تعمیر اتو بخار فیلیپس در تهران

 

امروزه یکی از معیارهای زیبایی، شیک پوشی است و یکی از راه های مرتب و آراسته بودن، پوشیدن لباس های اتو کشیده است. از این رو اتو بخار به یکی از لوازم مورد احتیاج هر خانواده تبدیل شده است. کمپانی فیلیپس، به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لوازم الکترونیکی، اتو بخارهایی با کیفیت بالا به بازار عرضه می کند. اتوهای این برند از ساختار مهندسی بالایی برخوردار می باشند؛ اما همچون تمام وسایل الکترونیکی دیگر، این دستگاه نیز ممکن است با خرابی مواجه شده و برای شما ایجاد دردسر کند. در این میان، یکی از بهترین راه های برطرف کردن ایرادات اتو بخار، مراجعه به نمایندگی تعمیر اتو بخار فیلیپس می باشد تا دستگاه شما به سهولت عیب یابی و تعمیر شود.

مطالعه کنید » آموزش تعمیر اتوبخار فیلیپس

 رایج ترین ایرادات اتو بخار

معمولاً خیلی به ندرت اتفاق می افتد که از اتو بخار به صورت روزانه استفاده شود، بنابراین امکان خرابی این دستگاه بسیار کم است؛ اما این مسئله دلیل نمی شود که هرگز شاهد خراب شدن اتو نباشیم؛ زیرا عوامل متعددی وجود دارند که می توانند موجب خرابی این دستگاه شوند.

در ادامه شما را بارایج ترین ایراداتی که تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اتو بخار فیلیپس با آنها مواجه شده اند آشنا می کنیم:

  • حرارت اتو بخار کم است
  • اتو بخار گرم نمی شود
  • اتو بخار، بخار تولید نمی کند
  • از اتو بخار، آب نشت می کند
  • خراب شدن سیم جمع کن اتو

چرا حرارت اتو بخار کم است؟

برای باز شدن کامل چروک ها، لازم است کف اتو به اندازه کافی گرم باشد. اگر درجه حرارت دستگاه شما به درستی تنظیم نشود، امکان دارد با کم بودن حرارت دستگاه مواجه شوید. درجه حرارت اتو لازم است بر حسب جنس پارچه و لباس، تنظیم شود. یکی دیگر از عوامل بروز این ایراد، خرابی ترموستات دستگاه می باشد. در صورت خرابی ترموستات، این قطعه نمی تواند دمای دستگاه را تشخیص دهد و در نتیجه، حرارت اتو افزایش پیدا نمی کند. برای برطرف کردن این ایراد باید ترموستات تعویض شود. بهترین گزینه برای برطرف کردن این ایراد، مراجعه به نمایندگی تعمیر اتو بخار فیلیپس است تا تکنسین های با تجربه این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال، قطعه معیوب را تعویض کنند.

علت گرم نشدن اتو بخار چیست؟

اگر جریان برق به صورت صحیح به اتو نرسد، دستگاه شما گرم نخواهد شد. در صورت بروز این ایراد، ابتدا باید از وجود جریان برق و همچنین اتصال دستگاه به پریز و سالم بودن کابل اتو، مطمئن شوید. مورد دیگری که باعث بروز این ایراد می شود خرابی المنت های حرارتی اتو می باشد. سوختن المنت های حرارتی از عوامل گرم نشدن اتو است. قطعه دیگری که تکنسین های نمایندگی تعمیرات اتو بخار فیلیپس در این مرحله برای بررسی توصیه می کنند، ترموستات اتو می باشد. ترموستات قطعه ای است که در صورت خرابی باید تعویض شود.

چرا اتو بخار، بخار تولید نمی کند؟

نمایندگی تعمیر اتو بخار فیلیپس در تهران

برای این که این دستگاه دارای بهترین عملکرد باشد لازم است تا اتو به اندازه کافی بخار تولید کند. در صورتی که به هنگام کار کردن با اتو با عدم تولید بخار در آن مواجه شدید، بهتر است هر چه سریعتر دست به کار شوید. یکی از علت های بروز این ایراد، کم بودن آب درون مخزن اتو می باشد. اگر آب درون مخزن به اندازه کافی نباشد تولید بخار به خوبی صورت نمی گیرد.

عامل مهم دیگری که در این زمینه نقش دارد، عدم تنظیم درجه حرارت اتو است. به یاد داشته باشید که همیشه درجه حرارت اتو را با توجه به جنس پارچه تنظیم نمایید. تکنسین های با تجربه نمایندگی تعمیر اتو بخار فیلیپس، در این مرحله از تعمیرات اتو بخار، ایراد در ترموستات دستگاه را نیز مورد بررسی قرار می دهند. همچنین گرفتگی منافذ اتو نیز می تواند یکی دیگر از عوامل ایجاد کننده این ایراد باشد. شما می توانید با استفاده از روش های خانگی، دستگاه خود را رسوب زدایی کرده و این ایراد را به سادگی برطرف کنید.

علت نشت آب از اتو بخار چیست؟

یکی از ایراداتی که ممکن است برای اتو بخار به وجود بیاید، نشتی آب از دستگاه است. از عوامل ایجاد این اشکال می توان ایراد در مخزن اتو را نام برد. چکه کردن آب از اتو، موجب ایجاد لکه بر روی پارچه می شود. برای برطرف کردن این ایراد باید مخزن دستگاه تعویض شود. از علت های دیگر بروز این ایراد می توان به تنظیم نبودن آب اتو بخار اشاره کرد.

همچنین وجود رسوب در اتو بخار نیز می تواند در بروز این ایراد نقش داشته باشد. یکی دیگر از مهم ترین دلایل این ایراد ،شکستگی یا ضرب دیدگی اتو می باشد. امکان دارد در اثر برخورد با سطحی، مخزن اتو دچار ضرب دیدگی شده و آب از آن نشت کند. همچنین تنظیم نبودن درجه حرارت اتو نیز می تواند عامل دیگری برای این ایراد باشد. یکی از توصیه های تکنسین های تعمیر اتو بخار فیلیپس، قرار دادن اتو در درجه حرارت مناسب است. نشتی آب باعث خیس شدن لباس ها شده و بر روی لباس ایجاد لکه می کند. به همین علت تنظیم درجه حرارت اتو از اهمیت زیادی برخوردار است.

علت خراب شدن سیم جمع کن اتو چیست؟

پس از استفاده از اتوی فیلیپس می توان سیم دستگاه را با استفاده از دکمه تعبیه شده بر روی اتو جمع کرد. گاهی امکان دارد سیم جمع کن اتو دچار ایراد شود. در این مورد، تکنسین های نمایندگی تعمیرات اتو بخار فیلیپس، چند مورد را بررسی می کنند. از عوامل بروز این ایراد می توان به خراب بودن فنر سیم جمع کن اشاره کرد. برای برطرف کردن این ایراد، فنر سیم جمع کن باید تعویض شود.

 همچنین خارج شدن ضامن سیم از دستگاه نیز از عواملی است که در این مورد می توان به آن اشاره کرد. در این صورت تعمیرکار اتو بخار اقدام به تعویض این قطعه می کند. آسیب دیدگی سیم رابط از ترمینال نیز می تواند در بروز این ایراد نقش داشته باشد.

تعمیر تخصصی اتو بخار فیلیپس با الکرا سرویس

الکرا سرویس از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیر این دستگاه است. این نمایندگی توانسته با ارائه خدمات مناسب، رضایت کاربران را جلب کند. از جمله خدمات این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از تکنسین های باتجربه: این مرکز با داشتن تکنسین های مجرب و کارآزموده که با ساختمان داخلی و ایرادات به وجود آمده در اتو بخار به خوبی آشنایی دارند در تعمیر اتو بخار فیلیپس توانایی بسیار بالایی دارد.
  • اولویت دادن تعمیر قطعه معیوب به تعویض آن: تکنسین های حرفه ای این مرکز، همواره تعمیر قطعات را به تعویض آن ترجیح می دهند تا در هزینه شما صرفه جویی شود. آنها تنها در صورتی اقدام به تعویض قطعه می کنند که قطعه معیوب دچار استهلاک شده و دیگر امکان تعمیر وجود نداشته باشد.
  • استفاده از قطعات اورجینال: یکی دیگر از خدمات برتر این نمایندگی، استفاده از قطعات اورجینال برای تعویض قطعه معیوب است. به این ترتیب راندمان دستگاه پایین نمی آید.
  • ارائه ضمانت نامه برای تعمیرات: این نمایندگی پس از تعمیر اتو بخار، اقدام به ارائه گارانتی تعمیرات به مشتریان خود می کند تا در صورت خرابی مجدد قطعه مورد نظر، بتوانید به صورت رایگان آن را تعویض کنید.
  • اعزام پیک رایگان برای حمل دستگاه به نمایندگی: در صورتی که شما قادر به مراجعه به آدرس نمایندگی تعمیر اتو بخار فیلیپس نباشید، این مرکز امکان ارسال پیک رایگان به آدرس مشتری، برای انتقال دستگاه به محل نمایندگی را فراهم کرده است.

نمایندگی تعمیر سولاردوم ال جی در اصفهان

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس