تعمیر شیشه مایکروفر در تهران

 

مایکروفرها از قطعات مختلفی تشکیل شده اند که در هماهنگی با هم می توانند عملکرد دستگاه را تنظیم کنند. در صورتی که یکی از این قطعات و بخش ها آسیب ببیند، روند کار این محصول با مشکل مواجه شده و قطعاً نمی توان شاهد عملکرد صحیح آن بود. یکی از بخش های مهمی که آسیب دیدن آن باعث می شود تا نتوان از مایکروفر استفاده نمود، شیشه درب آن است. این شیشه ها دارای جنس مخصوصی بوده و قادرند در برابر حرارت و فشار، مقاومت خوبی از خود نشان دهند؛ اما به دلیل خاصیت شکنندگی، شیشه ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلف آسیب دیده و یا بشکند. در این حالت باید نسبت به تعمیر شیشه مایکروفر  اقدام کرد تا بتوان دوباره از دستگاه استفاده نمود.

دلایل شکستن شیشه مایکروفر کدامند؟

شیشه درب مایکروفر به دلایل مختلفی ممکن است بشکند. به عنوان مثال ممکن است در طول اسباب کشی و یا تمیز کاری منزل و به دلیل عدم رعایت برخی موارد، وسیله ای با درب دستگاه برخورد کرده و شیشه آن بشکند. یا ممکن است دستگاه حین جابجایی به جایی برخورد کند و به دلیل فشار مضاعف، شیشه آن دچار آسیب شود. از این رو توصیه می شود تا حد ممکن از جابجایی آن خودداری نموده و در صورت نیاز نیز به احتیاط کامل آن را جابجا کنید. همچنین این شیشه را همیشه تمیز نگهدارید تا دید کافی به هنگام پخت غذا داشته باشید. از دلایل دیگری که ممکن است باعث بروز این ایراد شود می توان به گرم شدن بیش از حد دستگاه اشاره کرد. چنانچه تنظیمات دستگاه به صورت اصولی انجام نشود و یا به دلیل خرابی در یکی از قطعات داخلی مایکروفر، دستگاه بیش از حد داغ شود، احتمال دارد شیشه آن ترک برداشته و در نهایت، بشکند. در این حالت باید اقدامات لازم در جهت تعمیر شیشه مایکروفر  را انجام دهید.

تعمیر ماکروفر

کارشناسان توصیه می کنند برای جلوگیری از بروز مشکلات بزرگتر، به محض برخورد با خرابی این دستگاه، با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر، آن را برطرف کنید. در این حالت، شما می توانید از شکسته شدن شیشه مایکروفر به دلیل داغ کردن بیش از حد دستگاه جلوگیری کنید. به هر حال اگر شیشه مایکروفر شما شکسته است باید سریعاً نسبت به تعمیر و تعویض آن اقدام نمایید.

اقدامات لازم به هنگام شکستن شیشه مایکروفر

مایکروفر از جمله دستگاه هایی است که به منظور تسهیل پخت و پز و سرعت بخشیدن به آن، طراحی و تولید می شود. از این رو مهم است که شاهد عملکرد عالی باشیم. در صورتی که یکی از بخش های این دستگاه دچار ایراد شود قطعاً عملکرد سایر بخش ها هم تحت تأثیر قرار گرفته و با افت راندمان کاری این محصول و در نهایت، عدم رضایت کاربران مواجه خواهیم بود. شکستن شیشه این محصول نیز از جمله ایراداتی است که عملکرد کل دستگاه را با اخلال مواجه کرده و باید سریعاً تعمیر شود. به منظورتعمیر این خرابی باید توجه داشته باشید که شیشه شکسته شده باید با استفاده از شیشه اورجینال و مطابق با برند دستگاه، تعویض شود. برای تعویض این شیشه باید یک سری مراحل طی گردد و نیاز است که برخی تجهیزات را به همراه داشته باشید. چنانچه در این زمینه مهارتی ندارید و یا به تجهیزات این کار، دسترسی نداشته باشید توصیه می شود به نمایندگی تعمیرات مایکروفر مراجعه کنید.

در چه مواردی تعویض شیشه مایکروفر الزامی است؟

نمایندگی تعمیر شیشه مایکروفر در تهران

در مواردی باید نسبت به تعمیر شیشه مایکروفر اقدام کرد که شیشه درب آن ترک داشته و یا به صورت کامل شکسته است. در برخی موارد ممکن است به دلیل برخورد چیزی و یا تحت تأثیر حرارت زیاد داخل دستگاه، شیشه درب آن ترک بردارد. در این موارد برخی از کاربران این ایراد را جزئی شمرده و اقدامی در جهت رفع آن انجام نمی دهند. غافل از آن که همین ایراد جزئی ممکن است در یکی از موارد استفاده از دستگاه، موجب ترکیدن شیشه شده و حتی به قطعات داخلی نیز آسیب برساند؛ بنابراین هر گونه ایراد بر روی شیشه دستگاه را باید جدی شمرده و اقدامات اصولی را در جهت رفع آن انجام داد.

تجهیزات لازم به منظور تعویض شیشه مایکروفر

اگر تصمیم دارید تعویض شیشه شکسته درب مایکروفر را خودتان در منزل انجام دهید باید با روند این کار آشنا بوده و تجهیزات لازم برای این کار را در اختیار داشته باشید. اول از همه باید شیشه فابریک دستگاه را از شرکت تهیه کنید. با استفاده از پیچ گوشتی و چسب حرارتی می توانید شیشه شکسته را درآورده و سپس شیشه فابریک را جایگزین آن کنید. چنانچه به دلیل قطعات فیکی که در بازار وجود دارد نتوانستید شیشه اصل و اورجینال را تهیه کنید، می توانید به نمایندگی تعمیرات مایکروفر مراجعه کرده و با استفاده از خدمات آن، شیشه اورجینال را جایگزین شیشه شکسته درب مایکروفر خود نمایید.

مراحل تعویض شیشه مایکروفر

اگر تمایل دارید شیشه دستگاه را در منزل، تعویض کنید اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به نمایندگی مراجعه کرده و شیشه فابریک را از آن دریافت کنید. سپس دستگاه را از برق جدا کرده و درب مایکروفر را از بدنه دستگاه جدا کنید. برای این کار می توانید لولاها را بررسی کرده و با باز کردن پلاستیک آنها، درب را جدا نمایید. در تعمیر شیشه مایکروفر باید لاستیک محافظی که در اطراف درب تعبیه شده است را با احتیاط کامل و با استفاده از پیچ گوشتی، از درب جدا کنید. در غیر این صورت ممکن است موجب آسیب دیدن خارها شده و مجبور به تعویض آنها نیز شوید.

شبکه های توری متصل به خارها را جدا کنید. در این حالت باید شیشه فابریک نو را در داخل خارها بگذارید. به منظور محکم کردن شیشه در داخل آنها از چسب حرارتی استفاده کرده و آن را در جای خود ثابت کنید. سپس لاستیک دور درب را به آن وصل کرده و با بستن لولاها، درب را به بدنه متصل کنید. با این کار، تعویض درب به پایان رسیده و می توانید دوباره از مایکروفر خود استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که باید این شیشه را توسط تست اشعه، آزمایش کنید تا از عدم عبور اشعه ها از درب مطمئن گردید. چنانچه به هر دلیلی از عهده این مراحل برنیایید، تکنسین های نمایندگی تعمیرات مایکروفر آماده اند تا این خدمات را با کیفیت عالی و در مدت زمان کم، به متقاضیان ارائه کنند.

تعمیرات تخصصی مایکروفر با الکرا سرویس

تمامی کاربران مایکروفر به هنگام مواجهه با خرابی دستگاه، در پی آنند که دستگاه معیوب خود را با کیفیت عالی، تعمیر کنند. این در حالی است که تعمیر خرابی های آن توسط خود افراد دارای ریسک هایی است و اگر عیب یابی دستگاه توسط این افراد به درستی انجام نشود ممکن است سطح خرابی ها افزایش یابد.

متأسفانه برخی از کاربران نیز با تصورات اشتباه، تعمیر شیشه مایکروفر را در مراکز غیر مجاز و توسط تعمیرکاران تازه کار انجام می دهند. این افراد در توجیه کار خود، کاهش هزینه ها یا سرعت یافتن تعمیرات را بهانه می کنند. این در حالی است که اگر به عواقب این کار توجه کنند درمی یابند که این کار می تواند در بلند مدت سبب افزایش هزینه های آنها شده و راندمان کاری مایکروفر را نیز با افت مواجه کند.

در این موارد، مراجعه به الکرا سرویس که نمایندگی تعمیرات مایکروفر را دارد می تواند بهترین گزینه باشد، زیرا این مرکز، خدمات ویژه ای نظیر خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می کند:

خدمات دهی در محل

با مراجعه به این نمایندگی، نیازی به انتقال دستگاه به محل نمایندگی وجود ندارد، زیرا این مرکز، تکنسین های خود را به محل اعزام کرده و تعمیرات را در محل و منزل مشتری انجام می دهد. این تکنسین ها، تجهیزات لازم را با خود به همراه می آورند و تعمیرات را با سرعت بالایی انجام می دهند؛ بنابراین می توانید از تعمیر سریع دستگاه خود مطمئن باشید.

تعمیرات تخصصی

کادر فنی این مجموعه از میان افراد حرفه ای انتخاب شده است. این تعمیرکاران با ساختمان دستگاه آشنا بوده و تعمیرات آنها را با دقت بالایی انجام می دهند. آنها در مورد تعمیر شیشه مایکروفر و تعمیر دیگر قطعات معیوب، در وهله اول اقدام به تعویض قطعات نکرده و تمام تلاش خود را در جهت تعمیر این قطعات به کار می بندند. البته در مواردی که قطعه معیوب به هیچ عنوان قابلیت تعمیر نداشته باشد آنها را تعویض می کنند. در این موارد نیز به دلیل این که در بخش فنی این نمایندگی، تمامی قطعات به صورت اورجینال وجود دارد، از این قطعات برای تعویض قطعات معیوب استفاده می کنند.

تعمیر با هزینه کم

یکی از افتخارات نمایندگی تعمیرات مایکروفر این است که هزینه خدمات خود را بر اساس تعرفه هایی که توسط اتحادیه تعیین می شود مشخص نموده است. به منظور شفاف سازی این هزینه ها برای مشتریان، تعمیرکاران در پایان کار، فاکتوری دربردارنده خدمات و هزینه آنها به مشتری ارائه می کنند.

ضمانت خدمات

از دیگر خدماتی که این نمایندگی در مورد تعمیر شیشه مایکروفر و دیگر قطعات این دستگاه ها، ارائه می شود ضمانت خدمات است. این ضمانت نامه دارای شش ماه اعتبار است. در این مدت اگر در بخش تعمیر شده، مشکلی به وجود آمد، تکنسین ها موظف به تعمیر دوباره به صورت رایگان خواهند بود.

با استفاده از خدمات الکرا سرویس می توانید با هزینه کم، ایرادات مایکروفر خود را به صورت تضمینی و در اسرع وقت، تعمیر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس