نمایندگی تعمیر ماکروفر در زعفرانیه

 

یکی از کاربردی ترین و مهم ترین دستگاه های برقی که حضور آن در هر آشپزخانه ای لازم است ، ماکروفر می باشد که مانند دستیار کاربلدی شما را در گرم کردن خوراک و پخت آن یاری می کند. اما لازم به ذکر است که این دستگاه مانند هر دستگاه برقی دیگری نیز ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. الکرا سرویس به عنوان یکی از مراکز تعمیرات ماکروفر زعفرانیه ، با داشتن مهندسین و تکنسین های ماهر ، با تجربه و متخصص در زمینه سرویس و تعمیرات انواع لوازم خانگی از جمله ماکروفر ، یک مرکز منحصر به فرد و تخصصی در تهران و کرج بوده و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

ویژگی های مرکز تعمیر ماکروفر زعفرانیه جهت سرویس و تعمیرات:

  • داشتن تکنسین های متخصص با سابقه کاری بالا
  • تلاش برای تعمیر قطعات ماکروفر تا حد امکان
  • حاضر شدن در شرکت و منزل شما مبنی بر وقت معین
  • تعمیرات در محل در صورت امکان
  • تعمیرات با نرخ مصوب نهاد های نظارتی و اتحادیه
  • استفاده از قطعات اورجینال و فابریک در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • سرویس دهی به صورت بی وقفه حتی در روز های تعطیل

تعمیر ماکروفر فرشته

مشکلات متداول ماکروفر که نیاز به سرویس و تعمیر دارند :

  • ماکروفر جرقه می زند
  • صفحه نمایش ماکروفر کار نمی کند
  • گریل ماکروفر خراب شده است
  • درب ماکروفر باز نمی شود
  • ماکروفر غذا را گرم نمی کند
  • صفحه چرخان ماکروفر کار نمی کند
  • دکمه های ماکروفر کار نمی کنند
  • فن اگزوز ماکروفر کار نمی کند
  • ماکروفر روشن نمی شود
  • لامپ مگنترون ماکروفر خراب شده باشد
  • ماکروفر بعد از چند ثانیه کار خاموش می شود

در ادامه به بررسی چند نمونه از مشکلات ذکر شده خواهیم پرداخت.

روشن نشدن ماکروفر از متداول ترین مشکلات در مرکز تعمیرات ماکروفر زعفرانیه

فیوز حرارتی یکی از فیوزهای محافظ در ماکروفر می باشد و زمانی که دمای ماکروفر بالا می رود ، برای محافظت از آن ، دستگاه را خاموش می کند. در صورتی که این قطعه خراب شود ، ماکروفر دیگر روشن نمی شود و باید به فکر تعویض آن باشید.

ایرادات مکانیکی قفل درب می تواند از دلایل روشن نشدن ماکروفر باشد. لازم به ذکر است تا زمانی که درب ماکروفر بسته نشده باشد ، ماکروفر روشن نمی شود.

برای این‌ که ماکروفر را روشن کنید باید اطمینان حاصل کنید که قفل‌های مکانیکی درب مانند فنرها سالم باشند تا درب ماکروفر به خوبی بسته شود. در صورتی که این مشکل برای شما اتفاق افتاد ، اصلا نگران این موضوع نباشید به این دلیل که امکان تعمیر آن ‌ها وجود دارد. کافیست با مجموعه تماس حاصل نمایید.

چرخش نداشتن ظرف داخل ماکروفر

تعمیر ماکروفر در زعفرانیه

موتورگردان ماکروفر از متداول ترین دلایل نچرخیدن سینی ماکروفر می باشد. در سینی ماکروفر یک موتور قرار دارد که باعث چرخیدن صفحه یا همان سینی خواهد شد. اگر این موتور صدمه ببیند یا بسوزد ، صفحه ماکروفر نمی تواند بچرخد.

برای حل این مشکل ، می توان به تعویض موتور گردان ماکروفر یا بررسی سالم بودن موتور با مولتی متر توسط تعمیرکاران مجموعه تعمیر ماکروفر زعفرانیه اشاره کرد تا از خرابی مطمئن شد.

کوپلینگ یکی دیگر از دلایل نچرخیدن سینی ماکروفر می باشد. کوپلینگ یک قطعه پلاستیکی اتصال دهنده می باشد که موتور را به سینی ماکروفر متصل می‌کند تا گردش موتور سبب گردش صفحه ماکروفر شود.

تعمیر ماکروفر اسلامشهر

از آن جایی که جنس کوپلینگ از پلاستیک است ، می‌تواند بشکند یا ترک بردارد که در این صورت ، سینی ماکروفر نمی تواند بچرخد. برای حل این مشکل باید کوپلینگ یا اتصال دهنده ماکروفر تعویض شود.  

ماکروفر خوراک را گرم نمی کند

خازن در ماکروفر قطعه‌ای می باشد که برق را ذخیره می‌کند. ماکروفرها معمولاً یک خازن با ولتاژ بالا دارند که مرکز عملیات دستگاه محسوب می شود. در صورتی که خازن ماکروفر خراب شده باشد ، نمی‌تواند به صورت منظم و صحیح کار کند و باعث اختلال در گرم کردن غذا می شود.

خراب شدن مگنترون نیز یکی دیگر از دلایل گرم نکردن خوراک می باشد که در مرکز تعمیرات ماکروفر زعفرانیه بسیار مشاهده شده است.

اگر مگنترون مشکلی داشته باشد یا سوخته باشد ، ماکروفر ممکن است در ظاهر کار ‌کند اما نمی‌تواند خوراک داخل دستگاه را گرم کند.

ماکروفر بعد از چند ثانیه کار خاموش می شود

وظیفه ترموستات در ماکروفر تنظیم دما می باشد. در صورتی که ترموستات از کار افتاده باشد ، دمای ماکروفر از حالت نرمال ، کم تر یا بیشتر می‌شود ، بنابراین جریان ماکروفر قطع و ماکروفر خاموش خواهد شد.

تعمیر ماکروفر ستارخان

جهت تشخیص خرابی پنل کنترل یا صفحه لمسی ، ابتدا تمام دکمه های روی پنل  را تست کنید در صورتی که تعدادی از دکمه ها مشکل داشتند ، پنل نمایشگر و صفحه لمسی باید تعویض گردند.

هواکش ماکروفر ممکن است در گذر زمان آلوده شود و روی آن را چربی ، دوده ، خاک و خرده های غذا بپوشاند.

در نتیجه باعث مسدود شدن هواکش می شود و می‌تواند منجر به خاموش شدن ماکروفر شود. برای حل این مشکل مرکز تعمیر ماکروفر زعفرانیه به شما پیشنهاد می کند با یک پارچه مرطوب آغشته به کف ، به آرامی هواکش ماکروفر را تمیز نمایید.

در صورتی که مشکل برطرف نشد اب مرکز تعمیرات تخصصی الکراسرویس تماس حاصل نمایید.

در صورتی که برای تعمیر ماکروفر خود به کمک متخصصان مجرب نیاز داشتید ، الکرا سرویس به عنوان یکی از مراکز تعمیرات ماکروفر زعفرانیه آماده خدمت رسانی به شماست. کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا مراحل لازم طی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس