تشخیص دهد، باعث خاموش شدن ناگهانی ماکروفر می شود. به جز این قطعه باید قطعاتی چون ترانس ولتاژ بالا، فن و برد اصلی نیز بررسی شوند. از آنجایی که احتمالاً نتوانید این قطعات را بررسی و تعمیر کنید بهتر است از تعمیرکاران ماهر برای این کار کمک بگیرید.

چرا گریل ماکروفر آدمیرال کار نمی کند؟

گریل کردن برخی مواد غذایی، یکی از قابلیت های ماکروفرهای آدمیرال است. در صورتی که این بخش کار نکند، احتمالاً برای پخت بعضی غذاها با مشکل روبرو شوید. در این حالت باید تنظیمات دستگاه را چک کنید تا مطمئن شوید که ایرادی در تنظیمات وجود ندارد. در مرحله بعد باید سراغ المنت بخش گریل بروید. در صورتی که این قطعه کار نکند، حرارت تولید نخواهد شد. برای این که مطمئن شوید که آیا ایراد از المنت است یا خیر باید بررسی کنید که موقع روشن کردن بخش گریل، این قطعه، داغ شده و رنگ آن سرخ می شود یا خیر. در صورتی که داغ شده و تغییر رنگ دهد، مشکلی وجود ندارد؛ اما اگر المنت سرد است باید آن را تعویض کنید. در این حالت باید از قطعات اصل استفاده کنید که برای تهیه آنها می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر آدمیرال استفاده نمایید. این مرکز با تعمیر ماکروفر آدمیرال به صورت حرفه ای، دستگاه را همانند روز اول به شما تحویل می دهد.

تعمیر ماکروفر اسلامشهر

چرا ماکروفر آدمیرال گرم نمی کند؟

گرم نکردن ماکروفر آدمیرال به یکی از قطعات داخلی دستگاه ربط دارد. ترموستات اولین قطعه ای است که مورد بررسی قرار می گیرد. با تعمیر و یا تعویض این قطعه، ایراد به راحتی برطرف می شود. عامل دیگر برد دستگاه است. این قطعه دارای ساختمانی حساس است و باید توسط افراد ماهر، بررسی و تعمیر شود. به منظور رفع این خرابی لازم است کلیدهای درب یا همان میکروسوئیچ ها، خازن، ترانس ولتاژ بالا و مگنترون را نیز بررسی کنید.

تجربه تعمیر تخصصی ماکروفر آدمیرال با الکرا سرویس

برای این که تعمیر این دستگاه را به صورت تخصصی انجام دهی می توانید با الکرا سرویس تماس بگیرید. این مرکز که نمایندگی تعمیرات ماکروفر آدمیرال را دارد، خدمات خود را در محل ارائه می دهد. تکنسین های این مرکز با هماهنگی با مشتری در محل حاضر شده و در مدت زمان کمی نسبت به عیب یابی و تعمیرات این دستگاه اقدام می کند. این تعمیرکاران برای تعمیر این دستگاه از تجهیزات مناسبی استفاده کرده و در اولین قدم سعی می کنند تا قطعه معیوب را تعمیر نماید. اولویت تعمیر قطعات به تعویض قطعات معیوب سبب می شود تا هزینه های تعمیرات به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

در این نمایندگی در صورتی که قطعه معیوب قابلیت تعمیر نداشته باشد، تعمیرکاران از قطعات اورجینال برای تعویض آنها استفاده می کنند. به همین جهت نیز شاهد افت راندمان کاری محصول نخواهیم بود. در این مرکز، هزینه تعمیر ماکروفر آدمیرال به صورت منصفانه محاسبه شده و برای شفاف سازی آنها، فاکتور هزینه ها به مشتری تحویل داده می شود. در ضمن با استفاده از خدمات این مرکز می توانید از ضمانت شش ماهه خدمات این نمایندگی نیز بهرمند شوید. در این حالت می توانید در صورت خرابی قطعه تعمیر و یا تعویض شده در این مهلت، از خدمات رایگان این مرکز بهرمند شوید. با استفاده از خدمات این مرکز می توانید تجربه شیرینی از تعمیر ماکروفرهای آدمیرال را تجربه کنید.

آموزش رایگان تعمیر ماکروفر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس