تعمیر ماکروفر زانوسی در تهران

 

تعمیرات مایکروفر زانوسی یکی از بزرگ‌ترین دغدغه هایی است که کاربران این محصول دارند. از آنجایی که برند زانوسی در تولید این محصولات از فناوری های روز استفاده کرده و قابلیت های مختلفی را برای آن در نظر گرفته است، تعمیرات آن دارای پیچیدگی هایی خواهد و بود و نمی توان آن را برای تعمیر به دست افراد ناشی و تازه کار داد.

در ضمن برای این که کیفیت کار دستگاه بعد از تعمیر حفظ شود باید به هنگام تعویض قطعه یا قطعات معیوب آن از قطعات اورجینال استفاده نمود. به دلیل این که بازار لوازم یدکی پر است از قطعات فیک که با نام اصل به فروش می رسند، امکان این که تشخیص دهید کدامیک از آنها واقعاً اصل هستند برای شما وجود نخواهد داشت. از این رو توصیه می شود به هنگام مواجهه با خرابی در این محصول، سریعاً با نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی تماس گرفته و از خدمات آن استفاده کنید.

ایرادات رایج در مایکروفر زانوسی

با توجه به ساختاری که مایکروفرهای زانوسی دارند، کمتر دچار خرابی خواهند شد؛ اما ممکن است عواملی چون استهلاک قطعات و یا استفاده نادرست از این دستگاه بر قطعات آن تأثیر گذاشته و شاهد بروز برخی ایرادات در آن باشیم. برای این که بتوانید به هنگام مواجهه با این خرابی ها، بهترین عملکرد را داشته و صحیح ترین اقدامات را انجام دهید باید با این ایرادات و دلایل بروز آنها آشنا باشید. به این ترتیب خواهید توانست بهترین تصمیم را گرفته و بهترین اقدام را در جهت تعمیرات مایکروفر زانوسی انجام دهید. به همین منظور، این بخش از مقاله را بررسی ایرادات رایج در این محصول و نحوه تعمیر آنها اختصاص داده ایم.

تعمیر روشن نشدن مایکروفر زانوسی

روشن نشدن مایکروفر زانوسی یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند. در این موارد باید دستگاه را از پریز برق جدا کرده و سپس به عیب یابی دستگاه مشغول شوید. اولین ایرادی که ممکن است باعث بروز چنین خرابی شود، مشکل در برق رسانی دستگاه است. بررسی کنید که آیا جریان برق منزل، برقرار است یا خیر؟ سپس سراغ بررسی پریز، دوشاخه و کابل دستگاه بروید. در صورتی که یکی از این قطعات، آسیب دیده باشد آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

در وهله بعدی باید کلید روشن خاموش دستگاه را بررسی کنید. شکستن و یا خرابی در این کلید می تواند مانع از روشن شدن دستگاه شود. در نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی، پنل دستگاه نیز مورد بررسی قرار گرفته و قطعاتی چون برد دستگاه، میکروسوئیچ ها و دلیل عدم بسته شدن صحیح درب، چک می شوند. مگنترون و فیوز حرارتی دستگاه نیز از جمله قطعاتی هستند که خرابی آنها می تواند موجب روشن نشدن دستگاه شود. این قطعات دارای ساختار پیچیده ای هستند. به همین جهت توصیه می شود عیب یابی و تعمیرات مایکروفر زانوسی را به دست افراد حرفه ای انجام دهید.

تعمیر جرقه زدن مایکروفر زانوسی

آیا تاکنون با مشکل جرقه زدن مایکروفر، مواجه شده اید؟ این ایراد جزو مواردی است که وحشت کاربران را به دنبال دارد. در حالی که به راحتی می توان آن را رفع کرد. کثیف بودن داخل دستگاه و وجود قطعات فلزی در آن از دلایلی اصلی بروز این مشکل است. سعی کنید بعد از هر بار استفاده از دستگاه، آن را تمیز کنید، زیرا در صورت وجود چربی و مواد غذایی و برخورد امواج به آنها، در مایکروفر جرقه ایجاد می شود. در ضمن وجود ظروف فلزی یا دیگر قطعات فلزی چون فویل آلومینیومی در داخل دستگاه نیز موجب این خرابی خواهد شد.

بررسی کنید که پایه های فلزی داخل ماکروفر آسیب ندیده باشند و رنگ دیواره داخلی دستگاه از بین نرفته باشد. در صورت وجود هر یک از این مشکلات می توانید پایه را تعویض کرده و دیواره ها را به کمک تکنسین های حرفه ای نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی، رنگ کنید. از دیگر دلایل این خرابی می توان به خرابی همزن دستگاه، ایراد در پوشش منتشرکننده امواج، ایراد در دیود، مگنترون و اتصالات داخلی اشاره کرد. برای رفع این خرابی ها حتماً از نمایندگی مجاز تعمیرات این دستگاه کمک بگیرید.

تعمیر دود کردن مایکروفر زانوسی

نمایندگی تعمیرات ماکروفر زانوسی در تهران

اگر به هنگام استفاده از مایکروفر خود متوجه انتشار دود از آن شدید، لازم نیست سریعاً با نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی تماس بگیرید. ابتدا دستگاه را خاموش کرده و آن را از پریز برق جدا کنید. وقتی دستگاه سرد شد مواردی چون عدم نظافت مناسب دستگاه و وجود قطعات فلزی در داخل آن را چک کنید. اگر داخل دستگاه کثیف باشد به دلیل سوختن چرب یو خرده مواد غذایی، دود منتشر خواهد شد. در ضمن استفاده از ظروف و فویل آلومینیومی در داخل دستگاه نیز منجر به ایجاد جرقه در نهایت، آتش سوزی می شود و دلیلی بر انتشار دود خواهد بود.

در ضمن توجه داشته باشید که به هنگام پخت غذا، برنامه پخت را به گونه ای تنظیم کنید که باعث سوختن غذا نشود. در غیر این صورت با پخت بیش از حد غذا و انتشار دود از دستگاه مواجه خواهید بود؛ اما به غیر از این دلایل، وجود اتصالی در سیم کشی دستگاه نیز می تواند دلیل نشر دود از مایکروفر باشد. در صورتی که ایراد از این مورد باشد توصیه می شود با تکنسین های نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی تماس بگیرید تا این افراد با عیب یابی صحیح دستگاه، محل خرابی را یافته اقدامات لازم در جهت تعمیر دستگاه را انجام دهند.

تعمیر ماکروفر ولنجک

تعمیر گرم نکردن مایکروفر زانوسی

یکی از مواردی که موجب استفاده بیش از حد از مایکروفر شده است این است که این دستگاه قادر است در مدت زمان بسیار کمی، مواد غذایی را گرم کند؛ اما در برخی موارد به دلیل ایراد در یک یا چند قطعه دستگاه، با گرم نکردن مایکروفر روبرو هستیم. در این حالت باید بررسی کنیم که چه چیزی مانع از انتشار امواج در دستگاه شده و از گرم کردن مواد غذایی پیشگیری می کند. قطعات مختلفی در این امر دخیل هستند و باید مورد بررسی قرار گیرند. از جمله آنها می توان به مگنترون اشاره کرد. سوختن لامپ مگنترون که از آن به عنوان لامپ اشعه نیز یاد می شود اولین موردی است که باید بررسی شود. چنانچه این قطعه خراب شده و یا سوخته باشد مانع از انتشار امواج می شود. در این صورت توصیه می شود با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

ایراد در ترانس ولتاژ بالا نیز از دلایل دیگر این خرابی است، زیرا با خرابی این قطعه، ولتاژ لازم برای کار دستگاه و انتشار امواج، تأمین نخواهد شد. ایراد در برد دستگاه نیز از موارد دیگری است که باید بررسی شود. به دلیل این که هر کدام از این قطعات دارای ساختمان حساسی هستند توصیه می شود از دستکاری آنها خودداری کرده و از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید.

تعمیر ماکروفر اسلامشهر

ویژگی های نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی

اگر تا به اینجای مقاله را مطالعه کرده باشید حتماً متوجه شده اید در مواردی که ایراد به یکی از قطعات داخلی مایکروفر مربوط می شود توصیه شده است در خدمات نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی استفاده شود. در این حالت، سؤالی پیش آمده و اکثر کاربران می پرسند چرا باید به این نمایندگی مراجعه کنیم؟

در پاسخ به این سؤال باید به ویژگی ها و خدمات این مرکز اشاره ای داشته باشیم. الکرا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات این دستگاه ها، خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است که هم آسایش را برای مشتریان به همراه می آورند و هم موجب صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد. در ضمن بعد از تعمیر نیز می توانید مایکروفر خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

این خدمات به شرح زیر هستند:

برخورداری از کادر مجرب

کادر نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی از میان افراد حرفه ای و مجرب انتخاب شده است. این افراد با ساختمان مایکروفرها و نحوه تعمیر آن آشنایی دارند. آنها بر اساس دانشی که دارند از تعویض قطعات معیوب در مرحله اول خودداری کرده و سعی خود را بر تعمیر آنها به کار می گیرند. فقط در صورتی که این قطعات تعمیر نشوند اقدام به تعویض قطعات خواهند کرد. در این حالت نیز قطعات اورجینال را جایگزین آنها می کنند تا کیفیت کار دستگاه افت پیدا نکند.

تعمیر ماکروفر تهران

تعمیر در محل

با توجه به دوری مسیرها و هزینه بالای رفت و آمد، این نمایندگی راه های ارتباطی سریع و آسانی چون تماس تلفنی و مراجعه آنلاین را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در ضمن لازم نیست مایکروفر معیوب را به محل نمایندگی انتقال دهید، بلکه تعمیرکاران این مرکز با هماهنگی قبلی در محل شما حاضر شده و اقدامات لازم در جهت تعمیرات دستگاه را ارائه می دهند.

تعمیر ماکروفر اندرزگو

تعمیر با هزینه مناسب

در این نمایندگی، هزینه تعمیرات بر اساس تعرفه های اعلام شده از سوی صنف تعمیرات تعیین می شود. به منظور شفاف سازی این هزینه ها نیز برگه فاکتوری به مشتریان ارائه شده و در آن کلیه خدمات و هزینه آنها ثبت می شود. به این ترتیب می توانید با هزینه کمتر از مراکز دیگر، تعمیرات مایکروفر خود را در این مرکز انجام دهید.

ضمانت خدمات

یکی دیگر از خدمات ارزنده الکرا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی این است که کلیه خدمات خود را ضمانت می کند. این ضمانت نامه دارای شش ماه اعتبار است و به مشتریان این اجازه را می دهد تا در صورت خرابی دوباره بخش تعمیر شده، از خدمات رایگان این مرکز بهرمند شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس