نمایندگی تعمیر ماکروفر میدیا در تهران

در زندگی پر مشغله امروزی، نیاز به لوازم خانگی که بتوانند به تسریع روند انجام کارها کمک کنند، نیاز بیشتری احساس می شود. از این رو با توجه به قابلیت ها و کارایی که ماکروفرها دارند، این دستگاه ها مورد توجه عموم قرار گرفته و می توان امروزه، یکی از آنها را در هر خانه ای دید. این دستگاه ها دارای قابلیت های متعددی بوده و می توانند نیاز کاربران را در بالاترین سطح برآورده سازند. در این میان برند میدیا، با توجه به نیاز کاربران خود، این محصول را با کیفیت بالایی طراحی و تولید کرده است. تنها مسئله ای که در مورد این محصول و استفاده از آن وجود دارد این است که باید خرابی و ایراد در عملکرد آن را جدی گرفته و برای تعمیر آن از نمایندگی تعمیر ماکروفر میدیا کمک بگیرید. تکنسین های این مرکز، تعمیرات ماکروفر میدیا را با کیفیت بالا انجام داده و دستگاه را همانند روز اول به شما تحویل می دهند.

نکات مهم در نگهداری و تعمیر ماکروفر میدیا

ماکروفرهای مدرن در مقایسه با ماکروفرهای قدیمی دارای ساختمان پیچیده ای بوده و از تکنولوژی های روز دنیا پیروی می کنند. بر همین اساس نیز در ساختمان آنها از قطعات مختلف استفاده می شود و هر کدام از آنها دارای وظایف مشخصی هستند. با توجه به این ویژگی ها، در استفاده از آنها باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا احتمال ایراد پیدا کردن این دستگاه ها و نیاز به تعمیرات در آنها به حداقل برسد. از این رو توصیه می شود حتماً دفترچه راهنمای این محصول را مطالعه کرده و بر اساس آنچه در این راهنما نوشته شده است از دستگاه استفاده کنید.

از نکات مهم در استفاده از این محصول می توان به این مورد اشاره کرد که نباید حجم غذایی که در داخل دستگاه قرار می دهید، بیش از ظرفیت ماکروفر باشد. مواد غذایی را در ظروف مناسب ماکروفر قرار داده و از گذاشتن ظروف پلاستیکی و فلزی در این محصول خودداری کنید. سطحی که ماکروفر را بر روی آن قرار می دهید باید هموار بوده و فاصله دستگاه از دیوارهای اطراف حفظ شود. بعد از استفاده از این محصول، بهتر است آن را تمیز کنید تا ایرادی در عملکرد آن به وجود نیاید. در صورتی که این موارد رعایت نشوند ممکن است با ایراد در عملکرد این محصول مواجه شده و به تعمیر مایکروفر میدیا نیاز داشته باشید.

چرا ماکروفر میدیا بوی بدی منتشر می کند؟

یکی از ایراداتی که برخی از کاربران را وادار به مراجعه به نمایندگی تعمیر ماکروفر میدیا می کند، انتشار بوی بد از دستگاه است. از دلایلی که ممکن است در انتشار این بوی بد دخیل باشد می توان به کثیفی داخل دستگاه اشاره کرد. اگر کاربران، داخل دستگاه را بعد از استفاده از آن تمیز نکنند ممکن است به دلیل تجمع مواد غذایی در داخل آن و سوختن آنها حین کار ماکروفر، بوی بدی از این محصول منتشر شود.

در صورتی که ایراد به این مسئله مربوط نباشد بهتر است برای تعمیرات ماکروفر میدیا با نمایندگی آن تماس بگیرید. زیرا احتمال دارد اتصالات داخلی و یا یکی از قطعات این محصول دچار سوختگی شده و بوی بدی از این محصول انتشار یابد.

چرا ماکروفر میدیا، روشن نمی شود؟

چنانچه سراغ ماکروفر میدیای خود رفته و با روشن کردن آن متوجه شوید که دستگاه شروع به کار نمی کند باید نسبت به رفع این ایراد اقدام کنید. این ایراد زمانی به وجود می آید که درب دستگاه به درستی بسته نشود. این حالت زمانی رخ می دهد که میکروسوئیچ های درب آسیب دیده و از بسته شدن صحیح درب جلوگیری کنند. در این حالت باید این قطعات تعمیر شده و یا تعویض شوند. البته به جز میکروسوئیچ ها ممکن است ایراد در ترموستات نیز دلیل این خرابی باشد. این قطعه با توجه به نقشی که در دستگاه دارد اگر دچار خرابی شود شاید از روشن شدن دستگاه جلوگیری کند.

به جز این قطعات، در نمایندگی تعمیر ماکروفر میدیا، قطعاتی چون خازن، فیوز و دیود نیز مورد بررسی قرار می گیرند تا ایراد به وجود آمده رفع گردد. البته توصیه می شود قبل از تماس با این مرکز از وصل بودن جریان برق، سلامت پریز، کابل و دوشاخه دستگاه نیز مطمئن شوید.

چرا ماکروفر میدیا، دود تولید می کند؟

نشر دود از ماکروفر میدیا به دلیل سوختن خرده مواد غذایی و چربی هایی است که از دفعات قبل در داخل دستگاه مانده اند. چنانچه داخل این دستگاه را بعد از استفاده تمیز نکنید می تواند به هنگام کار، ایجاد دود کند. البته در صورتی که به این موضوع توجه داشته باشید و داخل دستگاه تمیز باشد باید برای تعمیرات ماکروفر میدیا در این شرایط از تکنسین های ماهر حاضر در نمایندگی کمک بگیرید. این تعمیرکاران کلیه قطعات داخلی را بررسی کرده و جستجو می کند تا اگر قطعه در داخل دستگاه، نیم سوز شده یا سوخته باشد آن را یافته و تعویض نمایند. در ضمن توجه داشته باشید که اگر از ظروف پلاستیکی و یا با دسته چوبی در دستگاه استفاده کنید ممکن است سوختن این مواد باعث نشر این دود باشد.

چرا سینی ماکروفر میدیا نمی چرخد؟

نمایندگی تعمیر ماکروفر midea در تهران

اگر سینی گردان ماکروفر میدیا به هنگام کار دستگاه، نچرخد باید بررسی کنید تا دلیل آن را پیدا نمایید. در غیر این صورت به هنگام استفاده از این دستگاه و پختن غذا در آن شاهد سوختن بخشی از غذا و نیم پز شدن بخش دیگر خواهید بود. برای عیب یابی این خرابی باید بررسی کنید که حجم غذایی که داخل دستگاه قرار داده اید، بیشتر از حد مجاز نباشد.

در ضمن بررسی کنید که ظرفی که در دستگاه قرار داده اید بزرگ نباشد، زیرا در این حالت به دیواره ها گیر کرده و از چرخش سینی جلوگیری می کند. به جز این موارد ممکن است ایراد در کوپلر و یا موتور دستگاه نیز در بروز این خرابی سهیم باشند. در نمایندگی تعمیر مایکروفر میدیا، این ایراد به صورت تخصصی بررسی شده و بعد از عیب یابی، اقدامات لازم در جهت رفع آن انجام می شود.

الکرا سرویس، نمایندگی تعمیرات ماکروفر میدیا

الکرا سرویس که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر میدیا در تهران فعالیت دارد، با توجه به شرایط زندگی و اقتصادی افراد، خدمات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل

زمانی که مشتریان با نمایندگی تعمیر مایکروفر میدیا تماس می گیرند، تکنسین ها در زمان تعیین شده در محل حاضر می شوند. این افراد با کلیه تجهیزات به آدرس مشتری مراجعه کرده و عیب یابی و تعمیرات را در حضور وی انجام می دهند. از این رو هم در هزینه های تعمیرات صرفه جویی می شود و هم مشتریان می توانند از صحت عملکرد تعمیرکاران مطمئن شوند.

تعمیر به جای تعویض

این تعمیرکاران در کار خود وارد بوده و در راستای افزایش کیفیت کار دستگاه و حفظ راندمان آنها در ابتدا اقدام به تعمیر قطعات می نمایند. تنها در صورتی که این قطعات قابلیت تعمیر نداشته باشند آنها را تعویض می کنند. در این حالت نیز از قطعات اورجینال استفاده خواهند کرد.

تعمیر با هزینه مناسب

در این نمایندگی تعمیر ماکروفر میدیا، هزینه تعمیرات بر اساس نرخ هایی که از سوی اتحادیه مشخص شده است تعیین می گردد. در پایان کار نیز فاکتوری شامل تمامی خدمات و هزینه آنها به مشتری ارائه می شود. این امر به ایجاد اعتماد دوطرفه خواهد انجامید.

ارائه گارانتی خدمات

در این مرکز بعد از اتمام تعمیرات ماکروفر میدیا، برگه گارانتی با اعتبار شش ماهه به مشتری ارائه می شود. به این ترتیب در طول این مدت اگر دستگاه در بخش تعمیر شده، دوباره دچار خرابی شد می توان آن را به صورت رایگان تعمیر کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس