نمایندگی تعمیرات مایکروفر Zerowatt در تهران

 

با توجه به استقبال بی نظیر مردم از خرید مایکروفرها، اکثر برندهای داخلی و خارجی اقدام به طراحی و تولید این محصولات کرده اند. برند زیرووات نیز یکی از همین برندها است که محصولاتی با ظاهر و کارایی قابل قبول به مشتریان خود عرضه می کند. کاربران این مایکروفرها به خوبی از قابلیت های این دستگاه آگاه هستند. تنها مشکلی که این کاربران دارند، تعمیر این محصول به هنگام خرابی است. از آنجایی که ساختمان این دستگاه دارای پیچیدگی هایی بوده و تعمیر آنها به تخصص نیاز دارد، این کاربران نگران آنند که به هنگام خرابی نتوانند آن را تعمیر کرده و یا قطعات اورجینال آن را پیدا کنند؛ اما با وجود الکرا سرویس که نمایندگی تعمیرات مایکروفر زیرووات را دارد این نگرانی ها جایی نخواهد داشت.

نکات مهم در تعمیر مایکروفر زیرووات

در تعمیر مایکروفر زیرووات باید نکات مهمی مد نظر قرار گیرد. یکی از این نکات، نحوه عیب یابی این دستگاه است. این محصول دارای ساختمانی مدرن بوده و قابلیت های به روزی در آن تعبیه شده است. از این رو باید عیب یابی و تعمیرات آن به دست افرادی انجام شود که با ساختمان انواع مایکروفرها آشنایی دارند. از این رو مرحله عیب یابی که مهمترین مرحله در تعمیر این دستگاه است به صورت اصولی پیش می رود.

یکی دیگر از نکاتی که در این تعمیرات باید مد نظر باشد دسترسی به تجهیزات لازم برای این کار است. شما باید ابتدا کلیه تجهیزاتی را که برای تعمیر این محصول نیاز دارید فراهم آورید. به دلیل این که مایکروفر از جمله دستگاه های پر مصرف در خانه ها است، تأخیر در تعمیر آن می تواند برای بانوان خانه، دردسرساز باشد. در صورتی که به این تجهیزات دسترسی ندارید به نمایندگی تعمیرات مایکروفر زیرووات مراجعه کنید. این نمایندگی دارای واحد فنی مجهزی بوده و در آن تمامی تجهیزات و قطعات به صورت اورجینال موجود هستند. تعمیرکاران آن نیز تجربه کافی برای تعمیرات این دستگاه را داشته و به کلیه تجهیزاتی که در این کار به آنها نیاز است دسترسی دارند.

نحوه تعمیر مایکروفر زیرووات

تعمیر مایکروفر زیرووات دارای مراحل متعددی است. شما باید ابتدا این دستگاه را عیب یابی کنید. به این معنا که قطعه یا قطعات معیوب آن را شناسایی کرده و بررسی کنید که آیا این قطعات قابلیت تعمیر دارند یا باید عوض شوند. به دلیل این که برخی از قطعات داخلی این محصول دارای ساختمانی حساس هستند تعمیر آنها را نمی توانید خودتان انجام دهید و باید از تعمیرکاران ماهر کمک بگیرید. پس از تعمیر یا تعویض قطعات معیوب نیز دستگاه را تست کنید تا از عملکرد صحیح آنها مطمئن شوید. به این ترتیب، راندمان مایکروفر با افت مواجه نمی شود.

تعمیر روشن نشدن مایکروفر زیرووات

یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران مایکروفرهای زیرووات از آن شکایت دارند روشن نشدن آن است. در تعمیرات مایکروفر زیرووات که روشن نمی شود باید از برقراری جریان برق مطمئن شد. در مرحله بعد کابل و دوشاخه دستگاه را چک کنید که تاشدگی و آسیب در آنها وجود نداشته باشد. در صورت ایراد می توانید آنها را تعویض کنید. برای رفع این ایراد می توانید اتصالات داخلی دستگاه را نیز چک کنید، زیرا اگر این سیم کشی ها ایراد داشته باشند مانع از برقراری جریان برق در دستگاه شده و از روشن شدن آن پیشگیری می کنند.

بررسی کنید که برد و مگنترون دستگاه نیز آسیب ندیده باشند. اگر این قطعات خراب شوند در اکثر موارد، نیاز به تعویض خواهند داشت. از این رو باید این قطعات را به صورت اصل تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. ایراد در ترموستات نیز می تواند دلیلی دیگر بر بروز این ایراد باشد. آن را بررسی کرده و در صورت خرابی، تعمیر کنید.

قبل از اقدام به انجام این بررسی ها چک کنید که آیا درب دستگاه به درستی بسته شده است یا نه. اگر ایرادی در قفل درب و میکروسوئیچ ها وجود داشته باشد مانع از بسته شدن صحیح درب شده و در این صورت برق رسانی در قطعات صورت نمی گیرد. از این رو دستگاه روشن نخواهد شد.

تعمیر نچرخیدن سینی مایکروفر زیرووات

در مایکروفر، سینی تعبیه می شود که ظرف غذا بر روی آن قرار گرفته و با چرخش آن، امواج به صورت یکنواخت به کلیه قسمت های مواد غذایی می رسد و موجب پخت مطلوب غذا می شود؛ اما در صورتی که این سینی نچرخد، قطعاً غذایی با پخت عالی در اختیار نخواهید داشت. در تعمیر مایکروفر زیرووات که با نچرخیدن سینی آن مواجه هستیم باید در وهله اول، حجم مواد غذایی و اندازه ظرف غذا را بررسی کنیم. اگر حجم مواد زیاد باشد و یا از ظرفی بزرگ برای پخت غذا استفاده شود به دلیل سنگینی و یا گیر کردن ظرف به دیواره ها، با نچرخیدن سینی مواجه خواهیم شد. از این رو باید به این موارد، دقت کرد.

در تعمیرات مایکروفر زیرووات در این شرایط باید کوپلر دستگاه که در سینی قرار دارد نیز بررسی شود. اگر این قطعه بشکند، نیروی موتور به سینی منتقل نشده و سینی نمی چرخد. در ضمن بررسی خود موتور نیز باید در برنامه کار قرار بگیرد. اگر موتور دستگاه نیم سوز شده و یا سوخته باشد توان لازم برای چرخش سینی ایجاد نمی شود. در این حالت باید آن را با یک موتور اورجینال، تعویض نمود.

تعمیر سر و صدای زیاد مایکروفر زیرووات

نمایندگی تعمیرات مایکروفر زیرووات در تهران

ماکروفر به خودی خود، دستگاهی کم صدا و در اکثر موارد، بی صدا است. به همین جهت نیز وجود سر و صدا در آن به هنگام کار می تواند نشان دهنده خرابی در آن باشد. در این موارد برای این که بتوانید سر و صدای دستگاه را از بین ببرید باید سطحی که مایکروفر را بر روی آن قرار داده اید بررسی کنید. اگر سطح مورد نظر، شیب داشته باشد منجر به ایجاد این صدا خواهد شد.

در تعمیر مایکروفر زیرووات باید بررسی کنید که فن و کوپلر آن نشکسته باشند. در صورتی که یکی از این قطعات بشکنند، دستگاه حین کار می تواند صدای عجیب و غریب را منتشر کند. برای تعویض این قطعات و تعمیرات مایکروفر زیرووات در این حالت بهترین گزینه، مراجعه به نمایندگی تعمیرات این محصول است. توجه داشته باشید که سینی دستگاه نیز به درستی در جای خود قرار گرفته باشد. در غیر این صورت به هنگام چرخیدن می تواند لق خورده و تولید سر و صدا کند.

تعمیر کار نکردن گریل مایکروفر زیرووات

اغلب افرادی که با مایکروفر کار می کنند تمایل دارند غذای خود را گریل کنند؛ اما در برخی موارد با این موضوع مواجه هستیم که بخش گریل این دستگاه ها کار نمی کند. در عیب یابی این ایراد باید قطعات مختلفی اعم از المنت ها را بررسی کنید. اگر المنت های دستگاه سوخته باشند حرارتی ایجاد نشده و در نتیجه گریل کار نخواهد کرد. از دیگر دلایل کار نکردن گریل می توان به خرابی برد و ترموستات دستگاه اشاره کرد. این قطعات را تنها تعمیرکاران حرفه ای می توانند به صورت اصولی تعمیر کنند.

تعمیر مایکروفر زیرووات با الکرا سرویس

اگر از کاربران مایکروفرهای زیرووات هستید و با خرابی در آن مواجه شده اید، الکرا سرویس آماده ارائه خدمات تعمیرات با کیفیت بالا است. تعمیرکاران این مرکز دارای رزومه بسیار قوی بوده و تجربه تعمیرات متعدد را دارند. از این رو می توانند در مدت زمان بسیار کمی، تعمیرات مایکروفر زیرووات را انجام دهند. از دیگر ویژگی های این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی آسان

با توجه به مشغله زیادی که افراد در زندگی مدرن امروزی دارند فرصت کافی برای یافتن و مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیر مایکروفر زیرووات را نخواهند داشت. این مرکز با توجه به این موضوع، راه های ارتباطی ساده تر و کم هزینه تری را برای مراجعه مشتریان در نظر گرفته است. شما می توانید به صورت تلفنی و یا آنلاین به این نمایندگی مراجعه کنید و درخواست خود مبنی بر تعمیرات این دستگاه را به ثبت برسانید.

تعمیر در محل

از ویژگی های مهم این نمایندگی، ارائه خدمات در محل است. لازم نیست برای تعمیر این محصول، آن را به محل نمایندگی ببرید، بلکه تکنسین های این مجموعه با هماهنگی شما در محل حاضر می شوند. آنها تمامی تجهیزات لازم را با خود به همراه می آورند تا اخلالی در روند تعمیرات به وجود نیاید.

تعمیر با هزینه کم

با توجه به این که رعایت اصل مشتری مداری از سیاست های مهم مدیران این مجموعه است، تعمیرات در این مرکز با هزینه بسیار کمی انجام می شود. این هزینه ها با توجه به تعرفه های معمول، محاسبه می شود و برای آسودگی خاطر مشتریان، برگه فاکتوری شامل خدمات و هزینه آنها به مشتری ارائه می شود.

تعمیر به صورت ضمانتی

اگر تعمیرکاران در زمینه تعمیرات مایکروفر زیرووات دارای تجربه کافی بوده و به کار خود اعتماد دارند، خدمات ارائه شده را ضمانت می کنند. این موضوع خیال مشتریان را از بابت کیفیت خدمات ارائه شده آسوده خواهد کرد. به همین منظور، این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیر مایکروفر زیرووات، بعد از اتمام کار تعمیرات، برگه ای به عنوان ضمانت نامه شش ماهه به مشتریان خود تقدیم می کند. این ضمانت نامه، نمایندگی را موظف می کند تا در صورت خرابی دوباره در بخش تعمیر شده، آن را به صورت رایگان تعمیر نماید. به این ترتیب، می توان چنین نتیجه گرفت که این نمایندگی، بهترین گزینه برای تعمیرات این محصول است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس